Strana 2 z 2

Re: Silniční test Tatra 2-603

Napísané: 10 Feb 2008, 03:44
od užívateľa vasa26
noo pravda ale obrázky stojí za to :wink: pošlu ti je během odpoledne na email...mimo to- Tatra portal je celosvětový néé???? :lol:

Re: Silniční test Tatra 2-603

Napísané: 10 Feb 2008, 08:13
od užívateľa Franta
Ondrej: Samozrejme!... na tve fotce ale T603 vypada lepe nez na mem iconu kde je maska oddelana kvuli mensi oprave.

Dal neco o tomto testu T603. Pisou ze ji vytahli pouze na 140 km/h. Mam nafilmovane tachometry T603s u Zdicha a u Ramiho kde jsou hluboko nad 140! Pokud si pamatuji, tak geometrie pneumatik a prevod Zdichovy T603 odpovida originalu a na dalnici v Rakousku to vytahl az nad 180 km/h.

Re: Silniční test Tatra 2-603

Napísané: 10 Feb 2008, 10:48
od užívateľa ondrej
Franta napísal: ....a na dalnici v Rakousku to vytahl az nad 180 km/h.
pokiaľ je T 603 naozaj v dobrom stave (čo je dnes máloktorá), dokáže v špičke prekročiť skutočných 170 km/h, čo však môže na tachometri ukazovať aj viac. Skutočných 180 ale nedokáže! možno dolu kopcom a po vetre, neviem, ale to by som neskúšal, už by sa hodne pretáčal motor..
Pokiaľ ide T 603 iba 140, je tu viac možností. Buď nesprávne ukazuje tachometer (bez predošlých zásahov do neho nepravdepodobné), alebo auto nie je správne nastavené (to bude asi príčina), alebo sa jedná o pomerne vzácne vozidlo s tzv. horským prevodom (to by ale malo ísť tuším do 150..). Všetky tieto príčiny by ale mali byť pomerne ľahko identifikovateľné, takže neviem, čo si o majiteľovi myslieť...

Re: Silniční test Tatra 2-603

Napísané: 10 Feb 2008, 11:34
od užívateľa jack
On autor píše, že by se s ručičkou na tachometru dostal dál, ale kvůli uvolněné atmosféře ve voze, nemají chuť to zkoušet...
Jestli opravdu více nejela, bůhví jak měli seštelovaný motor a karburátory. Z vlastní zkušenosti 603ka, která nemá tah a při sešlápnutí akceleráturu se zdá, že motor by raději chcípl, než svižně přešel do vyšších otáček, je problém v nasazeném řeťezu mezi klikovkou a vačkou (pak může člověk seřizovat zapalování doblba). Někteří diletanti, neumí počítat, tak dají 36 místo 35 článků řeťezu mezi důlčiky řetězových kol. S takto složeným motorem, který jsem měl v 603ce po koupi, byl problém předjet i Felicii. Tu maximálku nemůžu potvrdit, pač mám motor v záběhu a nechci ho moc přetěžovat. Ze zkušeností dědy vím, že se Tatra při rychlostech nad 160 km/h na diagonálních pneumatikách chovala trochu nestabilně.

Re: Silniční test Tatra 2-603

Napísané: 07 Mar 2008, 01:11
od užívateľa Zdicho
Kurv..., co to tu ten Franta píše? :shock: Já dodržuji předpisy :!: :arrow: :| :oops: :mrgreen: :twisted:

Re: Silniční test Tatra 2-603

Napísané: 08 Mar 2008, 21:02
od užívateľa jack
Má ale někdo štěstí..nebo snad pech..?? :)

http://www.svetveteranu.cz/ztraceny-poklad.html