Strana 10 z 13

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 09:34
od užívateľa D.A.
Vybral bych kteroukoliv, ale hlavně škrtnul z prodejní ceny jednu nulu. Samozřejmě, že podstatnou větší částku do toho následně nasypeš tak jako tak, jenom mi předražená koupě nepřipadá jsko šťastný začátek vztahu.

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 10:47
od užívateľa ondrej
Agente - tak ako je to s tým "italským hoblíkem"?

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 11:45
od užívateľa D.A.
Úplně stejně, jako např. s průběhem točivého momentu naměřeným na motoru T603 při jesennom power meetingu. Řekl jsem, že to popíšu, až skončí pokusné období. Opravdu to není nic, co by stálo za mimořádnou pozornost.

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 12:21
od užívateľa ondrej
nedobré prirovnanie - základné hodnoty nameraných dynamických parametrov všetkých vozidiel boli po power-meetingu zverejnené, akonáhle som ich dostal do ruky (trocha som musel čakať akurát na Jaguar..)
OK, hoblík si zatajuj a skúšaj, nech sa darí..

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 13:23
od užívateľa Ergo_sum
ondrej, to je radkov Jaguar?

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 13:44
od užívateľa D.A.
Ergo, tady má jaguára 80% pohlavárů, dalších 15% po něm skrytě touží :P :lol: :twisted:

Ber to třeba jako záchranný člun k T613, popřípadě naopak...

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 14:04
od užívateľa Ergo_sum
Ach Jaguar... uz sa naucili robit to vystupne lozisko hriadela z automatickej prevodovky, alebo stale vydrzi len 20tkm :-)

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 14:18
od užívateľa ladis
Bez ohledu na pravdivost tvého tvrzení se bavíme o stejném proběhu, kdy je třeba u T613 2x měnit olej, 1x svíčky a seřídit ventily.
Považuji však tvou informaci za stejně relevantní, jako že francouzská auta nefungují.

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 14:31
od užívateľa radek
Ach naučili, drží už 307.000 km Ergo.... zato automatické převodovky jeden čas dodávané mercedesem, to byly klumpy sedmé kategorie, ještě že tam místo nich pasuje zpátky ZF. Nebylo to ložisko náhodou problémem těchto převodovek? :wink:

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 14:52
od užívateľa ondrej
Ergo_sum napísal:ondrej, to je radkov Jaguar?
uhádol si - bral by som ho aj s plynom, a to je u mňa už čo povedať..

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 18:06
od užívateľa Roman Maďar
Radek bacha na Ondra a na kočku :-)

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 18:35
od užívateľa Ergo_sum
radek, uz to pochop prva akost isla vyhradne do Mercedesov a tych zmetkov sa museli niekde zbavit :mrgreen:

P.S. Neviem ci tam bola prevodovka Mercedes ale na ich originalnych prevodovkach odchadzaju hlavne lamely prveho a druheho stupna, vynimocne cerpadlo :idea:

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 22:04
od užívateľa radek
No Ergo, Jaguar nikdy převodovky nevyráběl přímo, a časy poddimenzovaných Borg-Warnerů (hořící lamely, pěnící olej - pumpa KO) jsou nenávratně pryč. Po tom drastickém omylu s nákupem klumpů od koncernu MB vsadili na osvědčenou techniku firmy ZF a té se drží u šesti a osmiválců dodnes, dvanáctiválce pak mají převodovky GM.
Chápat nic nemusím, náš šéf v práci s celou rodinou je MB "pozitive", tak z faktur za servis, opravy a prohlídky krásně vidím, co za drek je MB současných let. Zlatý max. začátek let 90tých, to se ještě dalo říct, že je Mercedes opravdu auto, dneska se musím při přecházení ulice otáčet, abych pohledem zjistil, jestli jedou naši popeláři s Ategem vypráznit kontejner, nebo jestli od odjíždí Sklasse v dehtu, podle zvuku to rozeznat nejde....

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 23:28
od užívateľa Neregistrovaný
Diky,zitra jedu očíhnou tu 613-3.Ješte jeden dotaz.nabidka pneu je velka.Jake mam koupit gumy Tatře,chtel bych letni s univerzalnim vzorkem,nějakou slušnou gumu,abych nevyhodil za sragory,nejaký rozumný střed co dávate na 3.Dik,neni to fávo,žigul ,tak se radši zeptam.Začinám to brat vážně.
Tomáš

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 17 Jan 2008, 23:42
od užívateľa Mojžo
Univerzálny vzor... no neviem. Ale ako letné som si teraz kúpil Nankang CX668, uvidíme ako sa to bude správať.

Určite všetko lepšie ako predchádzajúce Matador MP7

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 18 Jan 2008, 01:36
od užívateľa Luboš
Tééda, vybírat gumy ještě dříve než auto, to je odvaha! Dodací lhůty na rozměr 205/70R14 jsou pravda někdy neskutečné, ale to auto snad do něčeho obuté bude, ne? Výběr je sice značný, ale z nic moc značek. Já jsem na čtverku zvolil Fuldy Assuro a celkem to jde. Na Goodyear GT2 jsem taky neslyšel špatné slovo. Nankang je sice nejlevnější alternativa, ale je to čínská značka a v kdejakém testu spíš propadla, tak nevím. Každopádně na něco tak strašného, jako výrobek slovenské firmy Matador, se už snad dneska na trhu narazit nedá.

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 18 Jan 2008, 08:42
od užívateľa D.A.
Z výše jmenovaných jsem otestoval ty GT2 a byly OK. Mišulínky taky fungovaly, jenom o polovinu méně vydržely.

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 18 Jan 2008, 13:19
od užívateľa Mojžo
Nie je to najlacnejšia alternatíva.

Lacnejšie sú:

Hero HR 558
Kenda KR-01 Kruiser
Goodride H 110

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 18 Jan 2008, 17:22
od užívateľa Luboš
Agente, Micheliny už v tomto století těžko seženeš, to už je dávná historie. A ty Matějovy značky mi nic neříkají, to se tady na Západě snad ani neprodává.

Re: aku Tatru 613 na zaciatok ?

Napísané: 18 Jan 2008, 17:22
od užívateľa tomas
A ja ze akekolvek nove su lepsie ako ojazdene stare :-)