![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
I had a dream
- .:Jitka.F:.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 28 Sep 2006, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
Tak sa to tu ako uz neraz zvrhava od temy, tentokrat ku gramatickej diskusii a ko vidim aj ku spomienkam na Jakesa...
skoda
radsej k tej (ci tomu) Tatre. Velmi pekne! A tie pocity viezt si ju domov su neopakovatelne, urcite podobne zazil kazdy na tomto fore.
Gratulujem TatraplanuZdar a verim ze sa coskoro budem moct tesit z infa a fotografii priebiehajucej renovacie.
Nasli by sa v sne aj pohlady do kokpitu a napravy a motor...?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
radsej k tej (ci tomu) Tatre. Velmi pekne! A tie pocity viezt si ju domov su neopakovatelne, urcite podobne zazil kazdy na tomto fore.
Gratulujem TatraplanuZdar a verim ze sa coskoro budem moct tesit z infa a fotografii priebiehajucej renovacie.
Nasli by sa v sne aj pohlady do kokpitu a napravy a motor...?
Ale veď to bol len taký sen, nemá to nič spoločné s realitou.
Sorry pre všetkých znalcov Tatier ale všetci mýlite.
Na obrázku je čierny Buick r.v. 1947 - som si stopercentne istý, videl som v sne tranzitné dokumenty /ak by to totiž nebolo auto na značkách tak by sa musela platiť zábezpeka 4 Euro za kilogram a veru by ju z colnice na druhom konci nemenovanej krajiny dostať bolo sotva možné, aj snová realita má svoje medze/. Z predošle veci je jasné že to bol skutočne len sen, veď auto ktoré behom sekundy dvakrát prešlo kompletnou transformáciou čo sa týka typu, roku a farby také niečo nemôže v skutočnosti existovať, však? A tento auto-chameleón po absolvovaní takmer 3000 km a celkovej dráhe 3 týmov cez 8000 km v mojom krásnom sne sa rozplynul v ružovom obláčiku...
Inak vystúpenie pri ktorom som vo sne presvedčil celú colnicu že tento buick je v podstate čiernej farby ma vo vlastných očiach zaradilo hned za Copperfielda. Človek by si myslel že stačia poctivé papiere v krajine exportu a importu a ani by sa mu neprisnili problémy v krajine tranzitu, však? Škoda že v každodennej realite nemám takéto schopnosti, moja práca si to niekedy vyžaduje. Možno som sa mal dať na dráhu hypnotizéra...
Ale pretože sa sny plnia a treba byť pripravený, ak by niekto vedel o prednej náprave, nárazníkoch (môžem vymeniť za tie Tatraplanoidné), prístrojoch, riadacej tyči (volant asi mám správny), pedáloch, bižutérii a HEK-u /posledné len za rozumnú cenu, o nerozumných viem o niekoľkých/ tak mi pošlite SS. Inak minimálne prístroje a nárazníky sú úplne odlišné na starších vozoch a zapusteno-svetlových tak prosím uvedomiť si tento detail. Čokoľvek iné zbytočné je tiež vítané.
Inak by som veľmi rád rozvinul diskusiu na tému: Čo je drevené na T 87?
Lebo k môjmu prekvapeniu tam ešte drevo bolo, teda aspoň v mojom sne /aj keď len nahádzané v kufri/. Takže si ho chcem konfrontovať s realitou.
A ešte ak niekto má zoznam dielov a dielenskú príručku - bol by o ňu záujem. O originál, kópie sa zoženú. Informácia je dôležitá.
A ak niekto vie o nejakom voze "a la originál", ktorý sa dá ohmatať zblízka aby som svoj intersexuálny sen /matka Tatra, otec Volga, sestra Pobeda a sused Moskvič/ mohol in natura porovnať s realitou bol by som mu veľmi zaviazaný.
Inak TO musí byť ONA pretože ináč by spoločná láska znamenala že som alebo teplý alebo žena.![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Sorry pre všetkých znalcov Tatier ale všetci mýlite.
Na obrázku je čierny Buick r.v. 1947 - som si stopercentne istý, videl som v sne tranzitné dokumenty /ak by to totiž nebolo auto na značkách tak by sa musela platiť zábezpeka 4 Euro za kilogram a veru by ju z colnice na druhom konci nemenovanej krajiny dostať bolo sotva možné, aj snová realita má svoje medze/. Z predošle veci je jasné že to bol skutočne len sen, veď auto ktoré behom sekundy dvakrát prešlo kompletnou transformáciou čo sa týka typu, roku a farby také niečo nemôže v skutočnosti existovať, však? A tento auto-chameleón po absolvovaní takmer 3000 km a celkovej dráhe 3 týmov cez 8000 km v mojom krásnom sne sa rozplynul v ružovom obláčiku...
Inak vystúpenie pri ktorom som vo sne presvedčil celú colnicu že tento buick je v podstate čiernej farby ma vo vlastných očiach zaradilo hned za Copperfielda. Človek by si myslel že stačia poctivé papiere v krajine exportu a importu a ani by sa mu neprisnili problémy v krajine tranzitu, však? Škoda že v každodennej realite nemám takéto schopnosti, moja práca si to niekedy vyžaduje. Možno som sa mal dať na dráhu hypnotizéra...
Ale pretože sa sny plnia a treba byť pripravený, ak by niekto vedel o prednej náprave, nárazníkoch (môžem vymeniť za tie Tatraplanoidné), prístrojoch, riadacej tyči (volant asi mám správny), pedáloch, bižutérii a HEK-u /posledné len za rozumnú cenu, o nerozumných viem o niekoľkých/ tak mi pošlite SS. Inak minimálne prístroje a nárazníky sú úplne odlišné na starších vozoch a zapusteno-svetlových tak prosím uvedomiť si tento detail. Čokoľvek iné zbytočné je tiež vítané.
Inak by som veľmi rád rozvinul diskusiu na tému: Čo je drevené na T 87?
Lebo k môjmu prekvapeniu tam ešte drevo bolo, teda aspoň v mojom sne /aj keď len nahádzané v kufri/. Takže si ho chcem konfrontovať s realitou.
A ešte ak niekto má zoznam dielov a dielenskú príručku - bol by o ňu záujem. O originál, kópie sa zoženú. Informácia je dôležitá.
A ak niekto vie o nejakom voze "a la originál", ktorý sa dá ohmatať zblízka aby som svoj intersexuálny sen /matka Tatra, otec Volga, sestra Pobeda a sused Moskvič/ mohol in natura porovnať s realitou bol by som mu veľmi zaviazaný.
Inak TO musí byť ONA pretože ináč by spoločná láska znamenala že som alebo teplý alebo žena.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní