Strana 1 z 5

electronic

Napísané: 18 Nov 2004, 00:21
od užívateľa Eda
elektronik "Dyba"
Instituce:Ministerstvo hospodářství, Ministerstvo školství,Dům zahrančních služeb
vin: TMT613009PP011678
motor: 613-4 SC 11077
SPZ: 1) AEK 01-11 2) 2T2 11-00
1. zaevidování vozidla do provozu 3.11.1993

:lol: hlášky ve velkém techničáku:

"montáž posuvného okna střechy"
"pětistupňový převod"
"změna vnitřního interiéru"
"elektronická ´přístrojová deska"
"klimatizační jednotka"
Povolena instalace zvl. výstražného a zvukového znamení modré barvy :-D

faktura:
cena: 1 417 500,- Kč
"k vozidlu je dodáno 10 litrů benzínu NATURAL" :shock:

Opravy které jsem našel v archivu:

Po prodeji výměna diferáku za 3,15
v 10/1994 výměna diferáku na 3,54 a výměna řazení
11/1994 výměna diferáku za 3,15 a předat vozidlo do vývoje :-D

Jinak by mě zajímalo jak dopadly další elektroniky?

podle vyrobených
1. Bělehrádek (11 666) měl nehodu a byl zrušen
2. Ministerstvo pro hospodářskou soutěž (11 667) - ??
3. Magistrát města Ostravy (11 668) - ??
4. Frankfurt (11 672)- Jirka
5. Ministerstvo zemědělství (11672) - ??
6. Dyba (11 678) - můj
7. Ministerstvo průmyslu (11679) - ??
8. Nová huť Ostrava (11681) pan Ruml dělá rekonstrukci
9. Třinecké železárny (11682) pan Mužík
10. První pražska komerční kancelář (11683) - ??
11. Železárny Chomutov (11684) - ??
12. Tatra Kopřivnice (11687) - ??
13. Tatra Kopřivnice (11686) - ??
14. Okresní úřad Opava (11688) - pan Ivo Kleckar
15. Válcovny trub Chomutov (11693) - neznámý sběratel

takže o 8 nevím nic. A docela by mě to zajímalo, ukecanátatra meeting by mohl být zajímavý!

kdo něco ví sem s tím!

Napísané: 18 Nov 2004, 02:38
od užívateľa Luboš
Těch 10 litrů naturalu jsi už v autě nenašel...? :lol:

Udělat přehled těch pár elektroniků, to nic není. Co takhle něco náročnějšího? Majitelé všech TMT613003 spojte se! :D

Napísané: 18 Nov 2004, 08:23
od užívateľa ondrej
Eda - a ten, čo predáva Krnepo, je ktorý?

a ako si vysvetľuješ tie výmeny stálych úprevodov u tvojeho auta pomaly častejšie, ako výmena oleja v motore?

Napísané: 18 Nov 2004, 08:27
od užívateľa Thomas
Krnepo má dva- jeden za 259 a druhý za 330 tis. Kč.

Napísané: 18 Nov 2004, 08:31
od užívateľa ondrej
Tak...Edíku!?

Diferák

Napísané: 18 Nov 2004, 09:21
od užívateľa Eda
Ondrej: zmeny diferaku asi chtel ridic. Podle me chtel mit co nejnizsi spotrebu a nikomu to nevadilo, tak si s tim hrali. Mimo to ma ten motor vymenene vacky. Oni lidi co znali toho sofera rikaji ze to byl pekny ko**t. Tak mozna proto :-)

Jaké VINka mají ty auta z KRNEPA nevím.

Napísané: 18 Nov 2004, 13:57
od užívateľa Luboš
Co se jich takhle zeptat nebo to jít vlastnoočně okouknout? Nemyslím, že by za tu informaci požadovali procento z ceny... :)

Napísané: 18 Nov 2004, 15:37
od užívateľa radek
No, pokud mě informace neklamou, to laborování s vačkami a stálými převody nebylo ani tak na vůli kočího, jako na vůli vývoje výrobce - Elektroniky jsou totiž z těch dob vzniku, kdy byli motoráři rádi, že ty vstřikovací motory vůbec natočili a jejich chování bylo poněkud "divné". A že se jejich optimální vlastnosti zcela bezostyšně ladily na zákaznících, to bylo přeci zcela standartní chování výrobce Tatra Příbor. To krátké Mi z 1993 co jsem málem koupil :D postihl téměř stejný osud - jako nové opustilo fabriku s 3,15 a motorem Mi, aby bylo vzápětí povoláno na přehrání ECU, po pár týdnech zase zpět - tentokráte výměna vaček (na definitivní Mičkové časování), uteklo čtvrt roku a opět povoláno zpět - stálý převod 3,54, no a při servisní prohlídce tuším 100.000 světe div se - opět diferák 3,15. V tomto výsledném stavu pak fungovalo až doposud. Všechny tyhle zásahy kolektivu Ševčík a spol. byly poměrně přehledně zapracovány v servisní knížce.

diferák

Napísané: 18 Nov 2004, 23:26
od užívateľa Eda
Radek: je to možné, jen tě opravím vedoucím servisu byl tehdy pan Kryške, ale jinak Ty jsi měl taky elektronika, jestli se nepletu. Který to byl, a kde je teď? Ať si můžu doplnit elektronický almanach :-)

Napísané: 19 Nov 2004, 09:06
od užívateľa D.A.
Almanach!? Ahá, takže o tomhle míváš vlhké sny (rosící hadice klimaanlage, prasklý olejový chladič & spol.) No dóóóbře.

Napísané: 19 Nov 2004, 12:54
od užívateľa radek
To jsi vedle Edo, já nikdy žádného Elektronika neměl. Pouze tu mám v odborné péči "válcovny Chomutov" :D. Od doby, kdy opustil za částku nepřevyšující 50.000 Kč garáže Chomutovské VTŽ, má stále stejného majitele a vhodně doplňuje sbírku 11 ks osobních vozů zn. Tatra.

ok

Napísané: 20 Nov 2004, 12:38
od užívateľa Eda
Díky Radku, upravil jsem seznam. Jinak VTŽ znamená Válcovny Trub Žáček? :-D

Napísané: 20 Nov 2004, 21:18
od užívateľa radek
Válcovny Trub a Železárny Chomutov.....SANDWIK Chomutov.....tunel......konkurs :D

Napísané: 03 Dec 2005, 17:55
od užívateľa smarkus
tak co Edo podařilo se ti vystopovat zbyle Electroniky?

Napísané: 03 Dec 2005, 19:58
od užívateľa 603-1 pepa
Jeden můj známej má elektrinika od Třineckejch železáren. Je ve stříbrný metal. s hnědou kůží. Má už najeto 750 000 km bez větších problémů.

Napísané: 03 Dec 2005, 20:37
od užívateľa Eda
Žádný pokrok. Vím asi o šesti.

Napísané: 03 Dec 2005, 22:00
od užívateľa MarekK
...a foto ...máš? ...možeš ich sem hodit?

Napísané: 04 Dec 2005, 15:22
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
A foto zase na co? To jste ještě neviděli fotku šestsettřináctky v zelené metalíze a v šedé metalíze a hnědé metalíze a modré metalíze? Nebo co myslíte, že na těch fotkách bude?

Napísané: 04 Dec 2005, 16:45
od užívateľa Luboš
Koroze? :lol:

Napísané: 05 Dec 2005, 01:54
od užívateľa Eda
Foto nemám. Jinak hoši na co foto? Třeba na to aby se lidi podívali na rozdíly. elektronik ale samozřejmě na první pohled je zcela běžné (hahaha jeden ze 150) dlouhé Mi s americkýma zrcátkama a šíbrem