T 613-1
- matúš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 229
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
- Kontaktovať užívateľa:
niekde su tu fotky mojej 613ky, ked som ju kupoval bola v omoc lepsom stave a na to aby vyzerala jak vyzera a to ma akurat novy lak a je pojazdna, vsetky pouzite diely som daval take ake maju byt a vymenil som este vsetky chromy a znutra dal auto precalunit, ked si pohladas moje prispevky zistis aj viac - co je ale dolezite je cena - cca. 250 tis. presne som to nikdy neratal a na generalku motora a niektorych veci neurobenych perfektne (len opravenych) predpokladam este dalsich 100.
Tos tolko k cene.
Auto ma jak to tu uz bolo spomenute zriedkavy skory motor - dovolim si povedať rarita, chybaju girling brzdy - to je skoda - treba porovnat aky tam je posilovac a co vsetko bolo pri prerabani brzd prerobene, podla mna je dost narocne aj prerabat karoseriu - chromkova karoseria sa este furt da zohnat za par korun.
Moj názor - dobrá kúpa koli motoru a inym ND na rekonstrukciu by som vsak kupil este jednu alebo dve chromky v podobnom stave a pripravil si nejake korunky. Keby si potreboval nejake info napis SS.
A este jednu - rad by som na toto auto pocul Palov nazor ale ak sa da tak taky obsirnejsi a bez srandiciek. Palo nic v zlom tvoje ftipky citam s velkym nadsenim a dokonca ich citam aj rodinnym prislusnikom.
Tos tolko k cene.
Auto ma jak to tu uz bolo spomenute zriedkavy skory motor - dovolim si povedať rarita, chybaju girling brzdy - to je skoda - treba porovnat aky tam je posilovac a co vsetko bolo pri prerabani brzd prerobene, podla mna je dost narocne aj prerabat karoseriu - chromkova karoseria sa este furt da zohnat za par korun.
Moj názor - dobrá kúpa koli motoru a inym ND na rekonstrukciu by som vsak kupil este jednu alebo dve chromky v podobnom stave a pripravil si nejake korunky. Keby si potreboval nejake info napis SS.
A este jednu - rad by som na toto auto pocul Palov nazor ale ak sa da tak taky obsirnejsi a bez srandiciek. Palo nic v zlom tvoje ftipky citam s velkym nadsenim a dokonca ich citam aj rodinnym prislusnikom.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Trochu problém je v tom, že bez rozebrání si člověk nemůže být moc jistý, co se na tom motoru všechno modernizovalo. Navíc když je ten motor u vyměněný a nejsou k tomu počítám žádné doklady. Z fotky nebo běžného ohledání poznám jen že má nepůvodní karburátory, alternátor a možná další drobnosti.
Jakto že má odpojené čidlo tlaku oleje?
Jakto že má odpojené čidlo tlaku oleje?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
No to je ťažké, ja odborník v týchto veciach nie som ani omylom.A este jednu - rad by som na toto auto pocul Palov nazor ale ak sa da tak taky obsirnejsi a bez srandiciek
A čo sa týka motora? Cena na dobrú GO sa môže pohybovať od 50 tis. až do 200 tis.Záleží aj na tom, v akom stave je ten motor ktorý sa opravuje.Ale je aj dôležite akou cestou sa dostaneš k ND.Uvedme ako príklad vaadlá.
Môžu byť v poriadku - máš po probléme
Musíš kúpiť nové - v SOS (BRNO) asi 16 000,-Sk
Necháš ich zrenovovať - cena možno rovnaká
Alebo pri návšteve nejakého dedka (starého) od ktorého máš za flašku minerálky hrdzavé puklice, ti na odchode povie "čujete, zeberte si aj této volajakésik ancikristi, co ja s ťím budem..."a pichne to do rúk krabicu s fung novými vahadlami a navrchu sa vála ešte jeden nový predný znak.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných