A je doma!!!
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Gratulujem! Je ešte celkom pekná
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Gratuluji
Který je to ve skutečnosti rok? Podle TP byla kastle vyměněná v roce 1990, že?
Který je to ve skutečnosti rok? Podle TP byla kastle vyměněná v roce 1990, že?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Připojuji se s gratulací , moc se o T603 nezajímám - tak mě překvapilo, že T603 váží jen 1500 kg ! Čekal jsem krapet víc , prostě příjemné překvapení
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
i mne by zajímalo co to razítko -navíc bez popisu opravy- znamená, stav karoserie tomuto datu zrovna neodpovídá, číslo motoru a štítek v kufru má původní čísla z TP, mám se v autě mrknout jinam
jack napísal:Gratuluji
Který je to ve skutečnosti rok? Podle TP byla kastle vyměněná v roce 1990, že?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Z modelu 67 toho na voze asi moc nebude. Podle disků má už i kotoučové brzdy...Jestli náhodou není na původní doklady napsaná v roce 90 nějaká jiná Tatra v lepším stavu než ta původní. Když píšeš, že čísla sedí s tech. průk. z roku 67, dokonce i motor, tak si někdo pěkně máknul při předělání na model 69.
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
...tak nějak to asi bude, ano, má kotouče, tyristor... iluze o původu si 2x nedělám jsem rád že ji vůbec mám a na papírech, už aby byla na silnicijack napísal:Z modelu 67 toho na voze asi moc nebude. Podle disků má už i kotoučové brzdy...Jestli náhodou není na původní doklady napsaná v roce 90 nějaká jiná Tatra v lepším stavu než ta původní. Když píšeš, že čísla sedí s tech. průk. z roku 67, dokonce i motor, tak si někdo pěkně máknul při předělání na model 69.
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Také se připojuji ke gratulaci.. Pokud ti veškerá čísla souhlasí a vyloženě to nekřičí,není co řešit.. Tohle je ten lepší a relativně kultivovanější případ.. Vždyť dnes zde u nás jezdí víc čechií ( Böhmerland) nebo Tater 57 roadster než jich bylo ve skutečnosti vyrobeno..bezik napísal:...tak nějak to asi bude, ano, má kotouče, tyristor... iluze o původu si 2x nedělám jsem rád že ji vůbec mám a na papírech, už aby byla na silnicijack napísal:Z modelu 67 toho na voze asi moc nebude. Podle disků má už i kotoučové brzdy...Jestli náhodou není na původní doklady napsaná v roce 90 nějaká jiná Tatra v lepším stavu než ta původní. Když píšeš, že čísla sedí s tech. průk. z roku 67, dokonce i motor, tak si někdo pěkně máknul při předělání na model 69.
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Nechci do toho moc kecat, ale proč ne motor 67? Podle uzávěru na olej a odfuku z vany ze zádu to je jistě starý háčko.Že někdo sundal plechový obal kabelů a dal tam teristor je jasný jak den. No, kotouče je perestrojka. Práce na tom je spousta od pohledu.Todle taky tempo už neopravý.
Co brzdy? Pedály plandaj jen aby nebyly zarezlý čelisti, to by pak nebyl rychlý návrat na silnici.
Co brzdy? Pedály plandaj jen aby nebyly zarezlý čelisti, to by pak nebyl rychlý návrat na silnici.
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
pedály vysej oba, mám ale pod ně nové válce, zkotroluji vedení a třmeny a uvidíme, asi bude problém i s válcem u spojky (ten na převodovce) dá se z něčím zaměnit repasoval jej někdo
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Vysouvací váleček na převodovce se nedá nahradit (aspoň o náhradě nevím). Dej si bacha, často praskají oka jeho uchycení. Jestli bude zevnitř chycený, zkus ho vyhonovat, mělo by to pomoci.
Co se hl. brzdového válce týče, nenech se obalamutit náhražkami průměru 22 ze Škody 1203ky. Dej si tu práci a namontuj původní "krátký" válec průměru 25,5.
Co se hl. brzdového válce týče, nenech se obalamutit náhražkami průměru 22 ze Škody 1203ky. Dej si tu práci a namontuj původní "krátký" válec průměru 25,5.
Re: A je doma!!!
Podobný záznam mám v TP taky jako záznam o vyčerpání mimořádného přídělu levného benzínu. Po prvním velkém zdražení benzínu (tuším že v r.1990) měl každý motorista nárok na mimořádný příděl levnějšího benzínu (tuším že 25 litrů) a aby si někdo nešel 2x zaznamenávalo se to do TP.bezik napísal:i mne by zajímalo co to razítko -navíc bez popisu opravy- znamená,
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
zatím jsem to jen vymontoval, oka jsou óká, honování si mohu zařídit, a rozebírá se to tak že se vyjme pojistný kroužek a pak vytáhnu pístek ven předpokládám že tam bude nějeké gufero - existuje náhrada ...a repase brzd. válce se týká jen výměny gufer/těsnění a kontroly povrchu válce nebo i něče jiného lze tyhle vnitřnosti sehnat?jack napísal:Vysouvací váleček na převodovce se nedá nahradit (aspoň o náhradě nevím). Dej si bacha, často praskají oka jeho uchycení. Jestli bude zevnitř chycený, zkus ho vyhonovat, mělo by to pomoci.
Co se hl. brzdového válce týče, nenech se obalamutit náhražkami průměru 22 ze Škody 1203ky. Dej si tu práci a namontuj původní "krátký" válec průměru 25,5.
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
aha, díkKF napísal:Podobný záznam mám v TP taky jako záznam o vyčerpání mimořádného přídělu levného benzínu. Po prvním velkém zdražení benzínu (tuším že v r.1990) měl každý motorista nárok na mimořádný příděl levnějšího benzínu (tuším že 25 litrů) a aby si někdo nešel 2x zaznamenávalo se to do TP.bezik napísal:i mne by zajímalo co to razítko -navíc bez popisu opravy- znamená,
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Firma renovující brzdy :
http://www.bekas.cz
Těžko na dálku radit s renovací válců, ale určitě rozebrat, vyčistit, mrknout na pracovní pochy válce a pokud máš možnost, nechat vyhonovat. Těsnící gumičky seženeš v bekasu. Taky si přečti pár rad z fóra, například zde :
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... v%C3%A1lce
Co se týče razítka, omlouvám se, jedná se o těch 25 litrů levnějšího benzínu, podobný záznam má v techničáku i otec.
Podle stavu Tatřeny bych si tipnul, že byla asi dělaná a pak dlouho stála venku, že? Jak je na tom podlaha a interiér?
http://www.bekas.cz
Těžko na dálku radit s renovací válců, ale určitě rozebrat, vyčistit, mrknout na pracovní pochy válce a pokud máš možnost, nechat vyhonovat. Těsnící gumičky seženeš v bekasu. Taky si přečti pár rad z fóra, například zde :
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... v%C3%A1lce
Co se týče razítka, omlouvám se, jedná se o těch 25 litrů levnějšího benzínu, podobný záznam má v techničáku i otec.
Podle stavu Tatřeny bych si tipnul, že byla asi dělaná a pak dlouho stála venku, že? Jak je na tom podlaha a interiér?
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
ano dělaná byla, vyvařené lemy, podlaha asi starší ale podezřelými místy sšoubovák neprošel, prahy a patky dělané, interiér kompletní, vyšisovaný od sluníčka, 2roky stála venku- na pár místech popraskal nový lak bo byl naprasen s plničem přes ten původní, akumulátory zánovní chyběl bufík- už mám zánovní, a jako malý bonus jsem objevil v kufru pěknou golasadu od Tony, děkuji za tip na brzdy
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
A pojistková skříňka je u sedadla řidiče, nebo v kufru?
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
nejdří si tipnijack napísal:A pojistková skříňka je u sedadla řidiče, nebo v kufru?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Kufr
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní