Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Už jsem to napsal jinde, oficiální rozteč Opelu Omega B je skutečně 5x110 a já se setkal s Fenoménem... Zapomeňte na to.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Zde je briskní reakce na Mirka (Odoslané: Pi, 01 Aug 2008 18:03). Přes zimu jsem tomu nepřidělil prioritu.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Jdu Omegu připravit o kola a narvat je na T613. Todle fakt sou kola z Omegy, který se dělali prý JEN v rozteči 5*110. A nebo taky ne, podle obrázku.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Tak, chlapci, musím říct, že se tu po delší době objevil zajímavý inzerátek: http://www.tatraportal.sk/?ukaz=odka/showad&adid=710
Cena není nejhorší, značka zvučná, hranatý design fešný a pokud to má rok výroby, jaký si představuji, je to štramácký doplněk k nějaké chromce!
Abych jenom nechválil, tak ty o řádek výše uveřejněné nové mlhovky od stejného prodejce už mají příliš "tuzexovou" cenovku . Tam by odpovídalo tak 20€/pár ceně u nás obvyklé.
Cena není nejhorší, značka zvučná, hranatý design fešný a pokud to má rok výroby, jaký si představuji, je to štramácký doplněk k nějaké chromce!
Abych jenom nechválil, tak ty o řádek výše uveřejněné nové mlhovky od stejného prodejce už mají příliš "tuzexovou" cenovku . Tam by odpovídalo tak 20€/pár ceně u nás obvyklé.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Další Opelácký kola Volitelná výbava ke Commodoru B
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Staré velké Opely měly rozhodně rozteč 5x112! Kdysi dáávno jsem byl kupovat sadu už nevím z jakého modelu 80. let, ale bylo to to nejhnusnější myslitelné provedení, takže jsem to odpískal přes příznivou cenu.
Ale tady se jedná o rozteč 5x120 !! Nemyslím, že by Ronal dělal tento vzor jenom pro jednu rozteč. Určitě měl širší paletu. Tohle by mělo být z bavora, ne?
Ale tady se jedná o rozteč 5x120 !! Nemyslím, že by Ronal dělal tento vzor jenom pro jednu rozteč. Určitě měl širší paletu. Tohle by mělo být z bavora, ne?
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Staré velké Opely měly rozhodně rozteč 5x120
Starý = Senator A, Commodore, Monza
Starý = Senator A, Commodore, Monza
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
A ty Ronaly se nejspíš dělaly i v dalších roztečích. Mám pocit, že jsem je viděl i se čtyřdírou
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Souhlasím, provedení Ronalů muselo být víc, tenhle design je klasika. A Opel - asi máš taky pravdu, střídal to jako dneska VW . Já před více než 10 lety "připasovával" 5dírové 112ky.
- Prílohy
-
- OPELfuj.jpg (2.62 KiB) 10623 zobrazení
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
D.A. , Ty musíš žít v nějakém jiném vesmíru . To kolo na obrázku je originál kolo na Senator/Monza A1 s roztečí jen a pouze 5*120. Pětidírové rozteče, které Opel používal před 110 u Omeg, Senatora B a novějších aut, byly 120. Tedy alespoň od šedesátých do osmdesátých let.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Ano, obrázek je z Monzy, stažený včera. Kola stejného designu z bůhvíjakého Opela jsem před více než 10 lety v Olomouci nasazoval na své 112mm náboje... Majitel tvrdil, že je zul z auta Opel, měly středové krytky s bleskem stejně jako ty moje současné. Ale to neřeš.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Nebudu. Protože bys mohl říct, že před 15 lety jsi nasadil na chromku kola údajně ze Škody 1202 a pásly jak prdel na hrnec.D.A. napísal:Ale to neřeš.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
To už je loňský sníh, kola vyřešena . Teď montuju mechanický skleněný šíbr na kličku. Sklo má ozačení ThermaLite, homologaci E II (což je asi blbost, takže spíš E 11), ročník 1993, posuv v kolejničkách nad střechou, jako měly starší Pažouty 205, 309. Neznáte někdo tato okna? Zajímal by mne původ, značka. Já to koupil přes bazar...
Zatím jsem vyzkoumal, že E 11 je GB, E 2 potom F. Pod názvem ThermaLite je na webu milion blbostí (hlavně ze stavebnictví), ale nic na auta...
Zatím jsem vyzkoumal, že E 11 je GB, E 2 potom F. Pod názvem ThermaLite je na webu milion blbostí (hlavně ze stavebnictví), ale nic na auta...
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
A to ho dáváš na Tatru? Ty kolejničky nad střechou se Ti líbí, nebo jsi bral co bylo? A je na něm alespoň něco hliníkovýho, když už jsme v tématu o hlíníkáčích.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
No, oslím můstkem jsou třeba ta kola z Omegy - kola zdola, okno nahoru jako třešničku . Hliníkové rámky by se taky našly. Dírám do střech moc nefandím, ale tahle "už tam byla". Prázdná, po nejsprostším výklopném vikýři ze Š130. Když už otvor, tak se šíbrem, pod tuhle mez nejdu. A řešení s kolejničkami bylo to nejelegantnější z hlediska zachování vnitřní světlosti a alespoň pozůstalých výztuh.
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Súhlas, na aute vyzerajú fakt dobre.D.A. napísal: Cena není nejhorší, značka zvučná, hranatý design fešný a pokud to má rok výroby, jaký si představuji, je to štramácký doplněk k nějaké chromce!
Nedávno som videl na ne inzerát v relácii 400 euro/5 kusov (na nejakej nemeckej stránke).
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvláštní hliníkové kola na vývozní Tatru
Na Slovensku jazdili viaceré T-613 s týmito diskami, boli to snáď prvé zliatinové disky, ktoré bolo na T-613 vídať, mne sa však na Tatre nepáčili nikdy, je to však vec vkusu,
ich nevýhodou bol aj relatívne vysoký aerodynamický hluk,
ak by mal niekto záujem, ešte by som hádam niekde našiel 4 antikorové stredové krytky...
ich nevýhodou bol aj relatívne vysoký aerodynamický hluk,
ak by mal niekto záujem, ešte by som hádam niekde našiel 4 antikorové stredové krytky...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných