2 inzeraty
Myslím, že mezi 50 a 100 tisíci je to prodejné. Kromě poklic, mlhovek, špíglu a bočního blinkru tam ještě "visí" i blinkr přední. Zdá se mi, že blatník je nesprávně dokončený polotovar. Takže oba přední blaťasy dolů, zavařit dírky, doklepat pod blinkr, přelakovat a hotovo.
Jinak docela pěkně spasované plechy.
Jinak docela pěkně spasované plechy.
Dnes jsem se byl podívat na chromku,která se nachází na úplném západě Čech.Cena 10 000kč,rok 1980.Když jsem dorazil na místo,Tatřička vězela v metrové závěji,odkud jsem jí po půlhoďce osvobodil.Byla odemčená,klíče v kastlíku,otp na palubce...Pan majitel nikde,ikdyž jsme byli domluveni,tak jsem začal prohlídku sám.Barva červená-Jawa,celoplošně popraskaný lak.Koroze povrchní,žádné díry a to ani na kritických místech.Chromy odpovídají tomu,že ji pan majitel odstavil před 4 lety a nechal napospas přírodě.Interiér slušný,vzor hnědý beránek a to i na stropě a clonítkách.Přístrojovka polepena nějakým plyšem(Zdicho,neboj,určitě to není další Scioneri ..)Podle TP r.v.1979,přeškrtnuto a rukou dopsáno 1980. 2x měněná kastle,momentálně však v.č. 00677 ,motor 04560.První uživatel Česká národní rada .Po napojení pomocné startovačky se rozsvítily kotrolky,tyristor pískal,ale startér ani necvakl.Tahle Tatra vykazuje všechny prvky dvojky,pouze plechy v motoru,kde se mění žárovky mají jiný tvar a nejsou na perka,ale na šroubky.Jsou tam ale i prvky bastlení,ovšem neznatelné a velmi málo.S hodinovým zpožděním dorazil pan majitel,místní vidlák..Dohodli jsme se na ceně 3000kč,ale že mám ještě po 16 hod.zavolat,že jí má s někým napůl a že se musí ještě domluvit.Po zavolání už trojku nechce,že ve šrotu dostane víc.Hovor ukončen.
Myslím,že to bůrek spraví,ale já do toho nejdu,neboť jsem své touhy ukojil koupí jedničky s komplet originálními prvky(kastle 01448,motor01491,pro ondreje-s manšestrovými sedačkami)a koupí kastle od Avatta,takže i s tím místem jsem trošku na štíru,navíc odjíždím na 7 měsíců do zahraničí,takže pánové,kdo má zájem,dejte vědět tady!!!Není to marné auto,je na něm samozřejmě hodně práce,ale viděl jsem i ohodně horší kousky.Jo a když jsem jel na místo,potkal jsem v Chebu zelenou chromku po bývalém řediteli Prazdroje.
Myslím,že to bůrek spraví,ale já do toho nejdu,neboť jsem své touhy ukojil koupí jedničky s komplet originálními prvky(kastle 01448,motor01491,pro ondreje-s manšestrovými sedačkami)a koupí kastle od Avatta,takže i s tím místem jsem trošku na štíru,navíc odjíždím na 7 měsíců do zahraničí,takže pánové,kdo má zájem,dejte vědět tady!!!Není to marné auto,je na něm samozřejmě hodně práce,ale viděl jsem i ohodně horší kousky.Jo a když jsem jel na místo,potkal jsem v Chebu zelenou chromku po bývalém řediteli Prazdroje.
- matúš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 229
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
- Kontaktovať užívateľa:
Takáto debata sa mi veľmi páči keď sa ludia vedia podeliť o zaujímavú info. Keby bola v Nitrianskom kraji hlasil by som sa ...
Trochu off topic ale je to k inzerátom, hovorilo sa tu o tatraplane na predaj v Nitre, videl som to auto, či bolo dobré alebo zlé neviem, moja sestra by povedala: nalož si to do tesco-sáčkov a odnes do smetí. Možno pre niekoho doležitá info je že pokial som to ja vedel posúdiť motor to 603kový NEMALO. Motor bol podla chlapíkovho vyjadrenia povodný nejaký starší model, ventilátor dohora. S človekom bola slušná reč ale o korunkách sme sa nebavili.
Trochu off topic ale je to k inzerátom, hovorilo sa tu o tatraplane na predaj v Nitre, videl som to auto, či bolo dobré alebo zlé neviem, moja sestra by povedala: nalož si to do tesco-sáčkov a odnes do smetí. Možno pre niekoho doležitá info je že pokial som to ja vedel posúdiť motor to 603kový NEMALO. Motor bol podla chlapíkovho vyjadrenia povodný nejaký starší model, ventilátor dohora. S človekom bola slušná reč ale o korunkách sme sa nebavili.
- Derick
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4 - Bydlisko: Prešov
- Kontaktovať užívateľa:
1.) TATRA 613-3, r.v. 1988, po čiastočnej GO karosérie v r. 2002 (30.000).
0907 248 847.
2.) TATRA 613 3, r.v. 1991, dočasne odhlásená (22.000).
0903 508 194, BR.
3.) TATRA 603, bez TP a ŠPZ, naj. 8.000 km, v dobrom stave, cena dohodou.
0910 164 697, 0908 966 599,BS, 4.) TATRA 613, r.v. 1992, ŠPZ, strieborná metalíza, málo jazdená, karoséria dobrá, elektróny + zimné pneu (56.000).
0907 248 847.
2.) TATRA 613 3, r.v. 1991, dočasne odhlásená (22.000).
0903 508 194, BR.
3.) TATRA 603, bez TP a ŠPZ, naj. 8.000 km, v dobrom stave, cena dohodou.
0910 164 697, 0908 966 599,BS, 4.) TATRA 613, r.v. 1992, ŠPZ, strieborná metalíza, málo jazdená, karoséria dobrá, elektróny + zimné pneu (56.000).
- Roman Rezníček
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Banská Štiavnica
- Kontaktovať užívateľa:
A už se ti někdy stalo,nebo jsi dokonce jenom od někoho slyšel,že přes Avízo,nebo Annonci sehnal auto v původním stavu a nestálo to majlant?Mě teda ne.Taková auta se musejí hledat přes známé,kteří vědí která konkrétní stodola už léta skrývá poklad.Sám mám 603,podle papírů 1961,ale je už komplet předělaná na poslední model,kromě bubnových brzd.Nemůžu prostě na nic historicky hodnotného a zároveň finančně zajímavého narazit.
- Roman Rezníček
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Banská Štiavnica
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných