Další přírůstek
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Další přírůstek
Tak jsem jednoho podzimního dne našel za oknem lístek, že na mně čeká další 603 u známého v garáži a jestli bych neměl zájem. Ten samozřejmě byl a tak jsem si ji rezervoval. Je to ročník 1973, TP s ustřihnutým rohem, výrobní čísla sedí a dokonce to má původní motor. Až ne pár malých vad je skvělá, nezrezlá, nevyvařovaná, nenapadená kutilem a žádný tunning (až na přerušovač). Tapacíry, gumy na podlaze nepotrhané...
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Dobris
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Vypada moc pekne,nezbyva nez blahoprat k dalsi pekne Tatre
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Krása. Na foto 325, to sú originál stierače? Asi ne nej nebude veľa roboty, že?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
veľmi pekná a zachovalá Tatra - gratulujem!
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Fakt pěkně zachovaná (až na to víko rezervy...) Těšim se, až se s ní objevíš.
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Maxono: Hej, nové stierače + ramienka. K autu som dostal sadu valcov, piestov a krúžkov, nové sklo, tlmiče výfuku, nové brzdiče, tlmiče, gulové čapy, brzdové destičky, klučky dverí a ešte si skúsim vyprosit hliníkové okružia okolo puklíc.
Po dlhom státí bude treba ošetrit podvozok, vymenit a zkontrolovat mechanické časti, preleštit, brzdy atd.
Budem postupne referovat.
V cervenobielej som vybral motor, rozobral, vyčistli všetko a zbavil karbonu, pretesnil, vymenil hlavu s praským ventilom, nove plechy kolo motora, rozdelovač, vyleštili sa ventilátory a vymenili sa v nich ložiská, remene nové atd... Ešte dorobím motorový priestor pekne do kladívkovej a možno sa budúci týžden aj odveziem.
Po dlhom státí bude treba ošetrit podvozok, vymenit a zkontrolovat mechanické časti, preleštit, brzdy atd.
Budem postupne referovat.
V cervenobielej som vybral motor, rozobral, vyčistli všetko a zbavil karbonu, pretesnil, vymenil hlavu s praským ventilom, nove plechy kolo motora, rozdelovač, vyleštili sa ventilátory a vymenili sa v nich ložiská, remene nové atd... Ešte dorobím motorový priestor pekne do kladívkovej a možno sa budúci týžden aj odveziem.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Júúúj... gratuľujem, to je krása
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Mistře, takhle Ti bude prskat olej přes klobouček ven... Musíš nejak odsávat páry ze skříně, ale žádný místo mě nenapadá. A -čkový motory měli vyústění zezadu pod vačkou. Jak na tom bylo síto před olejovym čerpadlem? Bylo zajetelený, nebo jsou unavený pružiny v regulačnim ventilu?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Jé, ta vypadá hezky! Proč mně jen nikdo nedá za stěrač podobný listěček...
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
To Jerry: si představ, že koš ležel v olejové vaně motoru. Regulák jsem rozebral a zkontroloval, nemá se na něm co pokazit. řešit odvod par nebudu...aspon se motorovy prostor impregnuje sám!
To Luboš: Musíš přesedlat z fabie do Tatry, a potom budou auta a díly chodit sami.
To Luboš: Musíš přesedlat z fabie do Tatry, a potom budou auta a díly chodit sami.
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Teraz keď pozerám tie fotky ešte raz, nenormálne ako je pekná. Kufor v kladivku som ešte nevidel, to je tiež originál?
- martin b.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
- Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962 - Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Jo, ta kladívková je originál z fabriky!
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Jak jsem uviděl ten krásný motor, vzpoměl jsem si jak jsem léčil podobný..
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Písty není marné přeleštit. Při další dekarbonizaci to jde mnohem lépe.
- martin b.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
- Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962 - Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
Páni, musím tu verejne pochváliť koušáka aj seba ako sme urobili motor na jeho 603. Ten motor to je balada, neskutočne ide za plynom a jazdiť s tým to tak prísť o papiere. Boli sme to vyskúšať a po diaľnici D1 z Brna do Prahy za Brnom pred zjazdom na Rosice, tak ten kopec to celý vyletelo 145 km/h a z Makova na Pančavu to letelo stále 115 km/h.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
však Koušákovi pekne chodí už aj tá jeho prvá Tatra, trocha ma previezol minulý rok na Orlíku a mal som z toho veľmi dobrý dojem..
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Další přírůstek
To se mluví o tej samej. Ta totiž prodělala oravu motoru...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní