T815

Čo jednému chýba, iný môže mať...
tatrak
Diskusný nováčik
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 11 Jún 2009, 20:13

T815

Príspevok od užívateľa tatrak » 20 Jún 2009, 23:12

Zdravim,chcem som sa niekoho opytat,preco vlastne nedavali na T_815 uzavierku aj na predny nahon.

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa Maxono » 21 Jún 2009, 02:49

Pretože T-815 nepotrebuje uzávierku prednej nápravy.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa Mojžo » 21 Jún 2009, 11:54

Hehé, tak tak...

Tatra šupuje!!

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa ivkej » 21 Jún 2009, 12:17

a potom jej to t-148 v teréne nandá :D

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa Maxono » 21 Jún 2009, 17:44

ivkej: asi tak... :D
Inak T815 T2 už má aj uzávierku prednej nápravy.

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa ivkej » 22 Jún 2009, 13:32

ale na V3S ktorá je bez úzáveru prednej nápravy sa nechytá ani jedna :) hehe samozrejme nie žiadne tankodromy.....v3s je také bežé najpoužívanejšie autíčko, lahké, nie s najväčšou spotrebou no je také najuniverzálnejšie v bežnom lesnom teréne

Užívateľov profilový obrázok
Tom T613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 06 Okt 2008, 19:14
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa Tom T613 » 22 Jún 2009, 14:11

ivkej napísal:a potom jej to t-148 v teréne nandá :D
Ukážka T148 S3 http://www.youtube.com/watch?v=YIA1Rjtcuag

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa ivkej » 22 Jún 2009, 14:25

Tom T613 napísal:
ivkej napísal:a potom jej to t-148 v teréne nandá :D
Ukážka T148 S3 http://www.youtube.com/watch?v=YIA1Rjtcuag
tak to áno, to tak mať na škole tak by som bol dobre natešený :)

Užívateľov profilový obrázok
juro 613 NM
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3
Bydlisko: pri NMnV
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa juro 613 NM » 22 Júl 2009, 20:36

Čafte,Mám taký dotaz.
Chcel by som kúpiť t 815 na čo si mám dávať pozor pri kúpe ??

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa bazilisak » 22 Júl 2009, 20:59

Záleží v jaké cenové kategorii a jaký typ . V každém případě málo deklarovaných ujetých km je velmi podezřelé . Hodně záleží na typu, jsou na nich rozdílné " mouchy "...

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: T815

Príspevok od užívateľa D.A. » 22 Júl 2009, 21:15

"Výbornou" recenzi T815 najdeš na D-Fensovi v sekci automoto. Nějaký trotlík tam olítanou vyžilou herku porovnává s nezajetými actrosy a diví se, že mu při předklopení budky padají předměty do čelního skla :lol: .

Užívateľov profilový obrázok
juro 613 NM
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3
Bydlisko: pri NMnV
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa juro 613 NM » 22 Júl 2009, 21:58

malo by ísť konkrétne o tento typ resp. podobný,v cene okolo 13 300EUR rok 1988 ...neviem odhadnúť primeranú cenu :?
Viem že je tam mnoho faktorov,ale aké sú prevodovky a motory čo sa týka poruchovosti ?
doteraz som jazdil len s Ivecami, takže v tých mám jasno...
Prílohy
388.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa Luboš » 22 Júl 2009, 22:18

Jako jednadvacetileté Iveco to bude spolehlivé určitě taky. V poslední době jdou ceny těchto nejstarších 815tek docela dolů, takže za 13000 EUR by to neměl být vyloženě šrot.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: T815

Príspevok od užívateľa D.A. » 23 Júl 2009, 21:28

Pan recenzent popisuje auto r.v. 1987 v roce 2007. Snad ti to pomůže :mrgreen: :
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007082705

Užívateľov profilový obrázok
juro 613 NM
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3
Bydlisko: pri NMnV
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa juro 613 NM » 23 Júl 2009, 23:51

D.A. napísal:Pan recenzent popisuje auto r.v. 1987 v roce 2007. Snad ti to pomůže :mrgreen: :
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007082705
no to je skôr na odradenie :lol:
je trosku blbé porovnávanie, za 20 rokov z actrosov bude len kopa šrotu. Ak môžem porovnať tatru a man.
1. man vysoká cena aj keď novšie modely tatry sú cenami podobné
2. poruchy sa stávajú na všetkých autach,ale porucha tatry myslím,že je ľahšie opravitelná
3. cena ND tak isto je rozhodujúcim faktorom
4. prevadzkové náklady asi porovnatelné,co sa týka paliva a pneu. atď

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: T815

Príspevok od užívateľa ivkej » 29 Júl 2009, 12:35

nedávno som to zrovna čítal :D:D dobre som sa nasmial hehehe, no teraz kúpil známy nejakého MANa rok výroby "96 mal najazdené 50 000km, veľmi zachovalý, skoro to len stálo v rakúsku, trojstranný sklápač, hydraulická ruka aj s lyžicou, no proste paráda nie ako tieto dýmidla...radšej porieš takéto niečo namiesto 815tky, jeho ten man vyšiel 15 000éčiek, celkom slušné na takmer nové auto po zábehu

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných