Test znovuzrodeneho motora T-613
- arcibalt
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: SK: RK, DK
- Kontaktovať užívateľa:
Test znovuzrodeneho motora T-613
Priatelia, zučastnili sme sa testu znovuzrodeneho motora našho priateľa Paliho. Pripajame par foto a nejake video prebudeneho motora..Palimu gratulujeme k dobrej práci a pajeme veľa uspechov..V lete sa hadam ukaže aj na nejakom Tatra meetingu..
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
http://www.youtube.com/watch?v=mm8eQurOrDk
Martin+Juro
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
http://www.youtube.com/watch?v=mm8eQurOrDk
Martin+Juro
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
A kdy jste se zadneho meetingu nezucastnili, co by se stalo?
- arcibalt
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: SK: RK, DK
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
To Milos: No asi nic..Ale my sa radi stretneme s ludmi ktory maju rovnake hobby.Prospieva to zdraviu
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Arcibalt: Pracu " v motore" si neposlal, tu nemozem hodnotit, ale podla toho ako vyzera zvonku ste si museli dat extremne zalezat, motor vyzera uzasne. Mozno *trosku* vela pochromovaneho, ale na druhej strane pod tou kapotou medzi tymi tmavymi risankami sa bude vyborne vynimat.
- arcibalt
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: SK: RK, DK
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
To Etienne:Creva motora boli uplne v poriadku a tak sa majiteľ sustredil na kontrolu a hlavne na vycistenie celeho motora, komplet pretesnenie motora, repas karb., zostelovanie a na upravu vzhladu chromovanim vacsiny odnimatelnych casti. Splnil si tak svoju predstavu ako ma poriadne vycancany motor v T-613 vyzerat.
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Velmi krasne, gratulujem Klobuk dole...
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Já bych to bral naopak, nechal bych motor zvenku klidně vošklivej, jen když by byl nový uvnitř:-)
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Já volím zlatou střední cestu - ani vošklivej ani extrémně přechomovanej, ale jako z výroby.
- juro 613 NM
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3 - Bydlisko: pri NMnV
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Nieco podobne z motorom prevadzam aj ja,ale...
lestenie je pre mna silne kafe,tak na motor pouzivam farbu v spreji urcenu vysoke teploty a na chromovanie som dal zatial len plechy z rozvodov
Inak sa mi to celkom paci !!!
lestenie je pre mna silne kafe,tak na motor pouzivam farbu v spreji urcenu vysoke teploty a na chromovanie som dal zatial len plechy z rozvodov
Inak sa mi to celkom paci !!!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
leštenie je v pohode trvá to cca 2 týždne a je to pekne špinavá robota, ale výsledok stojí za to
- juro 613 NM
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3 - Bydlisko: pri NMnV
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Roman: Problem je v tom,ze pri mojej praci by to trvalo min. 2mesiace a nie kazdy ma na to nerv ,takze zostavam len pri odmontovatelny dieloch (tych mensich),ale priznavam vysledok stoji za to !
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Ano, barvou ve spreji to stojí za to (co?) tak první rok. Pak je to takové olezlé. Roman ví, co píše.
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Po nějakých zkušenostech bych už také nikdy barvu nepoužil. Měl jsem to na víkách ventilů na T603 a zezačátku krása, ale pak to byl po čase docela humus. Teď je mám leštěné a už to nějaký rok drží pěkné.
- juro 613 NM
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3 - Bydlisko: pri NMnV
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
No tak neviem,ja osobne s tym problem nemam a mozem povedat,ze to vobec nestratilo na kvalite ,samozrejme nemal som na mysli spravit z motora farebny cirkus Doteraz preferujem len ciernu a striebornu.
- juro 613 NM
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3 - Bydlisko: pri NMnV
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
.....a tie vicka by farbou?.....to by som tiez nerobil.....daju sa v pohode udrzat lesklejuro 613 NM napísal:No tak neviem,ja osobne s tym problem nemam a mozem povedat,ze to vobec nestratilo na kvalite ,samozrejme nemal som na mysli spravit z motora farebny cirkus Doteraz preferujem len ciernu a striebornu.
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Nikoliv, origo provedení je černý nátěr povrchově korodovaných plechů s odlupujícím efektem od novoty. Kde jste proboha přišli na to leštění a chromování? To byste rovnou mohli začít zmenšovat spáry karoserie, opravovat lícování palubky, pořádně podsvěcovat přístroje...
Tvoříte šestsettřináctky, jaké svět neviděl .
Tvoříte šestsettřináctky, jaké svět neviděl .
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Test znovuzrodeneho motora T-613
Tak já si dělam 613 tak, aby vyhovovala mě. To že jí mam z výroby slícovanou, je malý + ale na zbytku si ještě máknu, chci to mít pro sebe a ne proto, abych byl otrokem, kerej se pod tím pouze válí. A veškerý úpravy co dělám, nijak originalitě/původnosti neuškodily...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných