Cínovanie
- OpatrnýTatrovák
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 25 Apr 2007, 20:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Asi už to nebaví nikoho pořád dokola na internetu omílat. Kolik dáš za každý odkaz na místo, kde je to popsané?
Ahoj, chystáme se pustit do rekonstrukce T603. Potřeboval bych prosím nějaké praktické informace o cínování karoserie. Vím, že existují jisté moderní tmely s hliníkovými granulemi nebo se skelným vláknem. K těmto moderním tmelům mám ale nedůvěru, protože nevím, co udělají za 5, 10, 15 let. U tmelení Favorita je to zcela jedno, protože za 3 roky stejně půjde do šmelcu a pak se stejně nedozvím, zda vrstva klesla či ne. Vím o čem hovořím, protože jakožto restaurátorovi historického nábytku je mi známo, že jenom čas ukáže pravdu. Zpočátku vědeckými nástroji a matematickými simulacemi ověřená metoda se později ukázala k hovnu. Má tu prosím tedy někdo praktické zkušenosti s hořáky, dřevěnými hladítky, poměrem cínu a olova?
Sice je tu cínování neustále omíláno, ale z hlediska praktického cínování jsem se nic podstatného nedozvěděl, ačkoliv jsem prošel všechna témata.
- OpatrnýTatrovák
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 25 Apr 2007, 20:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 81 neregistrovaných