Strana 5 z 8

Re: Pred a po

Napísané: 04 Mar 2008, 21:45
od užívateľa martin b.
Hoši, úpřimně řečeno spadla mi čelist a nemám slov. Nádhera.

Re: Pred a po

Napísané: 04 Mar 2008, 21:55
od užívateľa Libor
Tak zkusím také přidat před a po.

Re: Pred a po

Napísané: 04 Mar 2008, 22:18
od užívateľa PETR 613
Libore právě jsem si poslintal noťas-prostě nádhera 8)

Re: Pred a po

Napísané: 04 Mar 2008, 22:25
od užívateľa PAVEL64
Je moc hezká- moje krevní skupina....Nechci šťourat ale když je už je z vojáka civil ,mohl by zmizet i poklop a stěrače zespodu...ale laik si nevšimne...blinkry jsou hezky předělané i nárazník-jen že je ze 148 namísto 138 :wink: ale jinak fakt moc hezké a asi s tím bylo taky práce.....Bývá sraz velkých tater u Kolína....stojí za to...

Re: Pred a po

Napísané: 04 Mar 2008, 22:32
od užívateľa PAVEL64
bazilisak napísal:Na okénku do zadu do skříně - prosím zvětšit (socialistická péče)
Zdravím v létě na srazu 805 jsem obcházel hasiče a každému jednu věnoval...je to vzácná nálepka na každý hasičský stroj z padesátých let a jednu se mi podařilo sehnat za kafe a tak jsem je nakopíroval a zafólioval -takže jestli dožiju(jak říkala naše babka) tak v srpnu....na DVD ze srazu je na závěr " Tomeček "a má rozhovor před naším vozem a tam ta nálepka je za předním sklem....

Re: Pred a po

Napísané: 04 Mar 2008, 23:29
od užívateľa Libor
PAVEL64 napísal:Je moc hezká- moje krevní skupina....Nechci šťourat ale když je už je z vojáka civil ,mohl by zmizet i poklop a stěrače zespodu...ale laik si nevšimne...blinkry jsou hezky předělané i nárazník-jen že je ze 148 namísto 138 :wink: ale jinak fakt moc hezké a asi s tím bylo taky práce.....Bývá sraz velkých tater u Kolína....stojí za to...
To není moje Tatra, ale mého kamaráda Pavla. Taky jsem mu říkal, že má dát poklop do pryč, ale nechtěl ani slyšet, že prý ještě uvidím co se s poklopem užije srandy. No uvidíme. :) Bohužel ten nárazník přes horečné shánění jsme ani společnými silami za rok nesehnali, ale kdyby se někde vyloup, tak je to nejmenší ho dát do barvy a přehodit ho. Staré stříbrné stěrače byl obdobný problém, no ale ty už nikdo přehazovat nebude. Až budeš vědět, kdy bude ten sraz, tak můžeš dát vědět, jestli bude čas, tak rádi zajedem.

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 14:12
od užívateľa PAVEL64
Zdravím -máte to opravdu moc hezké....ten sraz je i na youtube:http://www.youtube.com/watch?v=STFypN18oq8
Nechci jim dělat reklamu ale je to tu....http://www.tatratruck.cz/

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 14:20
od užívateľa Luboš
A přitom jí ta khaki tolik slušela... :) Taháte za tím něco?

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 15:11
od užívateľa ivkej
v tej P-V3S bol čo motor T-603A??

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 15:29
od užívateľa Štěpán
ivkej napísal:v tej P-V3S bol čo motor T-603A??
na obrázku 52.jpg je asi spíš T805

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 15:30
od užívateľa ivkej
Štěpán napísal:
ivkej napísal:v tej P-V3S bol čo motor T-603A??
na obrázku 52.jpg je asi spíš T805
sorry,moc sa ospravedlňujem máš pravdu......ale keď tie interiéry sú oba tak jednoduché že si ich ľahko zmýlim

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 15:32
od užívateľa Štěpán
v souvislosti s tím jsem si všiml, že ty držáky před dveřma sou dost podobné u V3S i 805

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 15:59
od užívateľa Marco 613
Je vlastně nějakej funkční rozdíl mezi stěračema nahořeXdole?

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 18:52
od užívateľa PAVEL64
Když se podíváte pořádně, tak V3Ska má vlastně kabinu z tatry 805 samozřejmě s úpravami -vnitřní motorový prostor ,palubka, přední okna(umístění stěračů)Kvůli toho ,že když končila výroba pragy rn -ta měla kabinu dřevěnou potaženou plechem,tak se soudruzi z pragy jeli učit dělat kabiny do kopřivnice a potom v rámci unifikace dílů ji vyráběli na V3S .....a stěrače shora v 138 mají každý svůj motorek a i nouzové ovládání , zespoda- je na pravém blatníku jeden el. motorek a bovdenem jsou poháněny dvě převodovečky se stěrači.... což při poruše nejde ovládat....

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 21:22
od užívateľa ivkej
ale myslíš že v P-V3S je odkukaná kabína? však vejtra sa vyrábala od roku 1953 alebo 54 kedy ešte 805 nebehali....tie sa začali v vyrábať v roku 1955 spolu so 603 nie? inák tie dvere sú fakt podobné...mám už trochu odsedené vo V3S a dokonca aj odjazdené hehe tak viem niečo o tom tak trochu a pripadá mi to rovnaké ale akoby bola na v3s trošku väčšia kabína

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 21:24
od užívateľa PAVEL64
Nemám to ze své hlavy ale z chytrých knih.... :wink:

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 21:32
od užívateľa Neregistrovaný
V3S a T 805 vysli snad naraz,dvere maju uplne totozne a zamenne

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 21:53
od užívateľa ivkej
ja neviem ja som sa v 805 nikdy v živote neviezol...akurát som ju pár krát videl...ale aj z tej sa stal malotraktor....pretože ako vždy bolo treba na nej už aj makať tak ju radšej predali poľovníci v jednej obci v PD okrese a potom s nadstavby (skrine) urobili zásobareň pre krmivo pre zver a to je jej celý príbeh, ale neviem ako je to možné...teoreticky podľa tích rokov neviem ako to mohlo byť keď je v tom 2 alebo 3 roky Časový rozdiel....ale nehádam sa... :D

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 23:05
od užívateľa Jerry
Je vidět, že toho ještě moc o obou autech nevíš, Kabina vychází z 805, proč by si měl jinak na vejtře ty výřezy ve dveřích, kerý jsou u 805 pro kola? Ta budka byla vyráběná prvotně pro Tatru a Praga ji převzala a upravila, rozměrově jsou naprosto shodný.

Re: Pred a po

Napísané: 05 Mar 2008, 23:24
od užívateľa ivkej
aké kola?čo myslíš?