Strana 1 z 7

Tatra 613.4Long Diamond

Napísané: 18 Feb 2007, 10:24
od užívateľa fitness001o
Vite někdo něco o udajne serii T613.4Long Diamond-Diamant?melo to byt snad nekam do Libye.Jan

Napísané: 19 Feb 2007, 09:56
od užívateľa ondrej
Zatiaľ som videl iba krátke T613-4 Diamond - v zlatej metalíze

Napísané: 19 Feb 2007, 11:27
od užívateľa Eda
Diamond jsem viděl napsáno na zadí kapotě na pár malachitových T613-4. Jednalo se o auta ze známého obchodu - podvodu, kdy tatra smontovala několik desítek (stovek?) T815 i T613 pro firmu Diamoil, která měla zajistit jejich odbyt do Lybie, na kterou ovšem bylo tehdy uvaleno obchodní embargo, hlavně z důvodu atentátu na letadlo v lockerbee a tím pádem se ty auta nedostali nikdy ven.
Obecně jim /T613/ v tatře říkali Diamoil, měli většinou vymontované zf, menší řemenici na ventilátoru za účelem zvýšení otáček a dost vyšisovaný interiér od ročního stání na ploše. Prodávali se jako T613-4 se slevou.

zajímavě popisuje situaci ohledně tatry mezi roky 90-95 náš milovaný tatíček venouš klaus zde:

http://www.psp.cz/eknih/1993ps/tisky/t1513a00.htm

Napísané: 19 Feb 2007, 11:36
od užívateľa michal olejko
Jedna jezdila v Brně dlouhá léta , byla to jedna z nejkrásnějších místních tater, karbec, 5q, long, barový stolek a nádherný liťáky od ťamana :lol:, A jednoho dne s ní hoši z finančáku převrátili ve Slatině u letiště (byvalýho ty kur*ho zrušili) převrátili furgona, a bylo po ptákách ted ju má kamoš Edo víme kdo :wink: ...

Napísané: 19 Feb 2007, 12:50
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992
Eda napísal:Diamond jsem viděl napsáno na zadí kapotě na pár malachitových T613-4. Jednalo se o auta ze známého obchodu - podvodu, kdy tatra smontovala několik desítek (stovek?) T815 i T613 pro firmu Diamoil, která měla zajistit jejich odbyt do Lybie, na kterou ovšem bylo tehdy uvaleno obchodní embargo, hlavně z důvodu atentátu na letadlo v lockerbee a tím pádem se ty auta nedostali nikdy ven.
Obecně jim /T613/ v tatře říkali Diamoil, měli většinou vymontované zf, menší řemenici na ventilátoru za účelem zvýšení otáček a dost vyšisovaný interiér od ročního stání na ploše. Prodávali se jako T613-4 se slevou.

zajímavě popisuje situaci ohledně tatry mezi roky 90-95 náš milovaný tatíček venouš klaus zde:

http://www.psp.cz/eknih/1993ps/tisky/t1513a00.htm
Edo nemůžu mít taky jednu z těch slevových T613-4 DIAMOIL ? R.V. 1992 - krátká karburátorová T613-4 VIN: TMT613004NP011369 barva Malachit (dle tvého příspěvku: http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... &start=120) První majitel byl dle A.T. "...jedná se o...T613-4 OTS-PK, která původně jezdila u ČSD..."
Jak poznám třeba to demontované ZF (dle nějakých úprav karoserie?)

Jak vypadal ten nápis DIAMOND? Dochovalo se nějaké foto?

Napísané: 19 Feb 2007, 13:30
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Co já vím, tak:

11328 - 4 Diamant - stříbrná
11339 - 4 Diamant - metalíza rubín
11346 - long Diamant - stříbrná
11353 - long Diamant - zlatá
11389 - long Diamant - stříbrná
11481 - long Diamant - stříbrná

Michale, ta brněnská byla myslím malachit, nebo se mi to už plete?

Napísané: 19 Feb 2007, 20:14
od užívateľa michal olejko
Richarde , jo je malachit a má napis Long Diamond C
v 80 s ní nabrali tu avku ale furt po takové prdě vypada dost obstojně, až překvapivě vydržela....

Napísané: 19 Feb 2007, 20:58
od užívateľa vasa26
nedávno byla zlatá long na sauto za cca520 000,-poslal by jsem odkaz ale tatra tam již není ..cena se mi zdála vysoká usoudil jsem že je to long,a ty jsou o hodně dražší.. tak jsem tomu nevěnoval pozornost.jen mě ta origo zlatá barva trkla když to tu čtu :idea:

Napísané: 19 Feb 2007, 21:29
od užívateľa Eda
Richard: to je na těch ev. kartičkách od Plhalové napsané diamant long ??

Vasa: logo diamant se psalo na levou stranu z kapoty, bylo to v obdobnem stylu jako

http://t613.sk/viewimage.php?id=110

nápis tatra zde na této. /sorry Sedo, neni to provokacka/

No netvrdim ze Diamant a Diamoil je jedno a to same, ale podle me to ma souvislost....

Vymontovane servo se lehce poznávalo tak, že po něm v pravé části motorového prostoru zustavali plechové trubky které mizely kolem tlumiče pod auto.

Napísané: 20 Feb 2007, 09:37
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Na kartičkách od Plhalové jsem tohle nehledal. Ale v knize vyrobených vozů tohle fakt napsané je.

Napísané: 20 Feb 2007, 13:21
od užívateľa fitness001o
no koukam ze tady mezi amatery se moc nedozvim.to vsecko znam.ALE DEKUJI.jinak Diamondy byly i kolem vc11600 a vetsina byly longy.jinak jsem v CR jen na navsteve u kamarada,bydlim jiz leta v SRN.mam sbirku cca 30 T ve stavu po renovaci u vehlasne nemecke firmy.Za tyden si z republiky odvazim dve T700. Jan

Napísané: 20 Feb 2007, 13:35
od užívateľa michal olejko
pěkná zbírečka, nedozvíš víš ono v podstatě není co, vtatře se nikdy na nějaké info moc nehledělo, byl to víc než jednoduchý děj... bohužel legendy předčí realitu... 2x 700 odkoho jsi nakoupil????????

Napísané: 20 Feb 2007, 14:03
od užívateľa michal olejko
vyvezli nám republičku, naš tatíčku Masaryčku,,, to sou věci :lol:

Napísané: 20 Feb 2007, 14:29
od užívateľa miloš
fitness001o napísal:no koukam ze tady mezi amatery se moc nedozvim.to vsecko znam.ALE DEKUJI.jinak Diamondy byly i kolem vc11600 a vetsina byly longy.jinak jsem v CR jen na navsteve u kamarada,bydlim jiz leta v SRN.mam sbirku cca 30 T ve stavu po renovaci u vehlasne nemecke firmy.Za tyden si z republiky odvazim dve T700. Jan
tak si je nezapomeň nechat taky zrenovovat u věhlasné německé firmy.Budou to potřebovat.Mám rozumět tomu,že je vezeš zpátky do Čech,když je odvážíš z republiky?(bydlíš již léta v BRD,ne?)

Napísané: 20 Feb 2007, 15:23
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
fitness001o napísal:no koukam ze tady mezi amatery se moc nedozvim.to vsecko znam.
No to víš, přece tady někdo hned nevybalí všechno nějakému anonymnímu honzovi z posilovny. Ty taky "všecko znáš" a nenapíšeš nám sem nic, maximálně nějaký prostoduchý dotaz. Takže snad chápeš, ne?
fitness001o napísal:mam sbirku cca 30 T ve stavu po renovaci u vehlasne nemecke firmy
No, třeba jsem narazil konečně na někoho, kdo mi dokáže vysvětlit, k čemu je někomu tolik verglů. Vždyť ani nejde mít každý jiný, tolik odlišných typů snad ani Tatra nedělala. A k čemu mít dvě relativně stejná auta?

Napísané: 20 Feb 2007, 15:32
od užívateľa vasa26
fitness001o napísal:no koukam ze tady mezi amatery se moc nedozvim.to vsecko znam.ALE DEKUJI.jinak Diamondy byly i kolem vc11600 a vetsina byly longy.jinak jsem v CR jen na navsteve u kamarada,bydlim jiz leta v SRN.mam sbirku cca 30 T ve stavu po renovaci u vehlasne nemecke firmy.Za tyden si z republiky odvazim dve T700. Jan
no joo holt sběratel ted jsem padl naprdel ,jsi rofesionál ?přes tatry..máš bazar? tak se zas někdy stav ..30T =(30 Trabantů????):shock: a ta věhlasná firma?nesliším hlasy??? děkuji :wink:

Napísané: 20 Feb 2007, 15:37
od užívateľa michal olejko
mě se chce něco říct a já něcoooo řeknu... Johny z fitka.... no rači nic to by jsme se tady zasekali jak u Stalingradu...a mohl bych tím nasrat verbální veteranisty a "veteranisty" zbohatlíky a cartelové překupníky...

Napísané: 20 Feb 2007, 17:42
od užívateľa *vláček*
fitness001o napísal:Za tyden si z republiky odvazim dve T700. Jan
Zde vidíte opravdu pečlivý přístup.. Pro případný (a pravděpodobný) nedostatek dílů se pojstí koupí rovnou dvou vozů... Mimochodem Tatra T30 je pěké auto, ale v Kopřvnici většinou psali prvě písmeno označujcí továrnu (t jako tatra) a teprv potom číselné označení vozu (30) :wink: . To věhlasní odborníci veteránisti z BDR neví :shock: ?

Napísané: 20 Feb 2007, 23:06
od užívateľa Pelda
fitness001o napísal:no koukam ze tady mezi amatery se moc nedozvim.to vsecko znam.ALE DEKUJI.jinak Diamondy byly i kolem vc11600 a vetsina byly longy.jinak jsem v CR jen na navsteve u kamarada,bydlim jiz leta v SRN.mam sbirku cca 30 T ve stavu po renovaci u vehlasne nemecke firmy.Za tyden si z republiky odvazim dve T700. Jan
To fitness001o:No, sbírka 30 Tater a VŠ vzdělání Ti rozhodně nedává právo povyšovat se nad nás ostatní, protože to jediné podstatné-díru do pr..le máš stejnou jako my a "vysávání" rodné vlasti na poli osobních tatrovek (chromovanou 120tku by jsi asi do Německa netahal, že) taky není nic k chlubení, spíš zavrženíhodné. Zas jeden takovej. Ale na druhou stranu všechno zlé je k něčemu dobré a čím méně Tater u nás bude, tím větší budou mít ty naše hodnotu. Jen škoda těch sedmikil, že budou zavřené v nějaké sbírce kvůli potěšení jednoho jediného ještě k tomu namachrovaného pošetilce. Osobně si myslím, že veterán žije tehdy, když může přinést radost a potěšení i ostatním lidem. Např. když se vyjede na nějaký sraz a krásou a technickou originalitou daného veterána se mohou potěšit a třeba si i rozšířit obzory jak ostatní veteránisté, tak i veřejnost. Takhle si myslím, že to auto prožije bohatší život a možná bude i prospěšné, než když bude někde zavřeno jen pro jednoho jediného člověka.

Napísané: 20 Feb 2007, 23:33
od užívateľa Roman Maďar
fitness001o napísal:no koukam ze tady mezi amatery se moc nedozvim.to vsecko znam.ALE DEKUJI.jinak Diamondy byly i kolem vc11600 a vetsina byly longy.jinak jsem v CR jen na navsteve u kamarada,bydlim jiz leta v SRN.mam sbirku cca 30 T ve stavu po renovaci u vehlasne nemecke firmy.Za tyden si z republiky odvazim dve T700. Jan
Jinak pekné informácie pre nás "amatérov", otázka je v čom sme amatéri :lol: Tvoju zbierku renomovaných T ti prajem, ale myslím , že ti skôr škodí , ako osoží :wink:
P:S: ešte že tí Nemci tú poslednú vojnu prehrali.