Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 15:05
no áno, Agente, ale nejako si to nedomyslel - veď sa dvojnásobne zvýšila spotreba nedostatkových zadných svetiel...
ešte že viem, kto mi môže vyrobiť ďalšie, len či sa pri tom náhodou príliš neobohatí... ešte sa pred objednávkou poradím s jedným odborníkom na slovenskú daňovú legislatívu...
-
Prílohy
-
-
D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Príspevok
od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 15:08
Kouzelný obýváček! Místo zadních světel pověsíme z jedné strany 2 kulaté bílé odrazky, z druhé dvě petrolejky s červenými skly, tahat to budeme za fóbií 1.2 HTTP: a necháme se pouze hřát představou mohutného stáda plnokrevníků pod oběma kapotami!
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 17 Jan 2007, 15:55
Dotaz Ondreji, jak se do toho leze?
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 16:02
Radku - čakal som, že sa na to niekto opýta, ale ža ty? No predsa krídlové dvere, aké poznáme napr. z niektorých Mercedesov..
S prípadnými ďalšími otázkami technického charatkeru sa prosím obracať na ideového tvorcu D-A....
-
D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Príspevok
od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 16:59
Mně to bylo hned jasné, i když v mé hlavě to nejdřív kvůli tuhosti i jednoduchosti stavby mělo i původní B-sloupek. Ale Ondrej do toho šel po hlavě...
A těch 335 kobylek se bude zapínat také za chladného počasí - místo bufíků.
-
Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Marco 613 » 17 Jan 2007, 17:14
Chybí tomu z každý strany hliníkový křídlo (MHC). A taky plamenný nálepky na bok
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 17 Jan 2007, 19:57
Auto se dvěma zadky, to je, pravda, novinka.
Ale dva předky už tu byly -- v roce 1984 závodil na rally Paříž - Dakar Jan DeRooy s dvoumotorovým dafem, který vzniknul tak, že k sobě svařil dva předky:
http://www.dakardantan.com/paris-dakar- ... 0,521.html
http://www.dakardantan.com/paris-dakar- ... 0,622.html
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 17 Jan 2007, 20:20
No právě, pamětliv toho, jak málo místa v horním rámu střechy je (že se tam skoro nevejde ani elektrické střešní okno), nezdálo se mi ideální použití horního zavěšení dveří. Nu což, snad to Mirkovi nespadne na hlavu, až to zrealizuje....
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 18 Jan 2007, 10:23
A co teprv slavná Cimrmanova obousměrná lokomotiva! I v tomto byl Cimrman před DeRooyem a před námi.
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 18 Jan 2007, 10:31
V´ˇd ten agentov wehikel už je vlastne aj lokomotion, stačí vyzuť gumy a poďho konkurovať peeendolinu
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 18 Jan 2007, 10:35
Okrem toho toto vozidlo má aj ďalšiu významnú výhodu v tom, že v každej prvodovke stačí len spitočka, ostatné rýchlosti netreba.Potom je už len na vodičovi, ktorým smerom sa rozhodne cúvať.Výrobca neodporúča cúvať súčasne na obe strany
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných