Koupím přívěsný vozík za Tatru!
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Koupím přívěsný vozík za Tatru!
Vzhledem k: http://www.tatraklubbrno.cz/phorum/read ... 299&t=1299
... sháním brzděný přívěs s celkovou hmotností 1300 kg (přesně), pohotovostní hmotnost co nejnižší - ideálně 300-350 kg. Délka ložné plochy/lyžin min. 3000mm.
Platí dlouhodobě!!!
... sháním brzděný přívěs s celkovou hmotností 1300 kg (přesně), pohotovostní hmotnost co nejnižší - ideálně 300-350 kg. Délka ložné plochy/lyžin min. 3000mm.
Platí dlouhodobě!!!
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Agados sídlí tam u nich za Brnem... U nás byl PM (Pavel Malý), teď už se to jmenuje jinak.
Na moje velmi občasné převozy je to zbytečný luxus. Navíc kategorie 1300 kg je v tuzemsku trochu neobvyklá, ačkoliv je to hodně častá max. zatížitelnost spousty nových aut (stačí do zadat do vyhledávače). Takže se mi jako reálnější jeví individuální dovoz nějaké lehké ojetiny ze zahraničí. Nevíte podrobnosti o legislativě, čím se to liší od dovozu aut?
Dvouosák spíš asi ne, dvě nápravy = příliš velká poh. hmotnost, raději jednu osu a rezervu v kufru .
Na moje velmi občasné převozy je to zbytečný luxus. Navíc kategorie 1300 kg je v tuzemsku trochu neobvyklá, ačkoliv je to hodně častá max. zatížitelnost spousty nových aut (stačí do zadat do vyhledávače). Takže se mi jako reálnější jeví individuální dovoz nějaké lehké ojetiny ze zahraničí. Nevíte podrobnosti o legislativě, čím se to liší od dovozu aut?
Dvouosák spíš asi ne, dvě nápravy = příliš velká poh. hmotnost, raději jednu osu a rezervu v kufru .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných