dotaz na emisni tridu

Diskusia o výrobných číslach
hadimrska57
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 02 Jan 2014, 21:34
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A 1935
Tatra 603 1965
Tatra 613 1990
Kontaktovať užívateľa:

dotaz na emisni tridu

Príspevok od užívateľa hadimrska57 » 03 Nov 2015, 11:30

Cau chlapi, mam dotaz, zda by jste vedeli jakou emisni tridu ma Tatra 613-3 rok 1990, typ motoru T613 E1/I. V tp nemuzu nic najit...
Dik Jirka

ivan613
Diskutujúci
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 15 Jún 2012, 22:13
Tatry, ktoré vlastním: T603/2 r.v.1972,T613 r.v.1976,T613 r.v.1988
Bydlisko: Karvinsko
Kontaktovať užívateľa:

Re: dotaz na emisni tridu

Príspevok od užívateľa ivan613 » 03 Nov 2015, 19:16

Ahoj pokiaľ sa ti jedná o ekozlodejskú daň tak tá robí 10 000 kč.

hadimrska57
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 02 Jan 2014, 21:34
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A 1935
Tatra 603 1965
Tatra 613 1990
Kontaktovať užívateľa:

Re: dotaz na emisni tridu

Príspevok od užívateľa hadimrska57 » 03 Nov 2015, 21:10

Ano presne tak, myslim ekozlodejskou daň... Opravdu budu platit 10tis ? Myslel jsem,ze E1/I znamena eko 1, ale to asi ne e.Neda se to nejak obejit, krome ztp...?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: dotaz na emisni tridu

Príspevok od užívateľa Jerry » 04 Nov 2015, 00:57

E1 je ekonomická úprava motoru, tedy přesně řečeno, byl zmenšen spalovací prostor v hlavě a tím se dosahlo menší spotřeby. E1/1 je taky úprava spalování a ještě osazení soukolí diferáku 3,14 z původních 3,9. (díky těmhle úpravám se motor T613 dostal se spotřebou z bájnejch 18 L na 100 na nějakejch 11 L na 100). O pojmu EURO 1 se v tej době vůbec nic nevědělo.

Něco se povídalo i o snížení poplatku na 5000,- ale to bylo snad spojený s uznáním historickýho vozidla, ale ta procedůra se snad hodnotila na 3000,- kč (přišel jsem pozdě z práce, sem unavenej, tak mě omluv, že nehledam přesně o co se jedná, nebo kde to dohledat). :D Takže si vlasně moc neušetříš...

hadimrska57
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 02 Jan 2014, 21:34
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A 1935
Tatra 603 1965
Tatra 613 1990
Kontaktovať užívateľa:

Re: dotaz na emisni tridu

Príspevok od užívateľa hadimrska57 » 04 Nov 2015, 07:58

Díky díky, o té možnosti přes historické vozidlo vím, ale bohužel mám rok 1990 a to ještě není historické vozidlo :-( .

Jirka

Hold to pujdu zaplatit :-(

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: dotaz na emisni tridu

Príspevok od užívateľa radek » 04 Nov 2015, 12:00

Jakkoli je to nepříjemné, platíš to jen jednou jedinkrát... a je to míň, než i běžná provozní údržba brzd na jedné nápravě T613 (dva kotouče, sada destiček, prachovky), takže z hlediska nákladů na provoz a údržbu T613 je "bursíkovné" naprosto nedůležitý a zanedbatelný výdaj....

hadimrska57
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 02 Jan 2014, 21:34
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A 1935
Tatra 603 1965
Tatra 613 1990
Kontaktovať užívateľa:

Re: dotaz na emisni tridu

Príspevok od užívateľa hadimrska57 » 04 Nov 2015, 12:27

Vsechno co pises je pravda, ale rozhodne bych ty penize videl rozumneji ulozeny do Tatry...o to mi jde... Jirka

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní