Predám ťažné na T613-1 (chromka)
- Marián Mitrík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 20:54
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Tehelná 6, Gelnica 056 01
- Kontaktovať užívateľa:
Predám ťažné na T613-1 (chromka)
Predám ťažné zariadenie na T613-1. Je silnejšej konštrukcie, je ho možné použiť aj na T613-2/3.
Cena: 4 000,- Sk
mob.: 0915 146 139
Cena: 4 000,- Sk
mob.: 0915 146 139
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
- Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3 - Bydlisko: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovať užívateľa:
tažné zařízení
Mám tu u sebe dva TP od Tatry 613.
1-T 613 r.v.1976 číslo karoserie 01039,číslo podvozku 01023,číslo motoru 01373. V bodě III. Připojování jakýchkoliv přívěsů je zakázáno.Povolené trvalé výjimky z ustanovení vyhl.č.90/75 Sb.:
§29 - Pneumatiky nejsou schváleny.
2-T 613 r.v.1977 číslo karoserie 02092,číslo podvozku 02041,číslo motoru 02157. V bodě III. Povolené trvalé výjimky z ustanovení vyhlášky č.90/75 Sb.: - tam je 14 bodů jako např.:
§23 odst.2 - Není snadný přístup k příslušenství motoru.
§58 odst.7 - Je montována jedna clona proti oslnění.
§61 odst.3 - Není zajišťovací zařízení proti zcizení vozidla.
No takovýchto vychytávek je tam opravdu víc než dost...Myslel jsem si,že byly Tatry bezpečné vozy,ale podle některých TP je osobní automobil Tatra 613 snad více než nebezpečný vůz...
Když jsem některé paragrafy četl poprvé,tak jsem se neudržel smíchy.
Jak je vidět,co kus - to originál.
Máte také takovéto prima výjimky?
1-T 613 r.v.1976 číslo karoserie 01039,číslo podvozku 01023,číslo motoru 01373. V bodě III. Připojování jakýchkoliv přívěsů je zakázáno.Povolené trvalé výjimky z ustanovení vyhl.č.90/75 Sb.:
§29 - Pneumatiky nejsou schváleny.
2-T 613 r.v.1977 číslo karoserie 02092,číslo podvozku 02041,číslo motoru 02157. V bodě III. Povolené trvalé výjimky z ustanovení vyhlášky č.90/75 Sb.: - tam je 14 bodů jako např.:
§23 odst.2 - Není snadný přístup k příslušenství motoru.
§58 odst.7 - Je montována jedna clona proti oslnění.
§61 odst.3 - Není zajišťovací zařízení proti zcizení vozidla.
No takovýchto vychytávek je tam opravdu víc než dost...Myslel jsem si,že byly Tatry bezpečné vozy,ale podle některých TP je osobní automobil Tatra 613 snad více než nebezpečný vůz...
Když jsem některé paragrafy četl poprvé,tak jsem se neudržel smíchy.
Jak je vidět,co kus - to originál.
Máte také takovéto prima výjimky?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
- Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3 - Bydlisko: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovať užívateľa:
tažné zařízení
Takže nechápu,proč jedna chromka tažné zařízení smí mít a druhá ne.Obě Tatry se přitom shodují s typem,jehož technická způsobilost byla schválena č.j. 4370/73 - SD 12.....
Ta z roku 76 byla nabyta Tatrou Kopřivnice,kdežto chromka z roku 77 byla nabyta Mototechnou v Novém Jičíně.
Asi záleželo na soudruhu,který vydal daný TP.
Jinak je-li ve velkém TP jasně napsáno,že tažné zařízení nesmí být namontováno,tak se nikomu nepodaří legální cestou dosáhnout zápisu tažného zařízení do osvědčení o TP.Při silniční kontrole pak nikdo Policii nevysvětlí,že nemá zapsané tažné.
Ta z roku 76 byla nabyta Tatrou Kopřivnice,kdežto chromka z roku 77 byla nabyta Mototechnou v Novém Jičíně.
Asi záleželo na soudruhu,který vydal daný TP.
Jinak je-li ve velkém TP jasně napsáno,že tažné zařízení nesmí být namontováno,tak se nikomu nepodaří legální cestou dosáhnout zápisu tažného zařízení do osvědčení o TP.Při silniční kontrole pak nikdo Policii nevysvětlí,že nemá zapsané tažné.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných