T 613-1

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

T 613-1

Príspevok od užívateľa Erik » 02 Apr 2006, 21:27

Caute,

Zaujimali by ma Vase nazory a komentare na toto auto. Diky moc.

Erik
Prílohy
DSCN3988.jpg
DSCN3987.JPG
DSCN3986.jpg
DSCN3985.JPG
DSCN3984.JPG

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2006, 21:34

dobrý základ pro rekonstrukci.Budeš potřebovat všechny 4 blatníky, oba nárazníky,obě čela, přední kapotu a všechny nerez lišty.Má jedničkovou palubku,což je celkem výhra,ty už se shání velmi těžko.Jaký je v ní motor a karby?

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 02 Apr 2006, 21:37

proc by mela byt jednickova palubka takova cenna? me se doma vali dve pristrojovky, komplet budiky...

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 02 Apr 2006, 21:40

motor tam urcite bude prekopana E1 se Sedrama. A ma to vubec papiry???

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2006, 21:43

Potřebuji 1-2 zachovalé jedničkové palubky.
Dále Ti Eriku chybí takové drobností jako přední a zadní lampy,přední blinkry a pěnové ovladače.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 02 Apr 2006, 22:04

Tu je este ten motor- je povodny- r.v. 77, tak isto ako karoseria. Na aute je vsetko funkcne a povodne az na to predne a zadne celo. Je pojazdna.
Prílohy
DSCN3990.JPG

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2006, 22:12

Nepůvodní tam je toho hodně,nejen ty čela,ale všechno co jsem Ti vypsal.Karoserie se zdá být původní,neboť má i ofuky předních dveří.Víš v.č.motoru popř.karoserie?Karby budou určitě sedr,když tam vidím ty torza po plynu...

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 02 Apr 2006, 22:17

Erik, jak si proveroval motor? jaky je tam diferak, byl nekdy generalkovan? je docela mozne ze z puvodniho motoru je tam ventilator, tak to prover.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 02 Apr 2006, 22:19

Hm, tie cisla nemam, ja som si len vsimol ze r.v. motora aj karoserie bol rovnaky- 1977, to by som tam niekedy musel zabehnut a zistit to. ale dostanem sa tam asi tak za 2 tyzdne.
Hej, bol v tom montovany plyn nacierno, ale to su uz len take pozostatky.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2006, 22:24

Takže jsi číslo motoru viděl jen v TP,viď ? Motor by měl mít jen číslo a neměl mít ani E.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 02 Apr 2006, 22:29

Nie, cislo motoru som videl na motore. Je to 100% 1977. co som si este vsimol, tak ten otvor na vzduchovom filtri, ktory sa na novsich tatrach nerobil...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2006, 22:32

A to jako byl rok výroby vyklepnutý na sahaře?Nebo tam byl ještě štítek?
Podle dírek v kytaře se moc neorientuj... :D .T spíš podle předehřevu.A asi bude mít výfuk kaput,viď?

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 02 Apr 2006, 22:35

Na motore bol este stitok... A vyfuk celkom v pohode uz som videl aj horsie vyfuky... :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Apr 2006, 22:38

Vnitřek celkem sedí, ale jak je překopaný třeba skelet karosérie, to nechci vidět...

To musí být motor ale hodně z kraje roku 77, že dostal ještě štítek. Mimochodem má třeba už trojkový alternátor.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2006, 22:38

tak když to bereš takhle,tak pak nic...Ale až jí budeš projíždět,tak nasaď zpátky ten vlnovec co vede z předehřevu do kytary a nech jí stát chvíli na volnoběh,jak se jí to bude líbit.....A hned máš další věc na úpravu ceny směrem dolů...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 02 Apr 2006, 22:39

A este pre Kousaka- je bez papierov- motor som nejako detailne nestudoval. Len tak zbezne...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2006, 22:53

Luboš napísal:Vnitřek celkem sedí, ale jak je překopaný třeba skelet karosérie, to nechci vidět...

To musí být motor ale hodně z kraje roku 77, že dostal ještě štítek. Mimochodem má třeba už trojkový alternátor.
Skelet vypadá celkem přesvědčivě jako jednička podle těch ofuků.Toho bych se nebál.Brzdy jsou tam jaké Eriku?
Každopádně cena max. 5000,-kč

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Apr 2006, 23:02

Za takovou cenu by to bylo docela zajímavé... :)

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 02 Apr 2006, 23:09

muze chvili pojezdit a potom hura rozbit prasatko a schanet dily:)

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 02 Apr 2006, 23:11

Hlavně reálné.Vždyť si sám,Luboši,dovedeš představit investici,kterou tahle Tatra čeká,aby zase byla jednička...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných