T-613 denní provoz na benzín
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Kdybys cítil nutkavou potřebu postát v koloně, ladisi, tak se vydej na sraz do Lednice
Hodina na Náchod je opravdu hodně. Ovšem pěšky Náchod projdu rychleji, než za hodinu, tak k čemu tam smrdět autem...
No a stav v Praze je asi všeobecně známý a nemá cenu jej komentovat, ovšem hodina je mnohdy jen zbožné přání...
Ještě, že nebydlím v domku za Prahou a nejsem tak odkázaný na automobilovou dopravu.
Hodina na Náchod je opravdu hodně. Ovšem pěšky Náchod projdu rychleji, než za hodinu, tak k čemu tam smrdět autem...
No a stav v Praze je asi všeobecně známý a nemá cenu jej komentovat, ovšem hodina je mnohdy jen zbožné přání...
Ještě, že nebydlím v domku za Prahou a nejsem tak odkázaný na automobilovou dopravu.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
když se prý zkoušel motor "i". Stylem na 3 směny s tím od ledna do května najeli řidiči nějakých 200 000 km (bílý "special" - trojkový long, později PČR zpět s karbecem) tak se samozřejmě zkoušela i nejmenší možná spotřeba.Luboš napísal:Se čtyřkou za nějakých 8-9 jezdit umím, základem je dobře seřízený motor, kde to má smysl, tak co nejvíce využívat jízdu na neutrál, co nejmíň brzdit a hlavně se vyhnout městu
Podařilo se prý dostat na 8 litrů, ale bylo to naprosto nesmyslné sjíždění kopečků k rychlosti 50km/h a tatru přdjížděli na semaforech i trabanty.
prý
Tomek jezdil nějakou dobu economy run a udělal to dle pal pocitaku dlouhodobe za 9? Tomku?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Je fakt, že long je o 150 kilo těžší a motor i nebyl nikdy pořádně dovyvinut, ale i tak to potěší, že ta patnáctiletá ojetina s karburátory se na to i dnes chytá. Ale honba za nejnižší spotřebou mi vydržela tak jednu nádrž, dlouhodobý průměr mám u té čtverky lehce přes deset a o míň už se nesnažím.Eda napísal:když se prý zkoušel motor "i". Stylem na 3 směny s tím od ledna do května najeli řidiči nějakých 200 000 km (bílý "special" - trojkový long, později PČR zpět s karbecem) tak se samozřejmě zkoušela i nejmenší možná spotřeba.Luboš napísal:Se čtyřkou za nějakých 8-9 jezdit umím, základem je dobře seřízený motor, kde to má smysl, tak co nejvíce využívat jízdu na neutrál, co nejmíň brzdit a hlavně se vyhnout městu
Podařilo se prý dostat na 8 litrů, ale bylo to naprosto nesmyslné sjíždění kopečků k rychlosti 50km/h a tatru přdjížděli na semaforech i trabanty.
prý
Tomek jezdil nějakou dobu economy run a udělal to dle pal pocitaku dlouhodobe za 9? Tomku?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Spotřebu mezi 12-15/100 u Elektronica potvrzuji, výš jsem se nikdy nedostal, níž jen občas, při vysloveně plynulé jízdě formou dálnic, rychlostních silnic a s malou hustotou dopravy kolem. Na druhou stranu s jednou M95 se mi povedlo zajet běžným cestovním způsobem (ani economy-run, ani full-throttle) i po okreskách kolem 10/100, přičítal jsem to v ní instalovanému stálému převodu 3,54, který mě nenutil toliko řadit a i při rozjezdech nepotřebovat přes "1/2 plynu" aby to nechcíplo, jako u výbav se stálým převodem 3,15.....miloš bukáček napísal:Když jsem letos konal svůj výlet na Slovensko s electronicem, tak jsem ujel cca 2500 km, a spotřeboval 365 litrů beňa. Podotýkám, že své Tatry v žádném případě nešetřím.
Jinak druhé "podobné", mnou paralelně k tatrám užívané vozidlo se drží dlouhodobě na 10/100 benzínu, alternativně kolem 12/100 LPG a je celkem lhostejno, jak náročná trasa se jede. Ale to bude tím, že i když váží podobně jako T613, má ke své váze adekvátní motor, převodovku a hlavně stálý převod..... A je to mimochodem docela fajn věc do kolon Luboši, neb k opotřebení spojky ani řidiče nedochází .
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní