Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Diskusia o stretnutiach


Pepin
Diskutujúci
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 25 Jan 2011, 16:13
Kontaktovať užívateľa:

Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Pepin » 18 Mar 2013, 23:00

Více informací již zanedlouho!

Tatra Heritage, o.s.
Prílohy
Brno 2013.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Lucián
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 219
Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995
Bydlisko: Brno
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Lucián » 20 Mar 2013, 13:41

Tato akce se termínově kryje s akcí pořádanou v Kopřivnici u příležitosti 40 let od představení T613 veřejnosti na brněnském výstavišti v září 1973.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Eda » 11 Apr 2013, 14:21

Pepino - povedená grafika!

A copak tam dělá vila tugendhat? 8)

Pepin
Diskutujúci
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 25 Jan 2011, 16:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Pepin » 19 Apr 2013, 20:28

Edo, děkujeme za pochvalné slovo! Vila Tugendhat se vší noblesou čeká na naši návštěvu...

Pepin
Diskutujúci
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 25 Jan 2011, 16:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Pepin » 30 Apr 2013, 23:07

Vážení přátelé,

dovolte nám, prosím, abychom Vás touto cestou srdečně pozvali na dvoudenní tematickou exkurzi, pořádanou naším sdružením.

Tatra: Značka mnoha tváří
14. a 15. září 2013
Brno, Čeká Republika

Základním tématem víkendového programu je známá i méně známá část mimořádně pestré historie kopřivnické značky, jež v průběhu své požehnané existence zanechala nejen v jihomoravské metropoli nezaměnitelnou stopu v osobní, hromadné a nákladní dopravě. Stranou zájmu konstruktérů rozhodně nezůstala ani oblast motoristického sportu, v němž automobilka na trati původního Masarykova okruhu dosáhla hned několika úspěchů. Za zmínku rozhodně stojí rovněž přelomové období představení světově prvního aerodynamického automobilu sériové produkce, jehož účelně elegantní vzhled koreluje se zásadami architektonického funkcionalismu, podnes zářně reprezentovaného brněnskou vilou Tugendhat...

Více informací spolu s kompletním programem, organizačními pokyny a přihlašovacím formulářem naleznete pod následujícím odkazem.

http://tatraheritage.cz/downloads/Brno_2013.zip

Těšíme se na setkání s Vámi!

Tatra Heritage, o.s.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Jerry » 01 Máj 2013, 10:42

Ahoj, když sem si přečetl celou pozvánku, tak jsem nadšenej co všechno je připraveno k prohlídce. Tenhle sraz bude mít vysokou výživovou hodnotu! :D

Pepin
Diskutujúci
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 25 Jan 2011, 16:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Pepin » 31 Aug 2013, 16:20

Důležité:

Po vzájemné domluvě se spolupracujícími organizacemi se nám podařilo dohodnout možnost zaslání přihlášek na námi pořádanou akci až do 5. září. Pro všechny případné zájemce proto uvádíme, že je stále možné se přihlásit!

Tatra Heritage, o.s.

Prosba k Tatra klubu Brno:

Zdvořile žádám naše kolegy pořádající akci v Kopřivnici, aby pro svoji akci založili samostatné vlákno. Současně žádám administrátora, aby do tohoto vlákna přesunul všechny příspěvky s ní spojené. Předem děkuji!

Dj EgO:

Překrytí termínů námi pořádaných akcí je skutečně nešťastné. Nepatříme ke členům Tatra klubu Brno, a proto nám nejsou jakkoliv řádné závěry jeho členských schůzí známy. Z organizačního hlediska ovšem vnímáme rozdíl mezi závěrem našich schůzí a dále zahájením veřejné prezentace. Víme, že najít v průběhu sezony víkend, během něhož by se nekonala další akce, je velmi těžké, nicméně pro příští sezonu přijmeme opatření, která budou podobným situacím předcházet.

Pepin
Diskutujúci
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 25 Jan 2011, 16:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Pepin » 17 Sep 2013, 08:26

Dovolujeme si dát ve známost, že předsevzetí vzdát hold pozoruhodné minulosti kopřivnické značky jsme se ctí, pozorností a nadšením nám vlastními splnili! Reportáž spolu s fotografiemi postupně zveřejníme...

Tatra Heritage, o.s.
Prílohy
TH-ZMT-1.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Jerry » 02 Okt 2013, 00:00

Musím poděkovat za příjemně strávený víkend plný nečekaných překvapení.

Celé to začalo tím, že jsem se dostavil na vrátnici Masarykova okruhu, po chvíli čekání dojel i Pepin se svojí zelenou čtyřkou a jiný tatry se nesjížděly, tak sem čekal jak se bude situace vyvíjet. Během chvilky se shromáždil hlouček lidí okolo a v tom přijela hvězda srazu, T613 Prezident.
Obrázok
Ten kdo nevěděl, že se takovej kousek na srazu objeví, byl okamžitě odhalen, téměř všichni jsme stáli s otevřenými ústy. Po zaparkování vozidel a seznámení se s ostatními a průvodkyněmi, jsme se vydali na prohlídku okruhu, od sálu pro novináře (kde byla krátká přednáška o minulosti okruhu), přes časomíru, traťové zabezpečení až po VIP salonek. Prostě od sklepa po půdu. Následovala projížďka po obslužné komunikaci kolem tratě, přijal jsem pozvání na svezení se na místě navigátora v Pepinově tatře. Na trať jsme nemohli, protože probíhal závod.
Obrázok

Po odjezdu a ubytování na hotelu Slovan nás Pepin nasměroval procházkou přes park a "sjezdovku" jak by se dalo volně pojmenovat schodiště na kterém probíhaly výkopové práce pro uložení inženýrských sítí, před vilu Tugendhat. To byl další neméně zajímavý objekt naší výpravy po poznání brněnských zákoutí všelijak spojených s vozy značky Tatra. Z balkonu je krásný výhled do velké části města i velké zahrady pod domem. Vše začíná netradičně na "půdě" a během prohlídky sestupujem až do nejtajemnějších míst, jako je kotelna a komory vzduchotechniky. V poslední místnosti prohlídky bylo vystaveno potěšení pro dámy, které se rozplývaly nad krásnými kožešinami uloženými za prádelnou v "naftalínové komoře."
Obrázok
Procházka a společné focení v prosluněné zahradě nedávalo o konci léta vůbec znát. Je příjemně a chvíle lenošení a povídání s přáteli nedává vůbec najevo, že už před branou vily čeká autobus Škoda ŠM. Ano tento sice nemá nic společného s Tarou, ale díky výborné organizaci celého srazu je vypůjčen jako náhrada za ještě nedokončený exponát zdejšího muzea Tatry 500 HB.

Během cesty se vedou diskuse většinou o tom, kdo kdy a nebo kam jezdíval ŠMkou, nebo ŠLkou, popřípadě různé zážitky z cest. Pozoroval jsem během cesty výrazi kolemjedoucích řidičů a lidí na ostrůvkách a chodnících. Jako by se všichni zasnívali do starých časů, když vidí po letech to, co je vozívalo. Mnozí i mávali a zářili jim úsměvy.

Konečná je u doků brněnské přehrady. Ale před prohlídkou je nachystána v protější restauraci tříchodová večeře. Po naplnění tělesné schránky a hlavně chuťových pohárků hurá na vodu. Tedy po prohlídce zázemí doků. Nebylo dovoleno fotit, takže jsme jen okoukli stav vytaženého parníku čekajícího na opravu a vyslechli si povídání od počátku plavení po přehradě až po nynější provoz a jeho zabezpečení.

Již se venku setmělo, kapitán nás vede na palubu, kde se během cca hodiny podíváme až pod skálu hradu Veveří. Pokud někoho zajímá, co má Tatra společného s plavením po přehradě, tak jen prozradím, že je to motor. Ale nehledejte nikde nádrže na naftu, nebo benzín. Lodě jsou poháneny z baterií a motor je, nebo alespoň býval, použit ze světoznámé tramvaje T3! Však zanechme techniky a podívejme na dění na palubě, za lodí je v dáli světelný obrys města a přístavu, nad námi hvězdy.
Obrázok
Společnost se baví v hloučkách o technice, o dovolené, někdo vyzvídá na můstku jak je složité takové 90. tunové monstrum ovládat. A pořadatel najednou nikde. Voda kolem je klidná, takže muž přes palubu není správný výraz, zato muž v podpalubí! Okolo Pepina se motají jeho kamarádi, spoluorganizátoři, a připravují posezení na cestu zpět, kdyby byla cestujícím na palubě zima. Po prohlídce hradu z vodní hladiny a cestou zpět do přístavu byla vyhlášena oslava narozenin jednoho z organizátorů, samozřejmě vše utajeno do poslední vteřiny. Ovšem věk mu už přeje pěknou čtvrtinu století, tak Vše nej!

Z přístavu nás odváží ŠM až před hotel. Během jízdy se domlouváme, co s večerem a dobrou náladou, výsledkem je posezení na baru v suterénu hotelu. Ti co byli znaveni nástrahami organizátorů, už jdou spát a my ostatní se jseme bavit. K tanci hrajou hity převážně z 80. let, zábava probíhá do pozdních nočních hodin...

Ráno mě probudil hlad, ale byl jsem solidární ke svému kolegovi na pokoji a jen tak jsem lenošil, až jsem z toho znovu zabral. Po chvíli mě probouzí úvodní znělka z Happy journey, dobové reklamy na vůz T603, jehož vlasníkem ubytovaný kolega je. Po setkání všech účastníků jsme rozděleni co 5 vozů, ať se netaháme přes město zbytečně všichni po dvou v autě. Bylo mi ctí, když jsem usedal na papalášký místo do Prezidenta. Bylo to poprvé, co jsem seděl v prodloužené verzi T613 a místa je tam opravdu až příliš oproti jiným dnešním luxusním vozům. Na svou dobu byl i komfort na výši. Prostě velice příjemné svezení!
Obrázok
Během mého kochání ubíhají městské části jako vteřiny a než se naděju, jsme na místě, tentokrát v tramvajové vozovně.
Samozřejmě nechybí prohlídka od sklepa až po půdu. Doslova prolézt jsme si mohli opravdu všechno. Takže jsou fotky z pohledu "pražce", i "troleje." Díky mírnému provozu během nedělního dopoledne, se podařilo jednu šalinu vytahnut i na trať a jeli jsme se podívat aspoň kousek za vozovnu, anižbychom narušili provoz, nechybí ani společná fotka na konečné.

Z vozovny byl další přesun do bývalých kasáren, kde je depozit Dopravního podniku města Brna. Právě tam na nás vykukoval horský autobus Tatra 500 HB, kerým jsme se měli svézt, ale díky detailům ještě není pojízný. I přesto hodnotím jeho renovaci za velice pečlivou.
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok

Po nasycení očí, je čas oběda a v hotelu bylo prostřeno. Knedlíčková polévka a svíčková chutnali o úsměv servírek víc, kterého se nám během snídaně nedostalo. Po obědě a dezertu, byl zvolen vedlejší salonek jako místo pro siestu. A aby nikdo neusnul, měl přednášku pan inženýr Jiří Král, syn Krále českého designu. Připravil si povídání o vzniku T613 Prezident, prototypu T623, Tatře MTX a vzniku repliky karoserie T602.
Obrázok (foto použito z Wikipedie)
Dalo by se povídat do večerních hodin, ale plán ještě zahrnoval prohlídku letiště, takže jsme panu inženýrovi zatleskali a poděkovali za detailní přiblížení historie a vydali se na letiště.

Tam jsme se vydali všichni svými vozy, během motání mezi semafory po městě se kolona roztrhla na dvě samostatné, ovšem jedoucí naprosto odlišným směrem. Ovšem namísto jsme dorazili všichni nastejno. Na letišti začala prohlídka u hangárů. Proč letiště a Tatra? Tatra taky vyráběla letadla, ale pro nás byla připravena technika kolová, přesněji řečeno pěti a více kolová. Byl nám představen T613 Runway tester, T815 TPL, T815 CAS 32 a pozůstatek T815 CAPL 16, který je též jako tahač.
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok

Poté jsme byli pozváni na prohlídku zázemí letiště, začalo se od řídící věže. Byl vysvětlen provoz, komunikace, navádění a vše, na co kdo měl nějaký dotaz. Po možná hodinovém pobytu na řídící věži nám průvodce ukázal terminály a novou halu. Opět můžu prohlásit, že jsme viděli vše, snad krom kanceláře ředitele a úklidové komory.

Po shromáždění na parkovišti před letištěm, ještě probéhla malá vědomostní soutěž o hodnotné ceny (samozřejmě, že tu nejcenější, slivovici, si odnesl nejmladší člen výpravy), rozdání upomínek a diplomů. Rozloučili jsme se a následovala cesta k domovům. Na srazu se setkalo dohromady 18 členů, pokud jsem dobře počítal. Celou akci hodnotím velice kladně a těším se na další setkání.
Velké poděkování patří Pepinovi a jeho týmu!

Veškeré fotky jsou na: http://t613.rajce.idnes.cz/Tatrasraz_Brno/

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa DRracer » 02 Okt 2013, 17:16

Parádní reportáž. To musela být moc pěkná akce.
Akorát mám dotaz k "replika T600 delfín", potažmo k čemu se váže obrázek T602 hned pod tím?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Jerry » 02 Okt 2013, 17:36

Díky za upozornění, nějak se mi tam přimotal název, kterej s témou neměl vůbec nic společného, už je to poraveno.

Pepin
Diskutujúci
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 25 Jan 2011, 16:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Pepin » 02 Okt 2013, 20:30

Jerry:

Děkujeme za mimořádně čtivou reportáž doplněnou fotografiemi a rovněž za pochvalu, které si upřímně vážíme!

Velmi nás těší, že chvíle strávené na exkurzi hodnotíš jako příjemné a přinesly mimo zážitků rovněž poznání.

Momentálně probíhá zpracování fotografického materiálu, naše reportáž bude připravena následně...

Tatra Heritage, o.s.

P.S. Za Pepina mohu říci, že ač je stár už přes čtvrt století, měl z akce radost jako malý kluk :D

Pepin
Diskutujúci
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 25 Jan 2011, 16:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra: Značka mnoha tváří, 14. a 15. září 2013, Brno

Príspevok od užívateľa Pepin » 29 Okt 2013, 15:20

Tatra: Značka mnoha tváří, 14. - 15. 9. 2013, Brno

Třetí tematická exkurze pořádaná naším sdružením přiblížila rozličné a často méně známé tváře značky Tatra. Dějištěm víkendové akce se stalo naše domovské město Brno, zastoupené v seznamu světového kulturního dědictví funkcionalistickou vilou Tugendhat. V průběhu dvoudenního programu se živého připomenutí dočkala osobní, nákladní, autobusová, tramvajová a letecká doprava společně s účastí v motoristickém sportu. Stejně jako v předchozích letech se hosté dočkali rovněž několika překvapení…

Sobota

Sobotní část programu otevírá příjezd účastníků k hlavní bráně Masarykova okruhu. K údivu hostů přijíždí rovněž Tatra 613 Prezident, zapůjčená Technickým muzeem Tatra v Kopřivnici. Parkování v areálu nám umožní přejít k hlavní budově, kde zahájíme prohlídku zázemím slavné trati, bez vážnější hydrometeorologické újmy. Pozornost na sebe okamžitě poutá okolní ruch, zvuk motorů a vůně paliva. Podzimní cena města Brna, do jejíhož zákulisí nám svolení ředitele závodu umožnilo nahlédnout, před chvílí odstartovala. Exkurze začíná promítáním, následuje komentovaná prezentace věnovaná startům závodních speciálů značky Tatra. Dále nás čeká návštěva tiskového centra, stanoviště komentátorů, časoměřičů a centrálního dispečinku. Program končí společnou projížďkou po obslužné komunikaci, při níž první hosté okusí pohodlí zadních sedadel Prezidentu. Vítaná je rovněž možnost zhlédnout část závodu. Vzápětí poté se kolonou po trati původního okruhu přesouváme do centra jihomoravské metropole.

Vozidla necháváme bezpečně zaparkovaná v hotelu a provázeni sluncem kráčíme k výkladní skříni funkcionalismu, vile Tugendhat. Po oficiálním přivítání jdeme zhlédnout kabriolet Tatra 75. Vlastní pojetí luxusu nám budova předvádí už na terase, odkud nabízí fascinující výhled na město. Zásluhou netradičního pojetí architekta Ludwiga Miese van der Roheho se z ulice vchází do nejvyššího patra. Prohlídka, během níž následně sestupujeme jednotlivými poschodími, dává možnost obdivovat stavbu, která sice nevyniká zdobností, zato je pomníkem detailu. Dech nám bere pohled z obývacího pokoje do přilehlé zahrady párem stažených oken. V ní prohlídku zakončíme společnou fotografií a zvolna se připravíme k odjezdu na společnou večeři.

Ke stolu nás odváží autobus Karosa ŠM 11 ze sbírek Technického muzea v Brně, náhrada za autobus Tatra 500 HB, který z technických důvodů není v provozu. Karosa přesto budí ve městě zaslouženou pozornost a cestující nestačí mávat. Zanedlouho přijíždíme do loděnic Dopravního podniku města Brna, odkud přecházíme do restaurace. Klid rezervovaného salonku, chutné tříchodové menu a přátelská atmosféra. Před samotnou plavbou nás však jako překvapení čeká prohlídka samotné loděnice, v níž na rekonstrukci čeká jedno ze starších plavidel poháněné motorem tramvaje T3. Chvíle nerušeně strávené na palubě lodi a hladině ozářené svitem měsíce, žhnoucí ohniště a lampiony na březích, pohled na majestátní siluetu hradu Veveří a přípitek s občerstvením na zpáteční cestě sobotní část programu nenuceně uzavírají.

Neděle

Slunečné nedělní ráno začíná setkáním za hotelovými garážemi, kde mají hosté opět příležitost okusit cestování Prezidentem. V koloně přijíždíme k autobusové a tramvajové vozovně Dopravního podniku města Brna, kde se k nám vzápětí přidává průvodce. Za poutavého výkladu zvolna procházíme areálem, kupříkladu mycími linkami, výpravnou, stanovištěm údržbářů či dílnami. Dozvídáme se o servisních úkonech, četnosti prohlídek a neposledně historii vozovny. Největší pozornost věnujeme legendární tramvaji T3. Zajímavé je zjištění, že ze všech stávajících řad patří trvale k nejspolehlivějším. Prohlídku zakončí mimořádná projížďka světoznámou tramvají po obslužné komunikaci a současně druhá společná fotografie. Příjemně naladěni míříme k další zastávce.

Vystupujeme v areálu depozitáře Technického muzea v Brně. Šedá mračna dávají bývalému vojenskému prostoru příznačnou atmosféru, okořeněnou hlavní tanku mířící do našich tváří. Přicházíme v míru, za což jsme vzápětí odměněni otevřením vrat a pohledem na autobus Tatra 500 HB. Jak se říká, když nepřijede horský bus k Tatrovákovi, musí přijet Tatrovák k horskému busu. V běžně nedostupném prostředí máme příležitost obdivovat se výsledku patnáct let trvající renovace. Z každého úhlu září autobus novotou, z osmiválcového motoru čiší síla, interiér láká k usednutí a pracoviště řidiče k cestě na zasněženou chatu. S polednem však nezadržitelně přichází čas vrátit se do hotelu ke společnému obědu.

Po lahodně vydatném jídle sdělujeme hostům další překvapení. Přednáška Ing. Jiřího Krále věnovaná stavbě prototypu Tatra 613 Prezident, příspěvek našeho sdružení k letošním oslavám 40. výročí prvního představení v praxi posledního osobního modelu značky. Připravená prezentace podává svědectví rovněž o dalších projektech, na nichž se svým otcem, slavným českým designérem Václavem Králem pracovali. Shodujeme se, že tvář Prezidentu patří v celé modelové řadě k nejhezčím a těšíme se, až za námi vyjede z garáží.

Závěrečná část programu nás vede ke zdejšímu mezinárodnímu letišti. Návštěva začíná přehlídkou vozidel Tatra, která se sjíždějí přímo před našima očima. Za chvíli již vedle sebe stojí Tatra 613 Runway tester, Tatra 815 TPL, Tatra 815 CAS a Tatra 815 CAPL. Všechna vozidla si můžeme prohlédnout, zdokumentovat a samozřejmě odzkoušet. Směřujeme k řídící věži, kde máme celé letiště jako na dlani. K naší radosti po dlani právě projíždí Tatra 815 TPL. Dozvídáme se vše o řízení letového provozu, způsobu komunikace mezi věží a pilotem, modelových situacích a nástrahách počasí. Vzápětí máme příležitost živě zhlédnout hladké přistání letounu Airbus. Přecházíme do příletové a odbavovací haly, kde vládne čilý cestovní a obchodní ruch. Statistická data potvrzují známé tvrzení, že formát není otázkou velikosti. S hlavou v oblacích míříme zpět k hlavní bráně.

Rozloučení tradičně předchází losovací soutěž. Vzhledem ke třetímu roku existence sdružení hosté soutěží o celou trojici cen, které losem Ing. Jiřího Krále zanedlouho znají své šťastné výherce. Zkrátka ovšem nepřichází ani ostatní účastníci. Všichni hosté dostávají pamětní list, obsáhlou dárkovou tašku a pánové nádavkem luxusní vázanku s motivem Tatra 87.

Těšíme se na shledanou příští rok!

Fotogalerie: http://tatraheritage.cz/Gallery/Znacka_mnoha_tvari.html

Zvláštní poděkování: Ing. Jiřímu Královi za osobní účast a připravenou přednášku; Regionální muzeum v Kopřivnici, o.p.s, za přistavení vozidla Tatra 613 Prezident; Automodrom Brno, a.s., za mimořádnou prohlídku zázemí; Technické muzeum v Brně, příspěvková organizace, za dopravu historickým autobusem a přijetí v dílnách; Dopravní podnik města Brna, a.s., za prodlouženou plavbu lodí, mimořádnou prohlídku loděnice, prohlídku vozovny a přistavení tramvaje T3; Letiště Brno, a.s., za mimořádnou prohlídku zázemí a přistavení vozidel značky Tatra; Zádruha 1900, s.r.o., za pánské vázanky s motivem Tatra 87; Tatra Trucks, a.s., za dárkové tašky s propagačními materiály.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných