Dvojité plechy na blatnících
- .:Jitka.F:.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 28 Sep 2006, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Dvojité plechy na blatnících
Zajímalo by mě, z jakého důvodu byly u T603-1 dvojité plechy na předních a zadních blatnících (jestli tedy byly u všech jedniček)?
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Tedy podle této logiky každé spojení dvou dílů karoserie svarem lze označit za "dvojité plechy"? Nebo je podobné "odborné" názvosloví povoleno jen u nadpozemských vozidel z reklamních důvodů, aby vznikl dojem mimořádné odolnosti?Luboš napísal:Co jiného lze nazývat "dvojitými plechy" než pevné spojení blatníků s podběhy v lemech?
No ja neviem. Ako jednoduchý automobilový ignorant hmátnem na blatníky "bežného auta" a mám prsty pri sebe, je medzi nimi len jednoduchý plech. Hmátnem na jedničku a mám ich 1,5 cm od seba. Súvislý plech v celom profile to nie je, to ani OTčko nemá. Takže je dvojitý. Nechápem prečo sa v tom hľadá akýkoľvek skrytý význam. Naznačuje to akurát o ťažkosti pri oprave, pieskovaní, vyváraní. Určite sa Jitka pýtala na toto a nenaznačovala nič o mimoriadnej ani riadnej odolnosti. Takže treba povedať že áno, je to normálne, je to v poriadku.Ambiciózní tajemníček napísal:
Tedy podle této logiky každé spojení dvou dílů karoserie svarem lze označit za "dvojité plechy"? Nebo je podobné "odborné" názvosloví povoleno jen u nadpozemských vozidel z reklamních důvodů, aby vznikl dojem mimořádné odolnosti?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Máš, ale odvahu, opravit neomylného pana Tajemníčka..TatraplanuZdar napísal:No ja neviem. Ako jednoduchý automobilový ignorant hmátnem na blatníky "bežného auta" a mám prsty pri sebe, je medzi nimi len jednoduchý plech. Hmátnem na jedničku a mám ich 1,5 cm od seba. Súvislý plech v celom profile to nie je, to ani OTčko nemá. Takže je dvojitý. Nechápem prečo sa v tom hľadá akýkoľvek skrytý význam. Naznačuje to akurát o ťažkosti pri oprave, pieskovaní, vyváraní. Určite sa Jitka pýtala na toto a nenaznačovala nič o mimoriadnej ani riadnej odolnosti. Takže treba povedať že áno, je to normálne, je to v poriadku.Ambiciózní tajemníček napísal:
Tedy podle této logiky každé spojení dvou dílů karoserie svarem lze označit za "dvojité plechy"? Nebo je podobné "odborné" názvosloví povoleno jen u nadpozemských vozidel z reklamních důvodů, aby vznikl dojem mimořádné odolnosti?
Já každopádně souhlasím..!!
Jitko a co je s tou Tvou 603kou, která měla špatnou elektriku..??
Já myslím, že Tatraplanuzdar až tak velkou odvahu neprokázal. Co bych mu asi tak mohl přes internet udělat.
Pod pojmem "dvojité plechy" jsem si představil spíš dva plechové díly s toutéž funkcí svařené k sobě, prostě musím prorazit dva plechy než se dostanu do dutiny. Ale uznávám, že dokud se dívám na obrázky, je to jedno. Pokud jsou mi ale takové věci jedno i v momentě, kdy navleču montérky a jdu do dílny, tak potěš koště. Technika nepřesnosti neodpouští.
Pod pojmem "dvojité plechy" jsem si představil spíš dva plechové díly s toutéž funkcí svařené k sobě, prostě musím prorazit dva plechy než se dostanu do dutiny. Ale uznávám, že dokud se dívám na obrázky, je to jedno. Pokud jsou mi ale takové věci jedno i v momentě, kdy navleču montérky a jdu do dílny, tak potěš koště. Technika nepřesnosti neodpouští.
- .:Jitka.F:.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 79
- Dátum registrácie: 28 Sep 2006, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Můj dotaz opravdu směřoval k tomu, jestli je to obvyklé u T603-1, protože jsem se setkala s tím, že pravá polovina vozidla měla na blatnících dvojité s mezerou 15mm (nebo tzv.dvojité, chcete-li) a levá polovina vozu má plechy jednoduché 1mm, bez mezery, což jsem zjistila tím že jsem na blatníky prostě sáhla. Zajímalo mě pouze to, jestli jsou možné na původní T603-1 obě varianty, případně co je dílem pozdějších oprav.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
tie jednoduché, bez mezery, sú zrejme produktom neskorších opráv typu samo-domo , už som sa s takýmto zjednodušením stretol viac krát.:Jitka.F:. napísal:Můj dotaz opravdu směřoval k tomu, jestli je to obvyklé u T603-1, protože jsem se setkala s tím, že pravá polovina vozidla měla na blatnících dvojité s mezerou 15mm (nebo tzv.dvojité, chcete-li) a levá polovina vozu má plechy jednoduché 1mm, bez mezery, což jsem zjistila tím že jsem na blatníky prostě sáhla. Zajímalo mě pouze to, jestli jsou možné na původní T603-1 obě varianty, případně co je dílem pozdějších oprav.
Re: Dvojité plechy na blatnících
Zdravím Vás Tatrováci.Při renovaci 603 ky,jsem se stímto problemem také setkal.Levá strana mezera 15mm,pravá souběžně blatník i podblatník od prolisu.Potřeboval bych poradit jakým zpusobem jste měnily lemy,lepší řečeno jakým zpusobem jste ošetřili zvar z vnitřní strany.Děkuji předem za radu.Burtin.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní