Tatra 613-1 Foto

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa vasa26 » 09 Jan 2011, 18:49

Super tuning.. Vignale byl kožený :D žádná koženka :D

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa vasa26 » 09 Jan 2011, 18:53

OTO - budeš také snižovat v zádu střechu? a otevírací trojuhelnékové okna?

OTO
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa OTO » 09 Jan 2011, 19:15

Mne ide jedine o to, aby ten interier aspoň vyzeral luxusne keď už v ňom žiaden luxus nie je. Teda žiaden zásah do exteriéru, dostane tie origo žlté PAL-ky (zohnal som ešte jeden pár dokonca s originál koženým ochranným puzdrom) a puklice s čiernymi políčkami, chromované kľučky. Motor ,,E,, sa už generálkuje (teraz má E1/1). Interiér bude presne tak vyhotovený ako na obrázku ale strecha bude bordová. Všetky štylisticky nevhodné detaily(mriežky prívodu teplého vzduchu,mriežka na palubovke,kryty prahov...) sú už vyrobené a čakajú na chromovanie. Bude tam veľa veľa chrómu :) A čo je najdôležitejšie, bude sa páčiť MNE :!:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa vasa26 » 09 Jan 2011, 19:26

dobré jak budeš řešit stahování oken v elektrice? (jako je na obrázku?), hlavní se ti bude líbit.. kdyby jsi chtěl originál vignale lux tak je v SSSR k mání , je to to auto co máš na fotkách.

Užívateľov profilový obrázok
chromkar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 157
Dátum registrácie: 28 Mar 2009, 09:02
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa chromkar » 09 Jan 2011, 20:39

OTO napísal:Mne ide jedine o to, aby ten interier aspoň vyzeral luxusne keď už v ňom žiaden luxus nie je. Teda žiaden zásah do exteriéru, dostane tie origo žlté PAL-ky (zohnal som ešte jeden pár dokonca s originál koženým ochranným puzdrom) a puklice s čiernymi políčkami, chromované kľučky. Motor ,,E,, sa už generálkuje (teraz má E1/1). Interiér bude presne tak vyhotovený ako na obrázku ale strecha bude bordová. Všetky štylisticky nevhodné detaily(mriežky prívodu teplého vzduchu,mriežka na palubovke,kryty prahov...) sú už vyrobené a čakajú na chromovanie. Bude tam veľa veľa chrómu :) A čo je najdôležitejšie, bude sa páčiť MNE :!:
to je samozrejme prvorade...len pridam svoj nazor - na mna to auto (po tvojich upravach) posobi trochu "kolotocarsky", vela caciek bez nejakeho vacsieho zmyslu...ak si dobre pamatam tak r.v. je 76, karoseria menena v r. 83, tak nechapem preco tam chces dat motor E, ked tam patri iny...v originalnom prevedeni (aj s nedostatkami) chromka aspon verne odraza dobu a miesto svojho vzniku.

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa vasa26 » 09 Jan 2011, 21:02

chromkar- konečně pořádnej názor :wink:

Užívateľov profilový obrázok
chromkar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 157
Dátum registrácie: 28 Mar 2009, 09:02
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa chromkar » 09 Jan 2011, 21:06

doteraz som iba blafoval :wink:

OTO
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa OTO » 09 Jan 2011, 22:06

vasa26 napísal:dobré jak budeš řešit stahování oken v elektrice? (jako je na obrázku?), hlavní se ti bude líbit.. kdyby jsi chtěl originál vignale lux tak je v SSSR k mání , je to to auto co máš na fotkách.
Nehnevaj sa ale ja som nič take nepisal ze chcem do nej elektriku. Pisal som ze v interiery sa zmeni calunenie do tej podoby ako malo vignale az na bordovu strechu. Nebude sa konat ziadna uprava co sa tyka ,,vybavy,, vozidla, iba calunenie, mriezky,listy prahov a ciastocne ovladacie prvky. Chcem ju proste dostylizovat tak aby sa tu v CH nemusela hanbit za ten socreal interier hodny do zigulaka. Teda este raz: ziadna elektrika a ziadna klima... :!:

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa jack » 09 Jan 2011, 22:18

Marně kutím nad tím, jaký švajčarský vůz té doby sahá Tatře alespoň po ventilky...

Každopádně ve zkrášlování přeji mnoho zdaru!

OTO
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa OTO » 09 Jan 2011, 22:46

chromkar napísal:
OTO napísal:Mne ide jedine o to, aby ten interier aspoň vyzeral luxusne keď už v ňom žiaden luxus nie je. Teda žiaden zásah do exteriéru, dostane tie origo žlté PAL-ky (zohnal som ešte jeden pár dokonca s originál koženým ochranným puzdrom) a puklice s čiernymi políčkami, chromované kľučky. Motor ,,E,, sa už generálkuje (teraz má E1/1). Interiér bude presne tak vyhotovený ako na obrázku ale strecha bude bordová. Všetky štylisticky nevhodné detaily(mriežky prívodu teplého vzduchu,mriežka na palubovke,kryty prahov...) sú už vyrobené a čakajú na chromovanie. Bude tam veľa veľa chrómu :) A čo je najdôležitejšie, bude sa páčiť MNE :!:
to je samozrejme prvorade...len pridam svoj nazor - na mna to auto (po tvojich upravach) posobi trochu "kolotocarsky", vela caciek bez nejakeho vacsieho zmyslu...ak si dobre pamatam tak r.v. je 76, karoseria menena v r. 83, tak nechapem preco tam chces dat motor E, ked tam patri iny...v originalnom prevedeni (aj s nedostatkami) chromka aspon verne odraza dobu a miesto svojho vzniku.
Bol by som ti vdacny za konkretizovanie pojmu ,,cacky,, teda v pripade mojej chromky. Biele kordy jej podla mna slusia, zlte hmlovky boli na nich aj od vyroby(nie tieto), koncovky vyfukov budu menene za povodne, zadne hmlovky ma sice 2ks aby to bolo symetricke. Ja chcem exterierovo dokonalu jednicku +biele kordy+zadne hmlovky a interierovo jej dodat luxusny look v style Vignale. Inac to uz neviem vysvetlit a ani necitim potrebu to dalej rozoberat. Ked bude hotova mozes si ju vyskusat live a ohodnotit. Ja nechcem vrazat tisice EUR do chromky ktora sa mi nebude pacit ale hlavne ze je ako z vyroby. Takych vystavnych kusov je dost. Ja chcem VLASTNU.

Co sa tyka motora a karoserie tak na tuto otazku si si odpovedal sam. Kedze je povodne 76ka a mala motor E (mam povodny TP) a ja chcem jednicku (okrem sedadiel), tak je logicke ze ked chcem do nej PAL budiky tak tam musi ist to Ečko naspat z DDSR karburatormi a kratkym diferencialom. E motor uz mam ,aj novy jednickovy vyfuk.

Oproti povodnemu puritanskemu interieru bude moja verzia posobit urcite ,,kolotocarsky,, ale urcite nie nevkusne :!: Na buduci rok bude rozobrata v Brne do sroby a kompletne zgeneralkovana. Farba zostane čierna aj ked ma Ondrej (velmi uspesne) prehovaral na tu hraskovo zelenu, ktoru dostala v 90om roku povodne cierna nahradna karoseria z r.83. Este sa moze stat. Ja mam rad vsetko co je INE a preto sa nesnazim o chromku ktora by zapadla do masy.

OTO
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa OTO » 09 Jan 2011, 23:02

jack napísal:Marně kutím nad tím, jaký švajčarský vůz té doby sahá Tatře alespoň po ventilky...

Každopádně ve zkrášlování přeji mnoho zdaru!
:arrow: ziaden pretoze nikdy nic poriadneho rydzo made in SWISS na temu osobne auto nevyrobili ale hubu maju aj za nemcov....

Jack- teraz si trafil klinec po hlave. Toto jeden z dovodov, preco dostane luxusnejsi interier. Chcem na nej odstranit co najviac povodne nedotiahnutych, esteticky a kvalitou prevedenia nezodpovedajucich detailov, ktore na voz tejto kategorie a urcenia proste nepatria, v pripade T613 su niektore detaily az vulgarne. ANO, nebude to original, ale bude to PEKNE. Mal som ju tu pol roka a posobila na ludi velmi silnym dojmom co sa tyka koncepcie , techn. parametrov a celkovemu designu karoserie az kym do nej nenazrely :? A to uz nechcem zazit a hlavne nie na tunajsich veteranzrazoch kde bude v spolocnosti svojich dobovych konkurentov zo zapadnej europy. Ano, kazdy ma pravdu kto si povie ze to nebude seriova jednicka, to nie, ale bude vyzerat tak ako luxusny voz! Oproti tej chromky z Baselu ktora ma dvere z 3ky a stahovanie okien s determalnymi sklami a spatakmi zo speciala, bude urcite ovela povodnejsia. Mam dakde foto....

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa vasa26 » 09 Jan 2011, 23:18

OTO napísal:
vasa26 napísal:dobré jak budeš řešit stahování oken v elektrice? (jako je na obrázku?), hlavní se ti bude líbit.. kdyby jsi chtěl originál vignale lux tak je v SSSR k mání , je to to auto co máš na fotkách.
Nehnevaj sa ale ja som nič take nepisal ze chcem do nej elektriku. Pisal som ze v interiery sa zmeni calunenie do tej podoby ako malo vignale az na bordovu strechu. Nebude sa konat ziadna uprava co sa tyka ,,vybavy,, vozidla, iba calunenie, mriezky,listy prahov a ciastocne ovladacie prvky. Chcem ju proste dostylizovat tak aby sa tu v CH nemusela hanbit za ten socreal interier hodny do zigulaka. Teda este raz: ziadna elektrika a ziadna klima... :!:
Vignale interiér byl v elektrice... za co se hambit za ten původní ? za stav doby a mizeii ? vždyt tak se to vyrábělo...sociální t 603 nikdo nesoudí jak hnusnej byl interiér a tvar , jízdní vlastnosti a je to v závěru nejkrásnější design... tatra se nemá zač stydět :shock: v CH inteligentí znalý lidé pochopí (vůz východního bloku)... ti co potřebují fetiš z bmw či mercedesu se do něj kouknou....Tatra klasická 613 koženka + mikropliš....rád by jsem z povzdálí viděl někoho kdo koukne do chromky a sdělí názor nahlas...

OTO
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa OTO » 09 Jan 2011, 23:39

vasa26: tak nazivo to tu vyzera asi tak ze vacsina ani nechape na co sa pozera, hned ich napadne samozrejme PORSCHE, a dost typicka a mna velmi iritujuca otazka ze ,, a z coho ten motor je????? Este ze mam pri sebe obe Rosenkranzove knihy(tie najcerstvejsie) a potom huba pada :twisted: . Slubujem Ti ze tie reakcie budu natocene :D Rad si na doterajsie spominam. A hlavne na reakcie vodicov na A1 ked ich minam v rychlostnom pruhu pri 170-180km/h :D Plne suhlasim s tebou ze sa T613 nema za co hanbit co sa tyka interieru ale iba v kontexte vyrobkov vychodneho bloku. Povodne prevedenie prototypov od Vignaleho bolo v kozi a nie nahodou. Do tejto kategorii vozov to proste patri a ja jej ten feeling vratim, ten aky mala T613 na samom zaciatku, tak ako bola majstrom Vignalem stvorena.
Prílohy
lang_2004-08-29_018.jpg

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2011, 00:08

ještě vyřeš na zimu vyhřívání kožených sedadel ..a v létě doporučuji potah (kvůli wolfu) jezdim v nich každý den a žádná sranda to neni :lol: vypadá to super kdo nevyzkoušel nepochopí :lol:

OTO
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa OTO » 10 Jan 2011, 00:38

Tak to mas svatu pravdu :lol: 13ka ma aj bez koze tendenciu sa prehrievat, takze som si vedomi ze to bude este horsie, presne tak ako v ostatnych vozoch s kozenymi sedackami. Vysledny efekt ale bude stat za to, to mi ver.

Užívateľov profilový obrázok
team613
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 26 Aug 2009, 19:06
Tatry, ktoré vlastním: tatra 613-1 1977
Bydlisko: Brno
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa team613 » 10 Jan 2011, 19:16

OTO napísal:vasa26: tak nazivo to tu vyzera asi tak ze vacsina ani nechape na co sa pozera, hned ich napadne samozrejme PORSCHE, a dost typicka a mna velmi iritujuca otazka ze ,, a z coho ten motor je????? Este ze mam pri sebe obe Rosenkranzove knihy(tie najcerstvejsie) a potom huba pada :twisted: . Slubujem Ti ze tie reakcie budu natocene :D Rad si na doterajsie spominam. A hlavne na reakcie vodicov na A1 ked ich minam v rychlostnom pruhu pri 170-180km/h :D Plne suhlasim s tebou ze sa T613 nema za co hanbit co sa tyka interieru ale iba v kontexte vyrobkov vychodneho bloku. Povodne prevedenie prototypov od Vignaleho bolo v kozi a nie nahodou. Do tejto kategorii vozov to proste patri a ja jej ten feeling vratim, ten aky mala T613 na samom zaciatku, tak ako bola majstrom Vignalem stvorena.

Ahoj kde jsi vzal tu fotku je na ní vyfocena moje tatra ..... to ji vlasnil ještě pan F. :mrgreen:
nemáš jetě nějaké foto ....

OTO
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 136
Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa OTO » 10 Jan 2011, 19:48

team613: :mrgreen: este minuly rok mi ju dal tu v CH jeden znamy automechanik a tvrdil my ze tato je v Baseli :!: Takze volovina :wink: Iba tuto jednu mal z chromkou.

Užívateľov profilový obrázok
team613
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 26 Aug 2009, 19:06
Tatry, ktoré vlastním: tatra 613-1 1977
Bydlisko: Brno
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa team613 » 10 Jan 2011, 20:58

OK :mrgreen: dík za info OTO :wink:

Užívateľov profilový obrázok
chromkar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 157
Dátum registrácie: 28 Mar 2009, 09:02
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa chromkar » 11 Feb 2011, 21:40

OTO napísal:
chromkar napísal:
OTO napísal:Mne ide jedine o to, aby ten interier aspoň vyzeral luxusne keď už v ňom žiaden luxus nie je. Teda žiaden zásah do exteriéru, dostane tie origo žlté PAL-ky (zohnal som ešte jeden pár dokonca s originál koženým ochranným puzdrom) a puklice s čiernymi políčkami, chromované kľučky. Motor ,,E,, sa už generálkuje (teraz má E1/1). Interiér bude presne tak vyhotovený ako na obrázku ale strecha bude bordová. Všetky štylisticky nevhodné detaily(mriežky prívodu teplého vzduchu,mriežka na palubovke,kryty prahov...) sú už vyrobené a čakajú na chromovanie. Bude tam veľa veľa chrómu :) A čo je najdôležitejšie, bude sa páčiť MNE :!:
to je samozrejme prvorade...len pridam svoj nazor - na mna to auto (po tvojich upravach) posobi trochu "kolotocarsky", vela caciek bez nejakeho vacsieho zmyslu...ak si dobre pamatam tak r.v. je 76, karoseria menena v r. 83, tak nechapem preco tam chces dat motor E, ked tam patri iny...v originalnom prevedeni (aj s nedostatkami) chromka aspon verne odraza dobu a miesto svojho vzniku.
Co sa tyka motora a karoserie tak na tuto otazku si si odpovedal sam. Kedze je povodne 76ka a mala motor E (mam povodny TP) a ja chcem jednicku (okrem sedadiel), tak je logicke ze ked chcem do nej PAL budiky tak tam musi ist to Ečko naspat z DDSR karburatormi a kratkym diferencialom. E motor uz mam ,aj novy jednickovy vyfuk.

tak potom nechapem preco na t-c.com pises ze "dostane pôvodný motor E1"... mas v tom trochu hokej

Užívateľov profilový obrázok
francomk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 277
Dátum registrácie: 25 Mar 2008, 18:55
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 613-1 Foto

Príspevok od užívateľa francomk » 14 Feb 2011, 02:18

Tak, zase trošku prispejem do svojho starého vlákna... :wink:

Obrázok

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných