electronic
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
electronic
elektronik "Dyba"
Instituce:Ministerstvo hospodářství, Ministerstvo školství,Dům zahrančních služeb
vin: TMT613009PP011678
motor: 613-4 SC 11077
SPZ: 1) AEK 01-11 2) 2T2 11-00
1. zaevidování vozidla do provozu 3.11.1993
hlášky ve velkém techničáku:
"montáž posuvného okna střechy"
"pětistupňový převod"
"změna vnitřního interiéru"
"elektronická ´přístrojová deska"
"klimatizační jednotka"
Povolena instalace zvl. výstražného a zvukového znamení modré barvy
faktura:
cena: 1 417 500,- Kč
"k vozidlu je dodáno 10 litrů benzínu NATURAL"
Opravy které jsem našel v archivu:
Po prodeji výměna diferáku za 3,15
v 10/1994 výměna diferáku na 3,54 a výměna řazení
11/1994 výměna diferáku za 3,15 a předat vozidlo do vývoje
Jinak by mě zajímalo jak dopadly další elektroniky?
podle vyrobených
1. Bělehrádek (11 666) měl nehodu a byl zrušen
2. Ministerstvo pro hospodářskou soutěž (11 667) - ??
3. Magistrát města Ostravy (11 668) - ??
4. Frankfurt (11 672)- Jirka
5. Ministerstvo zemědělství (11672) - ??
6. Dyba (11 678) - můj
7. Ministerstvo průmyslu (11679) - ??
8. Nová huť Ostrava (11681) pan Ruml dělá rekonstrukci
9. Třinecké železárny (11682) pan Mužík
10. První pražska komerční kancelář (11683) - ??
11. Železárny Chomutov (11684) - ??
12. Tatra Kopřivnice (11687) - ??
13. Tatra Kopřivnice (11686) - ??
14. Okresní úřad Opava (11688) - pan Ivo Kleckar
15. Válcovny trub Chomutov (11693) - neznámý sběratel
takže o 8 nevím nic. A docela by mě to zajímalo, ukecanátatra meeting by mohl být zajímavý!
kdo něco ví sem s tím!
Instituce:Ministerstvo hospodářství, Ministerstvo školství,Dům zahrančních služeb
vin: TMT613009PP011678
motor: 613-4 SC 11077
SPZ: 1) AEK 01-11 2) 2T2 11-00
1. zaevidování vozidla do provozu 3.11.1993
hlášky ve velkém techničáku:
"montáž posuvného okna střechy"
"pětistupňový převod"
"změna vnitřního interiéru"
"elektronická ´přístrojová deska"
"klimatizační jednotka"
Povolena instalace zvl. výstražného a zvukového znamení modré barvy
faktura:
cena: 1 417 500,- Kč
"k vozidlu je dodáno 10 litrů benzínu NATURAL"
Opravy které jsem našel v archivu:
Po prodeji výměna diferáku za 3,15
v 10/1994 výměna diferáku na 3,54 a výměna řazení
11/1994 výměna diferáku za 3,15 a předat vozidlo do vývoje
Jinak by mě zajímalo jak dopadly další elektroniky?
podle vyrobených
1. Bělehrádek (11 666) měl nehodu a byl zrušen
2. Ministerstvo pro hospodářskou soutěž (11 667) - ??
3. Magistrát města Ostravy (11 668) - ??
4. Frankfurt (11 672)- Jirka
5. Ministerstvo zemědělství (11672) - ??
6. Dyba (11 678) - můj
7. Ministerstvo průmyslu (11679) - ??
8. Nová huť Ostrava (11681) pan Ruml dělá rekonstrukci
9. Třinecké železárny (11682) pan Mužík
10. První pražska komerční kancelář (11683) - ??
11. Železárny Chomutov (11684) - ??
12. Tatra Kopřivnice (11687) - ??
13. Tatra Kopřivnice (11686) - ??
14. Okresní úřad Opava (11688) - pan Ivo Kleckar
15. Válcovny trub Chomutov (11693) - neznámý sběratel
takže o 8 nevím nic. A docela by mě to zajímalo, ukecanátatra meeting by mohl být zajímavý!
kdo něco ví sem s tím!
Naposledy upravil/-a Eda v 20 Nov 2004, 12:36, upravené celkom 1 krát.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Diferák
Ondrej: zmeny diferaku asi chtel ridic. Podle me chtel mit co nejnizsi spotrebu a nikomu to nevadilo, tak si s tim hrali. Mimo to ma ten motor vymenene vacky. Oni lidi co znali toho sofera rikaji ze to byl pekny ko**t. Tak mozna proto
Jaké VINka mají ty auta z KRNEPA nevím.
Jaké VINka mají ty auta z KRNEPA nevím.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No, pokud mě informace neklamou, to laborování s vačkami a stálými převody nebylo ani tak na vůli kočího, jako na vůli vývoje výrobce - Elektroniky jsou totiž z těch dob vzniku, kdy byli motoráři rádi, že ty vstřikovací motory vůbec natočili a jejich chování bylo poněkud "divné". A že se jejich optimální vlastnosti zcela bezostyšně ladily na zákaznících, to bylo přeci zcela standartní chování výrobce Tatra Příbor. To krátké Mi z 1993 co jsem málem koupil postihl téměř stejný osud - jako nové opustilo fabriku s 3,15 a motorem Mi, aby bylo vzápětí povoláno na přehrání ECU, po pár týdnech zase zpět - tentokráte výměna vaček (na definitivní Mičkové časování), uteklo čtvrt roku a opět povoláno zpět - stálý převod 3,54, no a při servisní prohlídce tuším 100.000 světe div se - opět diferák 3,15. V tomto výsledném stavu pak fungovalo až doposud. Všechny tyhle zásahy kolektivu Ševčík a spol. byly poměrně přehledně zapracovány v servisní knížce.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
diferák
Radek: je to možné, jen tě opravím vedoucím servisu byl tehdy pan Kryške, ale jinak Ty jsi měl taky elektronika, jestli se nepletu. Který to byl, a kde je teď? Ať si můžu doplnit elektronický almanach
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní