Čo vám to pripomína?
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
pozeram ze ta Tatra ma automaticku prevodovku, alebo sa mi to len zda? Paci sa mi aj to umiestenie brz u diferencalu, znizuje to neodpruzenu hmotu (mam to na Alfe Romeo) ale velmi to namaha hnacie klby pri kolesach.
- Prílohy
-
- motor T603X uprava.jpg (55.94 KiB) 10489 zobrazení
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
Huh ... kde tam vidis automat preboha?Ergo_sum napísal:pozeram ze ta Tatra ma automaticku prevodovku, alebo sa mi to len zda? Paci sa mi aj to umiestenie brz u diferencalu, znizuje to neodpruzenu hmotu (mam to na Alfe Romeo) ale velmi to namaha hnacie klby pri kolesach.
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
Stevo: a co tie hydraulicke hadice? Mne to pripomenulo automat co pouzivali prve Porsche 911, aj tam viedli podobne hadice az do kulisy radenia kde boli prepinacie ventily. Je ale pravda ze na menic momentu je tam dost malo miesta...
Re: Čo vám to pripomína?
barevné fotky nemají barvu...divné
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
To jsou hadičky od kotoučových brzd!
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
T-603X mala sprvu radenie pomocou bowdenov, nakoľko sa však neukázalo ako dostatočne presné a spoľahlivé, bolo u vozu nahradené radením klasickým. Tie "hadičky" s tým asi súvisia.
S takýmto typom radenia sa myslím uvažovalo aj u jedného návrhu modernizovanej T-603 z UVMV.
S takýmto typom radenia sa myslím uvažovalo aj u jedného návrhu modernizovanej T-603 z UVMV.
Re: Čo vám to pripomína?
Sorry za OT, ale mi připomíná ten první snímek "TURBO" legendárního korespondenta tatraklubbrno/phorum, pana Powera.
Re: Čo vám to pripomína?
myslím že se to sem hodí...skelet je jednička-sedadla dvojka....
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
zaujímavé je tam to palivové čerpadlo
inak pan Š. tento rok na Bečvách odprezentoval čerstvo zreštaurovaného Tatraplana..
inak pan Š. tento rok na Bečvách odprezentoval čerstvo zreštaurovaného Tatraplana..
- Honzík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 06 Jan 2008, 12:52
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 rv.1968,1974
T613-3 rv.1989 - Bydlisko: Pardubicko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
Ano přiznal jsem že jsem nepochopil Ondrejův popis.Začínám se teprve orientovat ve znalostech o tatře.Vysvětlil jsi mi to,ale že to jsou brzdové hadičky,tak to asi ne.Pokud se dívám na obrázek tak připojení brzd je na vrchní straně převodovky.Je tam vidět rozvodka. Škoda že tu je taková řevnivost a určitá servilnost.Když tu neni L. tak asi jsem další na paškálu já nováček s minimem příspěvků.Vše si myslím se dá vyřešit rozumně.Lucián napísal:To jsou hadičky od kotoučových brzd!
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
Tak žádné přiznání nějakého nepochopení jsem v předchozích příspěvcích nenašel. To za prvé. Za druhé - o jakou řevnivost a servilnost jde? Bylo Ti pouze naprosto slušně vysvětleno, že nemáš pravdu a to, že se v Tatrách teprve začínáš orientovat, Ti nikdo vyčítat a nijak předhazovat nebude, naopak, tu orientaci si tady můžeš podstatně zlepšit.
Souhlasím s tím, že vše se dá vyřešit rozumně, myslím ale, že otázka domnělých špatných popisů je dostatečně vyřešená a můžem se tu nadále věnovat prototipům motorů T603 (co takhle přejmenovat vlákno, a postupně to rozebrat více do hloubky?)
Souhlasím s tím, že vše se dá vyřešit rozumně, myslím ale, že otázka domnělých špatných popisů je dostatečně vyřešená a můžem se tu nadále věnovat prototipům motorů T603 (co takhle přejmenovat vlákno, a postupně to rozebrat více do hloubky?)
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
Mirek: trochu technicky odbornejsie temy by boli rozhodne zaujimave.
Je skoda ze Tatra dalej nevyvyjala radenie pomocou lanovodov, nakoniec dnes je drviva vecsina mechanickych prevodoviek ovladana prave pomocou lanovodov. Je zaujimave ze ich ma Tatra az 6, ked dnes si vystacia auta s dvomi lanami.
Niekedy mam pocit ze vyvoj v Ceskoslavensku fungoval na principe alebo to hned fungovalo a potom sa to zaviedlo do vyroby (ale dalej uz nezlepsovalo) alebo to nuefungovalo a hned sa to zavrhlo (namiesto pomaleho zlepsovania).
Je skoda ze Tatra dalej nevyvyjala radenie pomocou lanovodov, nakoniec dnes je drviva vecsina mechanickych prevodoviek ovladana prave pomocou lanovodov. Je zaujimave ze ich ma Tatra az 6, ked dnes si vystacia auta s dvomi lanami.
Niekedy mam pocit ze vyvoj v Ceskoslavensku fungoval na principe alebo to hned fungovalo a potom sa to zaviedlo do vyroby (ale dalej uz nezlepsovalo) alebo to nuefungovalo a hned sa to zavrhlo (namiesto pomaleho zlepsovania).
- Honzík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 06 Jan 2008, 12:52
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 rv.1968,1974
T613-3 rv.1989 - Bydlisko: Pardubicko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
To Mirek
Jo souhlasím můžeme to pak řešit v jiném vláknu.A uklidnil jsi mne. Já jsem to hned viděl černě s tolika smajlíkama.Kdyby to šlo tak bych nejraději vymazal ty mé reakce.
To Ergo_sum
Ano to s tebou souhlasím bylo spousta věcí u kterých to chtělo dotáhnout do konce.Znám to z povídání že dřív to nějak netlačilo lidi aby věci nezlepšovali k dokonalosti.Měli svůj plat a též to také končilo na penězích jako teď aspoň si to tak myslím.A samotný konstruktér který neměl kolem sebe tým stejně zapálených lidí to mohl zabalit.A jen takovou malou kuriozitku měl jsem možnost mluvit s pánem co prý dělal na mont lince motorů T603 nevím jestli je to pravda tak se chlubil že dělal skrytou sabotáž tím že nedodržoval výrobní tolerance montáže,aby papaláš fára toho moc nenajezdila.
Jo souhlasím můžeme to pak řešit v jiném vláknu.A uklidnil jsi mne. Já jsem to hned viděl černě s tolika smajlíkama.Kdyby to šlo tak bych nejraději vymazal ty mé reakce.
To Ergo_sum
Ano to s tebou souhlasím bylo spousta věcí u kterých to chtělo dotáhnout do konce.Znám to z povídání že dřív to nějak netlačilo lidi aby věci nezlepšovali k dokonalosti.Měli svůj plat a též to také končilo na penězích jako teď aspoň si to tak myslím.A samotný konstruktér který neměl kolem sebe tým stejně zapálených lidí to mohl zabalit.A jen takovou malou kuriozitku měl jsem možnost mluvit s pánem co prý dělal na mont lince motorů T603 nevím jestli je to pravda tak se chlubil že dělal skrytou sabotáž tím že nedodržoval výrobní tolerance montáže,aby papaláš fára toho moc nenajezdila.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čo vám to pripomína?
Samotná T-603X bola vyvíjaná pod veľkým časovým stresom, musela byť hotová do konca roka a posledné dni sa na nej pracovalo doslova nepretržite, ľudia vtedy v hale aj spávali. V určený deň ráno však vyšla Tatra so šéfkonštruktérom za volantom na svoju prvú jazdu. Niektoré veci však boli ešte šité príliš horúcou ihlou - jednou z nich bolo bowdenové radenie, na doriešenie ktorého nebolo dosť času, a keďže nemalo požadovanú spoľahlivosť, ako určitý ústupok bolo nahradené radením klasickým. K návratu k radeniu lanovodmi už potom nebol dôvod, nakoľko projekt 603X bol zakrátko definitívne zastavený...Ergo_sum napísal: ...Niekedy mam pocit ze vyvoj v Ceskoslavensku fungoval na principe alebo to hned fungovalo a potom sa to zaviedlo do vyroby (ale dalej uz nezlepsovalo) alebo to nuefungovalo a hned sa to zavrhlo (namiesto pomaleho zlepsovania).
Re: Čo vám to pripomína?
na tvarech T603X pracovalo i Vignale zaostřete zrak do pravé části obrázku (logo) . Tatra 603X -X je neznámá takže se patrně vědělo že výoj 603X není konečný a hle pak další návrhy od Vignale a byly úspěšné
Re: Čo vám to pripomína?
jak se "T603 X" Měnilo do výsledku--má už známější linie - viz šipky..
Re: Čo vám to pripomína?
ale... to je jedna modifikace kupé ,ondrej napísal:predchodca Coupé..
přeci limusíny vypadá podobně jen má jinak řešeny zadní dveře...
P.S..(pokud si vzpomínám, posílal jsem ti ten obrázek co jsi zveřejnil pro tvůj archív )
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných