![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
No a na křižovatce tu 1 tam dát o něco dřív než bude zelená , ale po vyšlápnutí spojky je třeba (když je olej teplý) počítat tak minimálně 7 sekund před zařazením..než se to dotočí..
ladis napísal: Zuby počítám při řazení jedničky. Protože přes většinu křižovatek jsem jel prvně a neznal intervaly. Mezi oranžovou a zelenou je zatraceně málo času narvat tam jedničku nějakým kulturním způsobem. 2->1->rozjezd trvá dlouho. Ono to určitě nějak jde a já se to naučím. Spotřebu 30l udal instruktor, když jsem se na to ptal. Říkal něco o 24l, když se jezdí rozumně. Jak moc je to pravda jsem nezkoumal a zatím to nemám jak ověřit.
to ano, ale jen s 731,732,741,C735... protoze maji kratsi prevodovku... LC735 a 736 maji prevodovku delsi a motor to pobere pouze pokud je bus prazdny a i tak ho docela trapis. a mas pravdu, v autoskolach to netolerujou.Jerry napísal:Hodně autobusáků se rozjíždí na dvojku, ten motor to pobere... Ale to asi v autoškole moc netolerujou...
No jestli bys chtěl vědět "proč", tak obecně převládá názor, že si tím pánové kompenzují jisté tělesné nedostatky.Jerry napísal:Jo prohnat starou Karosu, to je taky jedno z ještě nesplněnejch přání... Nevim proč, ale čim je ten "Vehicle" větší (delší), tim mě to přitahuje a baví víc.
Že by příčina toho, kterak někteří "nestabilní" jedinci přesedají z klasických T613 do lóóóngů T613 a následně se snaží vůči okolí vysílat jisté pocity povýšenosti?Ambiciózní tajemníček napísal:No jestli bys chtěl vědět "proč", tak obecně převládá názor, že si tím pánové kompenzují jisté tělesné nedostatky.Jerry napísal:Jo prohnat starou Karosu, to je taky jedno z ještě nesplněnejch přání... Nevim proč, ale čim je ten "Vehicle" větší (delší), tim mě to přitahuje a baví víc.
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných