T-613 denní provoz na benzín
část 1, rozuzlení
Jaké bylo překvapení, když jsem po víkendu uklidil HDD, odstranil obsah složky Temporary Internet Files a připojil se k internetu - po zobrazení této diskuze jsem viděl nejen známé příspěvky, ale také reakce Radka a hlavně Luboše. Chudák Ondrej (čímž se mu symbolicky omlouvám) se musel pořádně divit, proč napadám jeho, když pouze citoval. Zrovna jako jsem se divil já, že by Ondrej mohl napsat něco takového. Hlavní část mé reakce - tedy původ jména patří Lubošovi, neboť on je autorem toho fantastického výkladu a neustále nás přesvědčuje o tom, že neprošel stejným vzdělávacím systémem jako ostatní. Na tomto webu čtu všechno a několikrát jsem měl pocit, že jsem se zbláznil nebo že trpím halucinacemi, protože některé příspěvky někdy vidím a jiné ne. Na TKB se mi nikdy nic takového nestalo. Touto událostí jsem nabyl přesvědčení, že jsem se nezbláznil (zatím) ani netrpím halucinacemi (taky zatím). Proč se tak stalo nevím, ale slova "quote" a jiné tajuplné značky vidím v textu pořád, až mi můžou oči vypadnout. Možná wihňousovský prohlížeč není vhodný pro zobrazení tohoto fóra, nevím. Ale zcela jistě za to může ODS.
část 2, dopravní situace
Podobná kruháčománie zavládla i u nás. Hlavní křižovatku v Chebu nahradil K.O. (jak padnoucí zkratka!). Nejsem sice žádný odborník na dopravu ale jako řidič jsem si všiml, že K.O. je výhodný jen do jisté hustoty provozu a jakmile provoz zhoustne, je problém se přes něj dostat. Naprostým vrcholem zhovadilosti byl nápad usměrnit vozidla kolem K.O. betonovými bloky kterým byl K.O. "omotán" a které dovolily jet pouze ve štrůdlu. Teď si zkuste tipnout co se stane v případě, že v dopravní špičce potřebuje projet vozidlo se zapnutým modým majákem. Sám jsem byl svědkem marného pokusu houkající sanity o průjezd K.O. - díky betonovým blokům nemohla auta uhnout a tak si pacient musel pořádně posečkat. Naštěstí idioti nejsou všude, takže betonové bloky zmizely. U hlavní výpadovky na M.L. + K.V. (a na východ vůbec) vyrostla průmyslová zóna kterou se město bůhvíjak pyšní. Jakpak je vyřešena doprava? Samozřejmě 2 x K.O. takových rozměrů a geometrického řešení, že kamiony mají problémy a musí jet velmi pomalu. I s osobákem je třeba opatrnosti, neboť úhel výjezdu je dost ostrý a vůbec se tak "nezdá". Cheb má sice obchvat, jenže díky velkému počtu cílů nákladních aut a oné průmyslové zóně je jejich provoz velký. Aby toho nebylo málo, tak se průmyslová zóna bude ještě zvětšovat - čímž samozřejmě zhoustne provoz. Nevím koho napadlo, že tranzitní doprava přes město se musí maximálně zpomalit a zašněrovat ostrůvky. Příklad - hlavní tah od Aše, Vojtanova (hraniční přechody) a Fr. L. Na průtažné křižovatce byly odbočovací pruhy takže řidiči kteří chtěli odbočit nemuseli (dáváním přednosti protijedoucím vozidlům) tranzit brzdit. Jenže takový ostrůvek je moc pěkná věc a musíme ho mít i v našem městě, řekli si zřejmě páni radní. Ale co to, ostrůvek se přece musí někam vejít že? Takže ubrali odbočovací pruh a odbočující vozidla pěkně tranzit brzdí. Takových blbostí je, že by to vydalo na malou knížku. Doufám ,že všichni pochopili, že zkratkou K.O. myslím kruhový objezd a ne třeba klopný obvod. Nechci dělat z ostatních pitomce, ale mám z int. diskuzí špatné zkušenosti.
Nejsem si jistý, ale mám pocit, že takovéto dopravní móresy má na svědomí nějaké nařízení EU. Jen si to zkuste představit:
v přepychové kanceláři sedí pán a sní o 100%bezpečném provozu - o chráněných chodcích majicích IQ kedlubny a kteří mohou cokoliv a nic se jim nestane, o centrech měst bez aut, neboť všichni jezdí MHD nebo chodí pěšky a když potřebuje někdo něco dovézt (náklad) tak to nese po pěší zóně v rukách, o hrajících si dětech na ulici (samozřejmě bez odpovědného dozoru rodičů ale to se neřeší) které mohou skákat pod auta jak se jim zlíbí a také se jim nic nestane neboť vozidla jedoucí rychlostí 5km/h hned zastaví, o růžovoučkých obláčcích vonné páry vycházející z výfuků aut a všichni se usmívají, usmívají a usmívají.......
část3, ostatní
Sedo - kdo je tady K***t ? Na to si musíš odpovědět sám, v běžných životních situacích se taky musíš rozhodovat sám a nemáš u sebe nějakého soudce.
Agent - jistě! Za všechny neúspěchy v této republice (a možná na celém světě) může ODS! A věř, že až ti třeba přestane v garáži svítit světlo tak za to může - no schválně kdo?
Jaké bylo překvapení, když jsem po víkendu uklidil HDD, odstranil obsah složky Temporary Internet Files a připojil se k internetu - po zobrazení této diskuze jsem viděl nejen známé příspěvky, ale také reakce Radka a hlavně Luboše. Chudák Ondrej (čímž se mu symbolicky omlouvám) se musel pořádně divit, proč napadám jeho, když pouze citoval. Zrovna jako jsem se divil já, že by Ondrej mohl napsat něco takového. Hlavní část mé reakce - tedy původ jména patří Lubošovi, neboť on je autorem toho fantastického výkladu a neustále nás přesvědčuje o tom, že neprošel stejným vzdělávacím systémem jako ostatní. Na tomto webu čtu všechno a několikrát jsem měl pocit, že jsem se zbláznil nebo že trpím halucinacemi, protože některé příspěvky někdy vidím a jiné ne. Na TKB se mi nikdy nic takového nestalo. Touto událostí jsem nabyl přesvědčení, že jsem se nezbláznil (zatím) ani netrpím halucinacemi (taky zatím). Proč se tak stalo nevím, ale slova "quote" a jiné tajuplné značky vidím v textu pořád, až mi můžou oči vypadnout. Možná wihňousovský prohlížeč není vhodný pro zobrazení tohoto fóra, nevím. Ale zcela jistě za to může ODS.
část 2, dopravní situace
Podobná kruháčománie zavládla i u nás. Hlavní křižovatku v Chebu nahradil K.O. (jak padnoucí zkratka!). Nejsem sice žádný odborník na dopravu ale jako řidič jsem si všiml, že K.O. je výhodný jen do jisté hustoty provozu a jakmile provoz zhoustne, je problém se přes něj dostat. Naprostým vrcholem zhovadilosti byl nápad usměrnit vozidla kolem K.O. betonovými bloky kterým byl K.O. "omotán" a které dovolily jet pouze ve štrůdlu. Teď si zkuste tipnout co se stane v případě, že v dopravní špičce potřebuje projet vozidlo se zapnutým modým majákem. Sám jsem byl svědkem marného pokusu houkající sanity o průjezd K.O. - díky betonovým blokům nemohla auta uhnout a tak si pacient musel pořádně posečkat. Naštěstí idioti nejsou všude, takže betonové bloky zmizely. U hlavní výpadovky na M.L. + K.V. (a na východ vůbec) vyrostla průmyslová zóna kterou se město bůhvíjak pyšní. Jakpak je vyřešena doprava? Samozřejmě 2 x K.O. takových rozměrů a geometrického řešení, že kamiony mají problémy a musí jet velmi pomalu. I s osobákem je třeba opatrnosti, neboť úhel výjezdu je dost ostrý a vůbec se tak "nezdá". Cheb má sice obchvat, jenže díky velkému počtu cílů nákladních aut a oné průmyslové zóně je jejich provoz velký. Aby toho nebylo málo, tak se průmyslová zóna bude ještě zvětšovat - čímž samozřejmě zhoustne provoz. Nevím koho napadlo, že tranzitní doprava přes město se musí maximálně zpomalit a zašněrovat ostrůvky. Příklad - hlavní tah od Aše, Vojtanova (hraniční přechody) a Fr. L. Na průtažné křižovatce byly odbočovací pruhy takže řidiči kteří chtěli odbočit nemuseli (dáváním přednosti protijedoucím vozidlům) tranzit brzdit. Jenže takový ostrůvek je moc pěkná věc a musíme ho mít i v našem městě, řekli si zřejmě páni radní. Ale co to, ostrůvek se přece musí někam vejít že? Takže ubrali odbočovací pruh a odbočující vozidla pěkně tranzit brzdí. Takových blbostí je, že by to vydalo na malou knížku. Doufám ,že všichni pochopili, že zkratkou K.O. myslím kruhový objezd a ne třeba klopný obvod. Nechci dělat z ostatních pitomce, ale mám z int. diskuzí špatné zkušenosti.
Nejsem si jistý, ale mám pocit, že takovéto dopravní móresy má na svědomí nějaké nařízení EU. Jen si to zkuste představit:
v přepychové kanceláři sedí pán a sní o 100%bezpečném provozu - o chráněných chodcích majicích IQ kedlubny a kteří mohou cokoliv a nic se jim nestane, o centrech měst bez aut, neboť všichni jezdí MHD nebo chodí pěšky a když potřebuje někdo něco dovézt (náklad) tak to nese po pěší zóně v rukách, o hrajících si dětech na ulici (samozřejmě bez odpovědného dozoru rodičů ale to se neřeší) které mohou skákat pod auta jak se jim zlíbí a také se jim nic nestane neboť vozidla jedoucí rychlostí 5km/h hned zastaví, o růžovoučkých obláčcích vonné páry vycházející z výfuků aut a všichni se usmívají, usmívají a usmívají.......
část3, ostatní
Sedo - kdo je tady K***t ? Na to si musíš odpovědět sám, v běžných životních situacích se taky musíš rozhodovat sám a nemáš u sebe nějakého soudce.
Agent - jistě! Za všechny neúspěchy v této republice (a možná na celém světě) může ODS! A věř, že až ti třeba přestane v garáži svítit světlo tak za to může - no schválně kdo?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Tak rád bych vás ujistil že přinejmenším zajímvých úprav pozemních komunikací nebyla ušetřena ani Praha.
Unás na sídlišti je celkem důležitá dříve dvouproudá silnice .
Jedno dne se na silnici objevily klikaté čáry a pak tu lochnesku doplnili
ještě těmi betonovými zábranami také přidělali plot na ostrůvek přez který
příve přecházeli chodci a dopnili na obouch sranách přechody.
Tato úprava si do týdne vyžádala dva diské životy.
Také mi to připomíná že okus dole předělali křižovatku doplnili ji o světelnou signalizaci a přidali odbočovací pruh vlevo tím že vložili do dříve druhého pruhu ostrůvek se semafory a značkou objet v pravo pruhem který dříve sloužil jako výhradně odbočovací v pravo.
Efekt byl úžasný nemohli to ani dostavět těch semafoŕů vyměnili 7 než si všichni zvykli značek přikázaného směru ani nepočítaje.
Totiž řidič který byl 20 let zvyklý jezdit rovně to vždy napral do toho ostrůvku a sebral i semafor a značku co tam stojí .
Semaforů u nás přibylo více a v pátek se tam tvoří krásné kolony podpořeny tou skvělou lochneskou .
Unás na sídlišti je celkem důležitá dříve dvouproudá silnice .
Jedno dne se na silnici objevily klikaté čáry a pak tu lochnesku doplnili
ještě těmi betonovými zábranami také přidělali plot na ostrůvek přez který
příve přecházeli chodci a dopnili na obouch sranách přechody.
Tato úprava si do týdne vyžádala dva diské životy.
Také mi to připomíná že okus dole předělali křižovatku doplnili ji o světelnou signalizaci a přidali odbočovací pruh vlevo tím že vložili do dříve druhého pruhu ostrůvek se semafory a značkou objet v pravo pruhem který dříve sloužil jako výhradně odbočovací v pravo.
Efekt byl úžasný nemohli to ani dostavět těch semafoŕů vyměnili 7 než si všichni zvykli značek přikázaného směru ani nepočítaje.
Totiž řidič který byl 20 let zvyklý jezdit rovně to vždy napral do toho ostrůvku a sebral i semafor a značku co tam stojí .
Semaforů u nás přibylo více a v pátek se tam tvoří krásné kolony podpořeny tou skvělou lochneskou .
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
U nás je dopravní situace obdobná, víceproudé komunikace jsou kurveny ostrůvky, přehledné křižovatky nepřehlednými kruháči, semaforů neutěšeně přibývá aniž by se někdo ptal, jestli je to účelné a pojem plynulost silničního provozu už dnes nikomu zřejmě nic neříká. K původnímu tématu chci poznamenat, že spotřeba mojí trojky se pohybuje okolo 10l/100km i když např. letos, když jsem jel do západních Čech na dovolenou měl jsem Brno - Sokolov + 2 dni plandání tamtéž a po K. Varech za 9,57l a celou dovču, tedy veškeré 11 denní intenzivní courání po západních Čechách s dvoudenním výletem do Litvínova za 9,48l. Robertovi bych chtěl v návaznosti na jeden z jeho předchozích příspěvků vzkázat, že do motorů, který nemá naturalové hlavy, tj. u trojky zejména, je třeba lít olovo při tankování vždy, samozřejmě dle počtu natankovaných litrů a i při přitankovávání. To, co jsi slyšel je naprostá pitomost jako např. ty známé báje o víru v nádrži apod. Karburátory se rozhodně nezasírají, i když samozřejmě záleží také jak kvalitní náhražku olova používáš. Já od fy. ÖMV a naprosto nemám problém. Nutnost jejího používání mám potvrzenou nejen vlastní zkušeností, ale i od jistého okruhu někdejších šoférů z povolání, kteří na tatrách jezdili a taky od pánů Doležela a Seidla, což jsou tady u nás špičkoví odborníci na tatrovky neb se jejich servisem zabývají již řadu desítek let od dob, kdy výše zmínění panští kočí ještě ani neměli páru, že auto má taky nějakej volant.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
No, tak sa zopakuejm... denné jazdenie s tatrou v prímestkej a mestkej oblasti si zoberie (u vyjazdeného šoféra) okolo 11 litrov pri dodržovaní dopravných predpisov , ale tak už málokto jazdí, a plynulé rozbehy na križovatkách dnešným TDičkam nič nehovoria, takže sa večšinou prisposobujem okoliu a to ide spotreba cez 11,5 až na 11,8 (v prahe beriem min.14 ....). Ano pri dodržovaní 100-110km rýchlosti na dlhších trasách sa spotreba drží krásnej 10siatky, ale aj tak Vás to núti po 500km natankovat (mimochodom napríklad som išiel superbéčkom z OL do hlohovca = cca 160km a dojazd ukazoval stále 980km, a ručička stavu nafty sa skoro nepohla z maxima, tá istá trasa s tatrou by znamenala, že ručička toho zázračného utraseného ukazovatela stavu paliva v nádrži by bola v 3/4 ...).
Ja som spozoroval, že na spotrebu nemajú velký vplyv dva bicykle na streche, narozdiel od iných áut... lebo ak mám na streche bike tak idem zákonite okolo 10litrov/100km...
Ináč aj meranie spotreby u 613ky je dost zrádné, dajte si trochu času po samovypnutí plniacej pištole naturálu, a uvidíte, že sa tam ešte vojde niekedy aj 3 lite viac/menej, než predchádzajúce doplnanie doplna (aj ked použijete ten istý stojan), skrátka to preteká do druhej nádrže, niekdy pomalu a niekedy rýchlo......
Ináč ja mám rád kruháče, a nemám rád tú skuxvenú ručičku ukazovatela stavu paliva v tatre, skoro stále na kruháči svieti.....
Ja som spozoroval, že na spotrebu nemajú velký vplyv dva bicykle na streche, narozdiel od iných áut... lebo ak mám na streche bike tak idem zákonite okolo 10litrov/100km...
Ináč aj meranie spotreby u 613ky je dost zrádné, dajte si trochu času po samovypnutí plniacej pištole naturálu, a uvidíte, že sa tam ešte vojde niekedy aj 3 lite viac/menej, než predchádzajúce doplnanie doplna (aj ked použijete ten istý stojan), skrátka to preteká do druhej nádrže, niekdy pomalu a niekedy rýchlo......
Ináč ja mám rád kruháče, a nemám rád tú skuxvenú ručičku ukazovatela stavu paliva v tatre, skoro stále na kruháči svieti.....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Štěpán
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 480
- Dátum registrácie: 17 Okt 2006, 13:12
- Tatry, ktoré vlastním: T613 2/3 1977
- Bydlisko: Týn
- Kontaktovať užívateľa:
Spotřebu to nevylepší, ale zpožďovač - zpomalovač neboli něco co zabrání palivoměru ukazovat o půl nádrže míň v každé druhé zatáčce budu prakticky zkoušet co nejdříve. Zdrželo mně studium ovládání škrtící klapky u felicie 1.3MPI.
Asi v kombinátě vědělí proč umístili u původního provedení přístrojové desky některé kontrolky mimo zorné pole řidiče. Takové nepodstatné záležitosti jako sytič, ruční brzda, málo benzínu beztak řidiče jen rozptylují.
Asi v kombinátě vědělí proč umístili u původního provedení přístrojové desky některé kontrolky mimo zorné pole řidiče. Takové nepodstatné záležitosti jako sytič, ruční brzda, málo benzínu beztak řidiče jen rozptylují.
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Já byl komunista, sú komunista a budu komunista. To co nám předkládali naši velcí lidu sloužící soudruzi, v těchto agitačních soc. matriálech, je pro mě svaté.martin h napísal: A argumentovat propagačními materiály (socialistickými obzvlášť ) se hodí leda tak na pana MgrPN & 600.
Se SSSR na věčné časy a nikdy jinak. Ať žije Volga. Tímto zdravím pana 600.
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný