Číslo motoru T613

Diskusia o výrobných číslach
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Číslo motoru T613

Príspevok od užívateľa Luboš » 12 Apr 2008, 22:33

Pokud na ventilátoru není vyražen typ, ale pouze výrobní číslo v hvězdičkách, mělo by se jednat o původní motor T613, který byl vyráběn do konce roku 1977 do čísla (tuším) 2525?

Vyrážení čísla motoru pouze na přinýtovaný štítek bylo už tehdy v rozporu s čs. i mezinárodními předpisy, tak se výrobce moc nechlubil s tím, kdy tuto chybu napravil. Mám vysledované, že to bylo někdy před číslem 1500, ale přesně nevím.

Užívateľov profilový obrázok
603-1 pepa
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
Kontaktovať užívateľa:

Re: Číslo motoru T613

Príspevok od užívateľa 603-1 pepa » 13 Apr 2008, 07:08

Luboši nevim jestli bylo v zozporu s předpisi u nás, ale ve světě potažmo v evropě asi sotva.
Třeba takovej Renault ještě do nedávna štítky na motoru používal.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Číslo motoru T613

Príspevok od užívateľa Mirek » 13 Apr 2008, 10:55

Dík. Číslování motorů montovaných ve fabrice do aut a motorů jako dílů bylo společné?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Číslo motoru T613

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Apr 2008, 21:48

Ano, číslování ostrých i náhradních motorů bylo v jedné řadě, obdobně se pak číslovaly i karosérie.

Značení motorů neplnilo jak čs. vyhlášku č.90/75 Sb. §79, tak ani příslušný předpis EHK. Z toho prvního musela dostat T613 vyjímku, podle druhého pak ani nemohla být homologována.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Číslo motoru T613

Príspevok od užívateľa miloš » 13 Apr 2008, 22:25

Takze 613 nebyla nikdy homologovana Lubko?

Užívateľov profilový obrázok
Robo Hanák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
Bydlisko: Bratislava Jarovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Číslo motoru T613

Príspevok od užívateľa Robo Hanák » 13 Apr 2008, 22:35

Luboš napísal:Značení motorů neplnilo jak čs. vyhlášku č.90/75 Sb. §79, tak ani příslušný předpis EHK. Z toho prvního musela dostat T613 vyjímku, podle druhého pak ani nemohla být homologována.
smutné, zase vedľa.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Číslo motoru T613

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 13 Apr 2008, 22:41

Robo Hanák napísal:
Luboš napísal:Značení motorů neplnilo jak čs. vyhlášku č.90/75 Sb. §79, tak ani příslušný předpis EHK. Z toho prvního musela dostat T613 vyjímku, podle druhého pak ani nemohla být homologována.
smutné, zase vedľa.
skôr príznačné

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Číslo motoru T613

Príspevok od užívateľa Mojžo » 13 Apr 2008, 23:21

To nie je smutné, to je u Luboš-ka pravidlo bratu

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných