Nezavisle topení
- Marek Křestan
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CŘ
- Kontaktovať užívateľa:
Nezavisle topení
Zravim všechní Tatrovaky mam takovej dotaz jake mate zkušenosti s topeni tatry 613-1--2-3 děkuji všem Marek
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Který ovšem u vás Tatrovkářů dokáže vyvolat už jen zvuk a vibrace v prosezené sedačce vašich plííínových vosum válců, pyčo.ziza napísal: .... je to jak s popisem orgasmu, víš?
Jo a zízo, dozvěděl jsem se, že kopíruješ moje štítky, a podloudnou obálkovou metodou je prodáváš, čím snižuješ zisk mé ®.
Zvažuji, že na tebe podám trestní oznámení za ušlý zisk, a poškozování obchodní značky! Máš 42,5 hodiny na to, aby jsi všechny plagiáty stáhl z prodeje.
Jo jinak k tématu, musíš tam mít BENCÍN aby Ti to topilo.
- martin 603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 15 Nov 2004, 14:40
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
ja mam skusenost taku, ze toto leto som prenocoval v mojej 613-2 a rano som sa zobudil so zacmudenymi oknami, oblecenim a podobne. esteze som v noci otvaral okienko.. viete mi niekto povedat, odkial najcastejsie moze unikat spaleny vzduch alebo aky iny problem by to mohol byt? ked kurim, je v aute dost citit exhalaty. dik.
- Marek Křestan
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CŘ
- Kontaktovať užívateľa:
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Martine, u tvýhotopení asi bude propálenej výměník, jinak se tak moc kouře dovnitř nedostane.
Marku, pro mě starosti skončily, když sem si topení vytahnul z auta, rozebral ho do šroubku, vyčistil, seřídil (podle návodu výrobce... je to zde na stránkách) a vrátil z5 do vozu. To, že ti moc kouří, je způsobeno bohatou směsí: buď moc benzínu, nebo málo vzduchu, takže stačí seřídit a topíš dál... pokud to bude málo hřát, tak máš zakarbonovanej výměník a všechno teplo Ti uteče výfukem...
Pokud si chceš den-dva hrát, tak to rozeber, atd... a pokud si na to netroufneš směle do vyhození 40tKč za jeden novej bufík...
Marku, pro mě starosti skončily, když sem si topení vytahnul z auta, rozebral ho do šroubku, vyčistil, seřídil (podle návodu výrobce... je to zde na stránkách) a vrátil z5 do vozu. To, že ti moc kouří, je způsobeno bohatou směsí: buď moc benzínu, nebo málo vzduchu, takže stačí seřídit a topíš dál... pokud to bude málo hřát, tak máš zakarbonovanej výměník a všechno teplo Ti uteče výfukem...
Pokud si chceš den-dva hrát, tak to rozeber, atd... a pokud si na to netroufneš směle do vyhození 40tKč za jeden novej bufík...
Mgr.Petr Naszrával napísal:Který ovšem u vás Tatrovkářů dokáže vyvolat už jen zvuk a vibrace v prosezené sedačce vašich plííínových vosum válců, pyčo.ziza napísal: .... je to jak s popisem orgasmu, víš?
Jo a zízo, dozvěděl jsem se, že kopíruješ moje štítky, a podloudnou obálkovou metodou je prodáváš, čím snižuješ zisk mé ®.
Zvažuji, že na tebe podám trestní oznámení za ušlý zisk, a poškozování obchodní značky! Máš 42,5 hodiny na to, aby jsi všechny plagiáty stáhl z prodeje.
Jo jinak k tématu, musíš tam mít BENCÍN aby Ti to topilo.
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
zíza. napísal:Mgr.Petr Naszrával napísal:Který ovšem u vás Tatrovkářů dokáže vyvolat už jen zvuk a vibrace v prosezené sedačce vašich plííínových vosum válců, pyčo.ziza napísal: .... je to jak s popisem orgasmu, víš?
Jo a zízo, dozvěděl jsem se, že kopíruješ moje štítky, a podloudnou obálkovou metodou je prodáváš, čím snižuješ zisk mé ®.
Zvažuji, že na tebe podám trestní oznámení za ušlý zisk, a poškozování obchodní značky! Máš 42,5 hodiny na to, aby jsi všechny plagiáty stáhl z prodeje.
Jo jinak k tématu, musíš tam mít BENCÍN aby Ti to topilo.
- Marek Křestan
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CŘ
- Kontaktovať užívateľa:
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Ano Zizo doběh je na 40°C a pojistku přehřátí pouze očisti a předehni ta by měla vybavit přibližně kolem 130°C (teď sem to nenašel, ale někde sem to četl, nemam s sebou všechy příručky...) Nad těch 130 se v běžnym provozu nepřehřeje, pouze pokud se zanese sání nebo ucpe výdech v prahu a to se snad ještě nikomu nestalo...
O prodeji náhradních dílů netušim, občas se najdou věci v inzerci...
O prodeji náhradních dílů netušim, občas se najdou věci v inzerci...
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Díky, Jerry. Přepnutí termostatu jsem v časové nouzi musel už včera dopolko nastavit jen zkusmo na cca 30 sec po zapálení plamene, dobíhá pak asi dvě a půl minuty. Snad to bude OK, už je nad ním zpátky bandaska na LPG.
Pojistka přehřátí (ta mrcha!) vykazovala zajímavou závadu: nedlouho po zapálení plamene vypínala a pouhé přihýbání bimetalu se neosvědčilo. Po přeměření přechodového odporu mezi stříbrným kontaktem a bimetalovým páskem byla shledána hodnota cca 6 ohmů a výkonová ztráta zřejmě stačila k ohřevu a ohýbání bimetalu. Opraveno opatrným přilisováním (kombinačky, kladivo) kontaktu.
Pojistka přehřátí (ta mrcha!) vykazovala zajímavou závadu: nedlouho po zapálení plamene vypínala a pouhé přihýbání bimetalu se neosvědčilo. Po přeměření přechodového odporu mezi stříbrným kontaktem a bimetalovým páskem byla shledána hodnota cca 6 ohmů a výkonová ztráta zřejmě stačila k ohřevu a ohýbání bimetalu. Opraveno opatrným přilisováním (kombinačky, kladivo) kontaktu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných