Tatra 805 valník
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Také se nemohu zbavit dojmu, že je to trochu drahé, ale do středy si pro ni má přijet jiný zájemce a rovnou s odtahovkou... Na vyváření je právě hlavně spodek kabiny - podlaha u spolujezdce (na fotce) a podběh za řidičem. S kompletním obroušením a novým lakem počítám u každé, ale plachta na téhle je pěkná, nikde není poškozená ani flekatá, takže novou bych v tomto případě určitě neřešil.
Nejlevnější gumy jsem zatím našel tyto Mitasy s původním desénem NT3, se slevou po 5358 Kč , navíc pro rychlost pouze do 40 km/h, což není úplně ono.
http://www.rajpneu.cz/pneumatika-061600 ... 4A8-TT.php
Počítám, že to auto najezdí ročně řádově stovky km, takže bych se rád v nejbližších letech vyhnul zásadnější opravě motoru, podvozku a převodů a současně bych chtěl, aby to nebyla nějaká kutilská spatlanina, na který člověk stráví mládí, než to uvede do původního stavu. Ten tvůj valník na fotkách taky nevypadá špatně, pokud běžně funguje, tak i bez té plachty bych za něj nějakých 35-40 tis. Kč dal.
Nejlevnější gumy jsem zatím našel tyto Mitasy s původním desénem NT3, se slevou po 5358 Kč , navíc pro rychlost pouze do 40 km/h, což není úplně ono.
http://www.rajpneu.cz/pneumatika-061600 ... 4A8-TT.php
Počítám, že to auto najezdí ročně řádově stovky km, takže bych se rád v nejbližších letech vyhnul zásadnější opravě motoru, podvozku a převodů a současně bych chtěl, aby to nebyla nějaká kutilská spatlanina, na který člověk stráví mládí, než to uvede do původního stavu. Ten tvůj valník na fotkách taky nevypadá špatně, pokud běžně funguje, tak i bez té plachty bych za něj nějakých 35-40 tis. Kč dal.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Luboš - nepoznám bližšie tvoje možnosti, ale do toho prvého valníku by som asi nešiel. Keď už kupovať T-805, tak potom auto v čo najlepšom stave. Neboj sa, tých áut stále je relatívne dosť.. Tiež sa mi viac páči tá Bazilišákova (až na tie "rožky" na streche )
Ja by som však na tvojom mieste asi radšej venoval prostriedky a čas na renováciu tej bledomodrej T-613, ktorú asi omnoho lepšie využiješ a urobí ti aj viac radosti. Tiež som kedysi veľmi chcel T-805 a aj sa mi podarilo peknú zohnať. V mojich podmienkach však bol veľký nepomer medzi tým, čo si to auto žiadalo a čo mi poskytovalo, takže nakoniec som ho po zrelej úvahe s ťažkým srdcom dal preč.
Rozhodnúť sa musíš ty sám, čo chceš a aké máš priority..
Ja by som však na tvojom mieste asi radšej venoval prostriedky a čas na renováciu tej bledomodrej T-613, ktorú asi omnoho lepšie využiješ a urobí ti aj viac radosti. Tiež som kedysi veľmi chcel T-805 a aj sa mi podarilo peknú zohnať. V mojich podmienkach však bol veľký nepomer medzi tým, čo si to auto žiadalo a čo mi poskytovalo, takže nakoniec som ho po zrelej úvahe s ťažkým srdcom dal preč.
Rozhodnúť sa musíš ty sám, čo chceš a aké máš priority..
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Renovaci chromky tohle neohrozí, ta bude mít větší prioritu. Valník se čas od času nějaký v inzerci objeví, ale je vidět, že jich je podstatně méně než skříní a navíc tak z poloviny to jsou votuzidla.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
No nevím, ale že by bylo v Čechách nějak moc pěkných valníků na prodej, na kterých by stačilo vyměnit olej v motoru a dohustit pneu. Asi na Slovensku je jiná situace. Já narazil na dva relativně slušné valníky, oba stály přes 60tis kč a než jsem se rozhoupal, protože se mi zdálo, že to je dost peněz, tak se prodaly.
Jinak buď to byl vrak, nebo tam byl jiný motor .
Jinak buď to byl vrak, nebo tam byl jiný motor .
Re: Tatra 805 valník
Blahopřeju k novému přírůstku,opět jedna kačena zachráněná.Taky jsem jsem se rozmýšlel,když jsem kupoval mou kačenu a dnes nelituju.Zdraví Petr
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Luboš - gratulujem!
Ja som moju 805-ku kupoval až za Košicami a viezol som ju domov po osi, čo mi dalo vtedy veru dosť zabrať, nakoľko som v nej sedel prvý raz a nebola ani celkom OK, takže som zažil pár veľmi nepríjemných situácií.
Dnes však na to celkom rád spomínam..
Ja som moju 805-ku kupoval až za Košicami a viezol som ju domov po osi, čo mi dalo vtedy veru dosť zabrať, nakoľko som v nej sedel prvý raz a nebola ani celkom OK, takže som zažil pár veľmi nepríjemných situácií.
Dnes však na to celkom rád spomínam..
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Tak mám pocit, že marketingový tah zafungoval ..............Luboš napísal:Také se nemohu zbavit dojmu, že je to trochu drahé, ale do středy si pro ni má přijet jiný zájemce a rovnou s odtahovkou... .
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
bazilisak napísal:Tak mám pocit, že marketingový tah zafungoval ..............Luboš napísal:Také se nemohu zbavit dojmu, že je to trochu drahé, ale do středy si pro ni má přijet jiný zájemce a rovnou s odtahovkou... .
Na to už jsem velkej, ten zájemce od Chebu si pro ni měl poprvé přijet už týden před tím a taky z toho nic nebylo... Už se mi nějak nechtělo čekat a jako výchozí stav se mi nezdá špatná. Kdyby měla technickou, tak těch 140 km také risknu po ose, vyšlo by to podstatně levněji než ta odtahovka.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Vypadá opravdu pěkně, nepobouchaná, nezasažená hasičskou tvořivostí, lak je taky solidní, celkem původní. Jak jde řazení, jak jezdí, co si k ní získal za výbavu? Pochlub se pořádně...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Lak se už občas někde loupe, ale ta červená stejně dřív nebo později půjde komplet dolů a kačenka dostane původní khaki. Z nadstandardní výbava má snad pouze hasičské lavice, ale ty půjdou také pryč.
Co jsem v předchozích autech neviděl je tahle startovací nádržka a kombinovaný kohout, který ale předchozímu majiteli tekl, tak benzín zapojil napřímo.
Co jsem v předchozích autech neviděl je tahle startovací nádržka a kombinovaný kohout, který ale předchozímu majiteli tekl, tak benzín zapojil napřímo.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Auta z 53. a 54. roku mívají už dost často startovací nádržku a třetí kohout demontovaný. Mě na autě ani tak netrápilo, že by kohout tekl, ale že si přisává vzduch a pak se to tváří, že zlobí AC pumpa.
Tak doufám, že se s ní přijedeš podívat i na sraz...
Tak doufám, že se s ní přijedeš podívat i na sraz...
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Blahopřeji k Tatře 805 / 805 problémům na jeden kilometr !!!!!
Všiml jsem si nějak pokrčeného plechu pod spolujezdc. sedákem ... co se tam dělo ?
Jinak původní kontrolky , v motoru AD , jaké jsou kabely na el. instalaci , nové , nebo textilní oplet ??
Až budeš shánět pneu, řekni , vím o levnějších , než jsi našel ......
Můžeš vyfotit štítky v kabině , silentbloky, co drží kabinu a číslo motoru ? Jak to vypadá s údaji v tech. průkazu ?? První majitel armáda ??
Všiml jsem si nějak pokrčeného plechu pod spolujezdc. sedákem ... co se tam dělo ?
Jinak původní kontrolky , v motoru AD , jaké jsou kabely na el. instalaci , nové , nebo textilní oplet ??
Až budeš shánět pneu, řekni , vím o levnějších , než jsi našel ......
Můžeš vyfotit štítky v kabině , silentbloky, co drží kabinu a číslo motoru ? Jak to vypadá s údaji v tech. průkazu ?? První majitel armáda ??
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Techničák budu mít během týdne, pak bude více info, první majitel byla armáda. Blíže ji omkrnu asi příští víkend, teď jsem na ni neměl čas a navíc jako na potvoru mi vybouchnul foťák, tak budu muset pořídit něco nového, aby z toho byly smysluplné snímky.
Taky sem se divil tomu prohnutýmu plechu, na druhé straně je OK. Zřejmě přetížení nosnosti sedačky, jinak si to vysvětlit nedovedu...
Zatím jsem s ní najezdil jen pár okruhů po dvoře a doma jsem jenom zaparkoval, takže jízdních dojmů zatím moc není. Závady se ještě žádné nevyskytly a na to řazení věřím, že si také zvyknu.
Taky sem se divil tomu prohnutýmu plechu, na druhé straně je OK. Zřejmě přetížení nosnosti sedačky, jinak si to vysvětlit nedovedu...
Zatím jsem s ní najezdil jen pár okruhů po dvoře a doma jsem jenom zaparkoval, takže jízdních dojmů zatím moc není. Závady se ještě žádné nevyskytly a na to řazení věřím, že si také zvyknu.
Re: Tatra 805 valník
Gratuluju, moc pěknej kousek . Vypadá to na původní stav možná bez G.O. Zvláštní je ta deformace plechu v kabině . 53jkám praskali rámy za kabinou , když se s tím jezdilo dál tak se to projevilo právě deformací kabiny. Na fotce s komresorem to nevypádá,že by ten rám byl prasklej.Co závěs, má to automat?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Závěs má, ale i T613 oficiálně utáhne víc, tak ho asi těžko někdy využiju...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 805 valník
Taky jsem si myslel, že závěs nebudu potřebovat, dokonce jsem ho demontoval , protože měl zemědělské vůle, ale nakonec jsem sehnal lepší a hned našel využití.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný