Ja viem Ondro, uz sme to tu raz preberali, ze jeden alebo druhy ukazovatel ukazuje zle.ondrej napísal:angličania pri skúškach T613 v súvislosti s vývojom Mi motora údajne tvrdili, že pri vyšších rýchlostiach vzniká pod karosériou mierny podtlak (tzv. Ground efect), ktorý zlepšuje adhéziu vozidla - čítal som to v akomsi článku, buď popis Mi v časopise Automobil, alebo v nejakom britskom časopise.
Prisávanie nebude ale asi veľmi výrazné...
Šeďo - nechcem ti kaziť radosť, ale T613-3 s najdlhším prevodom 3,15 ide na 4 stupeň pri 1000ot/min približne 45 km/h. Na otáčkomeri tam máš asi 4250 ot/min a približne platí priama úmera - skús si to prepočítať.
No a viac by som veril otáčkomeru, ako rýchlomeru...
Nema niekto zdigitalizovanu tu britsku recenziu na Tatru, ze by to sem zavesil, alebo poslal link?