Ja som osobne presvedčený, že neexistuje /u mňa/ krajší pocit, ako v treskúcej sa zime pristupovať k pristavenej svojej T613, pričom počuť
ten až záhrobný hlukot bufíkov a vidieť na tvárach kamošov ako si uvedomujú a vedia že o pár sekúnd nasadnú do nádherne vyhriatej
LEGENDY a že ten pocit len tak hocikedy nezažijú v bežných vozoch pri
vypnutom motore a hlavne že keď príde čas na rozlúčku tak nie a nie
vystúpiť
A čo sa týka keď už je otom reč ,, vylepšenia vykurovania,, tak mám
jeden podľa mňa veľmi kultivovaný nápad, ktorý môj kamoš tatrovák už
zaviedol u svojej trinástky a funguje to absolútne dokonale bez rôznych
rušivých pachov : okolo telesa tlmiča výfuku sa urobý uzavretý tepluvzdorný balast / obal / s otvorom z ktorého vychádza rúra do kabíny
s otvorom pod zadnými sedadlami / uprostred medzi nádržami /. Horúci
vzduch ktorý sa veľmi skoro po štarte začne hromadiť v balaste je privá-
dzaný ventilátorom / ford scorpio / cez vzduchový filter do kabíny a je
regulovaný klapkou. V lete sa jednoducho odmontuje kryt na balaste
ktorý sa nachádza v celej šírke balastu medzi výfukmi. Je to dokonalé
a môžete to vidieť tentorok v Bečve keď tam pôjdeme.
Nie je to zneúctenie tatry je to len spôsob ako využiť to peklo okolo
výfuku na dobrú vec, a keď sa dostanete do situácie ako raz ja že pri
teplote -10 stupňov som išiel domov z kamošmi ,, narezervu,, a bufiky
už nemali šťavu , tak ďakujete bohu za tento ,,zásah,,
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)