Tenkrát poprvé
- matúš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 229
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
- Kontaktovať užívateľa:
Nove je s prepačením hovno.
Peugeot 406, 407čku som nechcel lebo že vraj nove auta nemaju vychytane muchy, vek jeden rok, 30000 km jazdím ho od novoty, na tom aute som musel dávať doštelovať prevodovku, vyskakovala 1ka !!!, ked dam blinker do prava odbocim a vyrovnam volant blika blinker do lava, nesvietila palubovka, po cca 3000 km odleteli za jednej burky obidve predne zasterky, pocit z jazdy oproti 306 r.v. 2000, 120000 km hlukom a rušivými zvukmi na nerozoznanie, jediné čo je na tom aute super je motor 136 hp HDI, ten ale vydrží určite 250000 km a koli nemu nieje treba kupovat nove auto.
Už nikdy viac nove auto !!!
Peugeot 406, 407čku som nechcel lebo že vraj nove auta nemaju vychytane muchy, vek jeden rok, 30000 km jazdím ho od novoty, na tom aute som musel dávať doštelovať prevodovku, vyskakovala 1ka !!!, ked dam blinker do prava odbocim a vyrovnam volant blika blinker do lava, nesvietila palubovka, po cca 3000 km odleteli za jednej burky obidve predne zasterky, pocit z jazdy oproti 306 r.v. 2000, 120000 km hlukom a rušivými zvukmi na nerozoznanie, jediné čo je na tom aute super je motor 136 hp HDI, ten ale vydrží určite 250000 km a koli nemu nieje treba kupovat nove auto.
Už nikdy viac nove auto !!!
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Dnes už nevyrábí pořádné auto nikdo, ale u té škodovky, když člověk úplně ignoruje ty "sociální" modely, tak si ještě pořád vybere...
PS: to mě nedávno docela překvapilo, že Fábie má na dveřích ještě takový ty kličky, co se s nima kdysi stahovaly okna. A já už jsem to považoval u tatry za úplný anachronismus...
PS: to mě nedávno docela překvapilo, že Fábie má na dveřích ještě takový ty kličky, co se s nima kdysi stahovaly okna. A já už jsem to považoval u tatry za úplný anachronismus...
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
To je diskusia kua.
Taže Tatra sa kazí Sedo? No čo ja viem... dá sa to vydržať. Stojí to za to.
A8 - hm... popravde som v tom asi ani nesedel, ale moja pamäť je veľmi slabá, no je obrovské, čiže vyzerá majestátne. Ale Tatra je Tatra.
A to že nové auto je najlepšie... no to si každý bude mlieť svoje. Ja mám rád staré autá, veľmi rád. Nové mi nič nehovoria.
Teda okrem, Alfa Romeo 156, 166, Maserati Quattroporte a podobne
A že dnes už nikto nevyrába poriadne auto? Hááá hááá háááá
Taže Tatra sa kazí Sedo? No čo ja viem... dá sa to vydržať. Stojí to za to.
A8 - hm... popravde som v tom asi ani nesedel, ale moja pamäť je veľmi slabá, no je obrovské, čiže vyzerá majestátne. Ale Tatra je Tatra.
A to že nové auto je najlepšie... no to si každý bude mlieť svoje. Ja mám rád staré autá, veľmi rád. Nové mi nič nehovoria.
Teda okrem, Alfa Romeo 156, 166, Maserati Quattroporte a podobne
A že dnes už nikto nevyrába poriadne auto? Hááá hááá háááá
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Kdepak, stále ještě nevymřeli . Romane, níže (s laskavým dovolením použiji citace Tvého příspěvku) popíšu rozdíl mezi Tebou a mnou, který je způsoben naším rozdílným pohledem na technickou úroveň dopravních prostředků které užíváme a který nepochybně způsobuje, že se nikdy nemůžeme shodnout, což je mimochodem v rámci individuality každé osobnosti naprosto super věc:
ZVUK
Tatra - nádherný baritón dáva o sebe stále vedieť v prijateľnej miere
A8 - tí nemčúri tam asi zabudli namontovať motor, či čo, nič nepočujem, pokiaľ ho nevytočím aspoň na 5000 ot. a to je upišťaný klarinet
Vidíš, a já zase v autě upřednostním hrobové ticho, zejména pokud už od volnoběhu táhne asi jako Mi vytočené na 5000 rpm.
VNÚTORNÝ PRIESTOR
Tatra - prvé auto, v ktorom si pohodlne vystriem ľavú nohu a pritom ešte dočiahnem na volant (horšie je už dočiahnuť na koleno spolujazdkyne)
A8 - dá sa, ale napriek možnosti všemožného nastavovania volantu a sedadla neviem nájsť optimálnu polohu
Pokud není alespoň na místě řidiče v T613 namontován Ergomed DS, sedí v ní sice jako v gauči u televize, ale že by to bylo v Audi tak katastrofální oproti jen 35 let starým sedadlům v T613, to zase ne, znám horší, třeba sedadla pro Škodu. Najít v plně elektricky seříditelných sedadlech optimální polohu může být pro někoho, kdo je zvyklý jen na seřizování omezeného mechanického posuvu a vyčochtaného opěradla možná problém, ale proto mají takováto sedadla paměť nastavení polohy všech svých komponent
VÝHĽAD
Tatra - ako z výletného autobusu, a tá predná hrana kapoty-proste krása
A8 - ako z OTčka, na kapotu dovidím, len ak si dám vankúš pod oné
Tak toto hledisko nepochybně souvisí přímo s proporcemi zúčastěných osob - já polštářky nepoužívám a je mě celkerm wurst, jesli koukám na prohnutou ostrou hranu předku T613, nebo oblinu Audi. Spíš mi vadí tlošťka a sklony dnešních oplastovaných bočních sloupků A,B,C, výhled vpřed mi OT nepřipomíná.
RIADENIE
Tatra - bez serva trochu namáhavé, ale s dobrou odozvou, stále mám v rukách kontakt s vozovkou
A8 - ľahké, ale z vozovky neprenáša takmer žiadne impulzy, ako keby som plával v silnom člne
Jestli ti připadá řízení A8 takové jako píšeš, zajeď s ní do servisu. I A6 sedí na silnici 10x líp než T613 (natož hliníková A8 s aktivním podvozkem), odezva řízení mi přišla pro mě optimální - já byl vždy pánem situace, ne auto. Za optimální odezvu řízení totiž nepovažuji akci, kdy se mě auto snaží po vjetí do náhlé vyjeté koleje volantem vyndat ze sedačky. O absenci posilovače řízení ani nemluvím.
BRZDY
Tatra - žiadne ABS ale brzdí to
A8 - aj po tretej výmene predných kotúčov a ramien stále trasie, radšej nebrzdiť
Zabrzdi 5x za sebou naplno s rozjetou T613 a poznáš, co jsou to zvlněné kotouče.
HUDBA
Tatra - nepotrebujem žiadnu hudbu, veď mám motor
No tak k tomu se snad ani nevyjadřuji, přiznám se, že jsem to nepochopil.
V principu mi vychází, že ačkoli já zde popisuji osobní zkušenosti s různými T613 modelových řad 1 až M97 různých výbav, technických stavů, míry odfláknutosti či naopak dokonalosti, Ty jsi sem zařadil zkušenost s jedním jedinným konkrétním vozem, který je nepochybně v žalostném technickém stavu. Jasně, nejlepší by bylo srovnání dvou zcela nových aut, tedy kupříkladu T613-4M97 a A8 modelového roku 1997, jenže takovéto srovnání nelze objektivně provést, protože všichni víme, jak by dopadlo. Nicméně je to krásná a živá debata a jen tak dále.......
ZVUK
Tatra - nádherný baritón dáva o sebe stále vedieť v prijateľnej miere
A8 - tí nemčúri tam asi zabudli namontovať motor, či čo, nič nepočujem, pokiaľ ho nevytočím aspoň na 5000 ot. a to je upišťaný klarinet
Vidíš, a já zase v autě upřednostním hrobové ticho, zejména pokud už od volnoběhu táhne asi jako Mi vytočené na 5000 rpm.
VNÚTORNÝ PRIESTOR
Tatra - prvé auto, v ktorom si pohodlne vystriem ľavú nohu a pritom ešte dočiahnem na volant (horšie je už dočiahnuť na koleno spolujazdkyne)
A8 - dá sa, ale napriek možnosti všemožného nastavovania volantu a sedadla neviem nájsť optimálnu polohu
Pokud není alespoň na místě řidiče v T613 namontován Ergomed DS, sedí v ní sice jako v gauči u televize, ale že by to bylo v Audi tak katastrofální oproti jen 35 let starým sedadlům v T613, to zase ne, znám horší, třeba sedadla pro Škodu. Najít v plně elektricky seříditelných sedadlech optimální polohu může být pro někoho, kdo je zvyklý jen na seřizování omezeného mechanického posuvu a vyčochtaného opěradla možná problém, ale proto mají takováto sedadla paměť nastavení polohy všech svých komponent
VÝHĽAD
Tatra - ako z výletného autobusu, a tá predná hrana kapoty-proste krása
A8 - ako z OTčka, na kapotu dovidím, len ak si dám vankúš pod oné
Tak toto hledisko nepochybně souvisí přímo s proporcemi zúčastěných osob - já polštářky nepoužívám a je mě celkerm wurst, jesli koukám na prohnutou ostrou hranu předku T613, nebo oblinu Audi. Spíš mi vadí tlošťka a sklony dnešních oplastovaných bočních sloupků A,B,C, výhled vpřed mi OT nepřipomíná.
RIADENIE
Tatra - bez serva trochu namáhavé, ale s dobrou odozvou, stále mám v rukách kontakt s vozovkou
A8 - ľahké, ale z vozovky neprenáša takmer žiadne impulzy, ako keby som plával v silnom člne
Jestli ti připadá řízení A8 takové jako píšeš, zajeď s ní do servisu. I A6 sedí na silnici 10x líp než T613 (natož hliníková A8 s aktivním podvozkem), odezva řízení mi přišla pro mě optimální - já byl vždy pánem situace, ne auto. Za optimální odezvu řízení totiž nepovažuji akci, kdy se mě auto snaží po vjetí do náhlé vyjeté koleje volantem vyndat ze sedačky. O absenci posilovače řízení ani nemluvím.
BRZDY
Tatra - žiadne ABS ale brzdí to
A8 - aj po tretej výmene predných kotúčov a ramien stále trasie, radšej nebrzdiť
Zabrzdi 5x za sebou naplno s rozjetou T613 a poznáš, co jsou to zvlněné kotouče.
HUDBA
Tatra - nepotrebujem žiadnu hudbu, veď mám motor
No tak k tomu se snad ani nevyjadřuji, přiznám se, že jsem to nepochopil.
V principu mi vychází, že ačkoli já zde popisuji osobní zkušenosti s různými T613 modelových řad 1 až M97 různých výbav, technických stavů, míry odfláknutosti či naopak dokonalosti, Ty jsi sem zařadil zkušenost s jedním jedinným konkrétním vozem, který je nepochybně v žalostném technickém stavu. Jasně, nejlepší by bylo srovnání dvou zcela nových aut, tedy kupříkladu T613-4M97 a A8 modelového roku 1997, jenže takovéto srovnání nelze objektivně provést, protože všichni víme, jak by dopadlo. Nicméně je to krásná a živá debata a jen tak dále.......
- Roman Rezníček
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Banská Štiavnica
- Kontaktovať užívateľa:
Radku, Radku - čítaj do konca. Tvrdím že A8 je výborné, takmer dokonalé auto, ale chýba mu duša. Všetko je tak perfektné, až je to sterilné. Nepoužívam A8 na denné jazdenie, len na dlhšie trasy a TATRU len keď už srdce nemôže vydržať. Na bežné jazdenie používam úplne iné približovadlá a tie porovnávať s A8, alebo TATROU nemá zmysel. Môj príspevok bol o vzťahu k autám ktoré si zaslúžia podľa mňa byť chápané ako diela a nie ako užitkové predmety (napr. Škoda). Ale to by už bola úplne iná diskusia. A ešte k tej hudbe. Po zážitku z počúvania hudby v A8 si neviem predstaviť, prečo by som sa mal pokúšať o posluch hudby v TATRE, keď by bol aj tak prehlušený zvukom motora. To radšej žiadnu hudbu, okrem toho bručania. A hlasitosť, keď sa trasú všetky okná a plechy na kapote tiež nechápem, asi som iný. Aj v pianisimme sa dajú vychutnať tóny a ešte ako
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Hmm... tak buď ja mám veľmi seriózny problém so sluchom, ale mne sa zdá že Tatra 613-3 je jedno veľmi férovo utlmené autíčko a do 2000 počuť len slabučké hrmenie, čo je nadmieru príjemné. Keď sa to potom točí do maximálnych prípustných otáčok vždy sa mi rozžiaria oči a úsmev sa mi mimovoľne natiahne na maximálnu šírku.
Ja Tatru 613-3 hodnotím ako tiché auto. Aj pri vyšších rýchlostiach.
Ale prednedávnom sa mi uvoľnil tlmič výfuku a hrmelo to, dunelo, rachotalo... a aj tak sa mi to veľmi páčilo
Ja Tatru 613-3 hodnotím ako tiché auto. Aj pri vyšších rýchlostiach.
Ale prednedávnom sa mi uvoľnil tlmič výfuku a hrmelo to, dunelo, rachotalo... a aj tak sa mi to veľmi páčilo
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných