Tatraplán - úpravy
no jistě panové, akcelerace fascinující až ma te strach že se trhá difec, no a pak když během chvíle otočíte tu maxi zlatou ručičku tachometru na místo odkud vycházela na svou pouť po fosforové stupnici ale ze spodu zlatého kolíčku a zařadíte se do levého pruhu rychlostní komunikace a sledujete křečovitě jedním očkem ty uděšené výrazi řidičů novodobých verglů co vlastně se to předně archajického šine... no a me zi těmito zlomky motorystického štěstí se hrůzou modlíte aby jste nemuseli brzdit nebo se přeřadit do jiného pruhu, nebot v plné palbě s t600 je velmi jakoliv pohyb či manevrování krom přímočare střely nebezpečný a v ramci zachování průjezdnosti dálnice se nedoporučuje....
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Verím, že jazda s T600 a motorom T603H môže byť potešením. Pokiaľ však viem, tak Tatra podmienila použitie motora 603 do 600 znížením výkonu na 75PS, aby nedochádzalo k preťažovaniu častí hnacieho mechanizmu, ktorý nebol na taký výkon (a teda aj moment) nadimenzovaný. Takéto autá údajne jazdili okolo 170-175 v špičke, čomu som ochotný veriť.
Čo sa týka záludností pri jazde vysokými rýchlosťami, popísal to Michal O, asi s tým má svoje skúsenosti. Nespomenul ale ešte pneumatiky a z toho vyplývajúce ďalšie riziká...
Čo sa týka záludností pri jazde vysokými rýchlosťami, popísal to Michal O, asi s tým má svoje skúsenosti. Nespomenul ale ešte pneumatiky a z toho vyplývajúce ďalšie riziká...
Tak tomu říkám požitek z jízdy....,michalolejko napísal:no a me zi těmito zlomky motorystického štěstí se hrůzou modlíte aby jste nemuseli brzdit nebo se přeřadit do jiného pruhu, nebot v plné palbě s t600 je velmi jakoliv pohyb či manevrování krom přímočare střely nebezpečný a v ramci zachování průjezdnosti dálnice se nedoporučuje....
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Miško Volejník: takové motorystycké štěští bich ani nehtěl zažýt. Takovýgle máňi jako ty dost zvyšují nehodovost na silnicích a se svými vraky zbytečně zabýjí nevinné lidi. Takovýhle zážitky by jsi sem ani neměl psát, protože se tu veřejně přihlašuješ k - veřejnému ohrožení lidských životů na silnici.
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Tatra 601
Dnes pribyl zaklad technickeho popisku Tatry 601 - to je ten "dvoudverovy zavodni Tatraplan Monte Carlo".
http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t601_sk&lang=sk
V literature jsem narazil na nekolik nejasnych momentu:
1. pocet prototypu s oznacenim T601 - dosud jsem si myslel, ze byl vzdy jen jeden, nasel jsem ale zminku, ze na Rallye Interlaken startoval jeste jeden prototyp s hlinikovou karoserii, ovsem ctyrdverovou (taky T601???)
2. udajne byl v T601 zkousen motor T900, coz by mel byt 2.5l ctyrvalec, vyvijeny pro terenni vozy T800 a T801. Tusi nekdo blizsi technicke udaje?
3. prevodove ustroji - seriove z Tatraplanu ?
4. kolik T601 zhruba vazi? Pomohly hlinikove plechy vyrazne odlehcit karoserii?
http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t601_sk&lang=sk
V literature jsem narazil na nekolik nejasnych momentu:
1. pocet prototypu s oznacenim T601 - dosud jsem si myslel, ze byl vzdy jen jeden, nasel jsem ale zminku, ze na Rallye Interlaken startoval jeste jeden prototyp s hlinikovou karoserii, ovsem ctyrdverovou (taky T601???)
2. udajne byl v T601 zkousen motor T900, coz by mel byt 2.5l ctyrvalec, vyvijeny pro terenni vozy T800 a T801. Tusi nekdo blizsi technicke udaje?
3. prevodove ustroji - seriove z Tatraplanu ?
4. kolik T601 zhruba vazi? Pomohly hlinikove plechy vyrazne odlehcit karoserii?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných