Tatra 613 o prototypy ?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
T625 ve finální verzi je sedan, ne kupé. Královo kupé T625 bylo vlastně první použití tohoto číselného označení, ovšem zásadně modernizovat (= nahradit zcela novým vozem) bylo třeba přestárlý sedan 613, nikoli začít produkovat kupé. Proto se z kupé 625 stal sedan 625, v Králově návrhu vlastně protažené kupé opět s motorem vzadu a k němu varianta druhá, smysluplnější, s klasickým koncepčním uspořádáním, která logicky dostala v dalším konání přednost. Ano, kompletní agregát byl celohliníkový, spodní část klikové skříně je navržena ve dvou verzích, z nichž ta druhá obsahuje prostor pro diferenciál a je určena pro modifikace 625 4x4.
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
radek, nenapadlo tatru urobit na T613 pohon 4x4. Podla mna sa ta moznost priamo ponuka, je tam vystup s prevodovky staci dat diferencia (v krajnom pripade visco spojku) potiahnut kardan dopredu. Nakoniec podobny system pouzilo Porsche uz v roku 1981, ako prototyp 911 4WD Cabrio.
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Já si stejně neodpustím rýpnutí, ale myslím si, že výroba T613 měla skončit v roce 1990 a pak měli dělat už jen T625 s vodou chlazeným moterem ve předu a pohonem všech kol. Ten motor se mi moc líbí, vždycky v muzeu nad ním slintám.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
V tom případě předpokládám, že tvoje T613 M95 je na prodejLucián napísal:Já si stejně neodpustím rýpnutí, ale myslím si, že výroba T613 měla skončit v roce 1990 a pak měli dělat už jen T625 s vodou chlazeným moterem ve předu a pohonem všech kol. Ten motor se mi moc líbí, vždycky v muzeu nad ním slintám.
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Hned bych ji vyměnil za T625! Jinak je to krásný anachronismus ještě podtržený počtem vyrobených kusů tohoto modelu.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Tak nějakou ještě vyrobíme, ne?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Já si taky neodpustím rýpnutí a napíšu, že vzducháče se měly dělat dál , tak , jako dnes nákladní... To bylo keců jak Tatrovácký vzduchem chlazený mechanický motor "nepřežije EURO 2 " no a dnes máme mechanický (pouze elektronická regulace chlazení a elektronicky řízené vstřikování adblue ) EURO 5 , no a už se to bere jako samozřejmost , že to tak je.. Stačilo na tom trochu zapracovat a "další unikát" by býval mohl pěkně fungovat..Lucián napísal:Já si stejně neodpustím rýpnutí, ale myslím si, že výroba T613 měla skončit v roce 1990 a pak měli dělat už jen T625 s vodou chlazeným moterem ve předu a pohonem všech kol. Ten motor se mi moc líbí, vždycky v muzeu nad ním slintám.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Víš Bazilisaku, ony také existují jisté hlukové a emisní normy, sleduje se hospodárnost a efektivita a desítky dalších parametrů. Současný vzduchem chlazený V8 s EURO IV je sice řádně cool a zajímavý, ovšem mít takovou věc v osobním voze, nevím, nevím.... Ano, osobní V8 s rozvodovkou v bloku motoru se mohla dělat dál, ale k ní se mělo v tom případě dělat lehké dvoudveřové kupé s trubkovým rámem, jednou dvěma sedačkami, volantem a pedály - bylo by to nádherné a agilní vozítko na vyblbnutí se kdykoli a téměř kdekoli, ale co se týká sedanů, tam byl veškerý vývoj v roce 1984 opravdu na vrcholu a nic kloudného už s tím vážně dělat nešlo. Proto právě měla v roce cca 1991 vyjet 625.....
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Je to len moj pocit ze podobne auto by bolo mozno zaujimave ale vobec nezapada do portfolia Tatryradek napísal:Ano, osobní V8 s rozvodovkou v bloku motoru se mohla dělat dál, ale k ní se mělo v tom případě dělat lehké dvoudveřové kupé s trubkovým rámem, jednou dvěma sedačkami, volantem a pedály - bylo by to nádherné a agilní vozítko na vyblbnutí
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Prosím upřesni, které portfolio tím myslíš?
Dnešní portfolio náklaďáků, totalitní centrálně regulované "portfolio" jediného reprezentačního modelu nebo meziválečné portfolio OA?
Do žádného z nich fakt T625 nezapadá...
Dnešní portfolio náklaďáků, totalitní centrálně regulované "portfolio" jediného reprezentačního modelu nebo meziválečné portfolio OA?
Do žádného z nich fakt T625 nezapadá...
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
D.A., nastup komunizmu v roku 1948 a planovane hospodarstvo znicilo Tatru, rovnako ako charakter ludi... Tatra bola uzasna automobilka v prvej republike (z mojho pohladu najkrajsie obdobie Ceskoslovenska).
Dnes uz je Tatra len legenda...
Dnes uz je Tatra len legenda...
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Tatra 613 o prototypy ?
To neříkáš nic nového. Mám v tom někde hledat odpověď na portfolio vs. 625?
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
D.A., ber to tak ze portfolio sa neda socialisticky naplanovat a preto bola Tatra de facto znicena... Da sa polemizovat ze dostala ulohu "portfolio" vyrabat nakladne auta (ale bola v tom naozaj uspesna ak nemala prirodzenu konkurenciu? alebo robila len planovane vyrobky pre RVHP?)
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
To jsem si teda nevšiml... Zrovna v éře plánovaného hospodářství se ten podnik rozvíjel jako nikdy v minulosti!Ergo_sum napísal:D.A., nastup komunizmu v roku 1948 a planovane hospodarstvo znicilo Tatru, ...
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Luboš napísal:To jsem si teda nevšiml... Zrovna v éře plánovaného hospodářství se ten podnik rozvíjel jako nikdy v minulosti!Ergo_sum napísal:D.A., nastup komunizmu v roku 1948 a planovane hospodarstvo znicilo Tatru, ...
Re: Tatra 613 o prototypy ?
V osobních vozech 100 % a v nákladních převážně pro země RVHP a jiné podobné rozvojové státy. Vím kam míříš Ergo, takže teď plynule nepřecházej na náklaďáky o jejich úspěšnosti netřeba vést diskusi a hezky zůstaň u 625.Ergo_sum napísal:D.A., ber to tak ze portfolio sa neda socialisticky naplanovat a preto bola Tatra de facto znicena... Da sa polemizovat ze dostala ulohu "portfolio" vyrabat nakladne auta (ale bola v tom naozaj uspesna ak nemala prirodzenu konkurenciu? alebo robila len planovane vyrobky pre RVHP?)
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Ergo, ještě jednou:
DO JAKÉHO PŘESNĚ PORTFOLIA NEZAPADÁ TEN SNOVÝ VŮZ?
Podle mne v dané době stejně žádné "portfolio" OA neměla, takže jsem tě vůbec nepochopil. Stáčíš debatu jiným směrem, o zničení komunismem mě nemusíš přesvědčovat a navíc se kvůli tomu Lubošovi opět rudě zatmělo před očima...
DO JAKÉHO PŘESNĚ PORTFOLIA NEZAPADÁ TEN SNOVÝ VŮZ?
Podle mne v dané době stejně žádné "portfolio" OA neměla, takže jsem tě vůbec nepochopil. Stáčíš debatu jiným směrem, o zničení komunismem mě nemusíš přesvědčovat a navíc se kvůli tomu Lubošovi opět rudě zatmělo před očima...
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
miloš, podla mna by 625 nebola uspesna nech by bola akokolvek dobra. Skusim to vysvetlit na priklade, na slovensku ked postavis dva roznocenne vyrobky (domaci dokonca moze byt mirne lepsi) tak 9/10 ludi kupi ten zahranicny... Rovnako by podla mna dopadla T625, je to smutne ale to je realita.
P.S. Je parodia ze ak by si na to auto dal znak napriklad VW625, tak by to bol uspech...
P.S. Je parodia ze ak by si na to auto dal znak napriklad VW625, tak by to bol uspech...
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613 o prototypy ?
D.A., Tatra ma podla mna portfolio vyrobcu jednoduchych, spolahlivych nakladnych aut
Re: Tatra 613 o prototypy ?
Nikdy jsem neřekl, že 625 by slavila úspěch. V tom co jsi napsal je kus pravdy a dá se s tím souhlasit.Ergo_sum napísal:miloš, podla mna by 625 nebola uspesna nech by bola akokolvek dobra. Skusim to vysvetlit na priklade, na slovensku ked postavis dva roznocenne vyrobky (domaci dokonca moze byt mirne lepsi) tak 9/10 ludi kupi ten zahranicny... Rovnako by podla mna dopadla T625, je to smutne ale to je realita.
P.S. Je parodia ze ak by si na to auto dal znak napriklad VW625, tak by to bol uspech...
Pouze jsem tě pouze vracel do tématu, které jsi sám založil a vyhýbavě jsi odpovídal lišákovi D.A.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných