T 815 S1 rok výroby 1979-je to možné???

Diskusia o výrobných číslach
Zdenek

T 815 S1 rok výroby 1979-je to možné???

Príspevok od užívateľa Zdenek » 25 Okt 2005, 18:49

Zdravim
Mám jeden celkem velký problém - je možné, aby se T815 v provedení S1 vyráběla séroovo už od roku 1979???
Jako důkaz předkládám ofocený malé techničák.
Děkuji za jekókoliv radu, podnět či odkaz, kterým by pro mne toto dilema vyřešil. (S kamarádem který s touto mašinou jezdí jsem se diskutoval skoro hodinu, dik IMHO T815 se začli dělat až v r. 1983, no a on mi ten techničák okopčil a dones - viz níž.)Také výrobnní číslo uvedené níže je mi celkem neznámé - nenajde se někdo kdo tato čísla umí číst?
Ještě jednou dopředu díky za jakókoliv radu&stopu. :|
Prílohy
technicak T815_part1.jpg
(226.18 KiB) 476 stiahnutí

Zdenek

Str.2

Príspevok od užívateľa Zdenek » 25 Okt 2005, 18:52

:|
Prílohy
technicak T815_part2.jpg
(127.08 KiB) 450 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Okt 2005, 23:25

Zajímavé to je, ale existují v provozu i starší T815. Měly by mít v detailech odlišnou kabinu - jiné čelo a nárazník a určitě další odlišnosti, třeba starší motor t2-929 (nebo už t3-929 ?) s nižším výkonem, novější t815 6x6 mají psáno myslím 208kW. Před ukončením výroby T148 se těch T815 určitě vyrobily destíky, spíše stovky.

Výrobní čísla podvozků by měla začínat v řadě o jedničky (nebo jedenáctky? nevím přesně), ale pak to kromě čísla motoru mívalo možná ještě přidělené výrobní číslo vozu.

Jak ten dnešní VIN někde utvořili netuším, na 156tý kus v roce 1979 bych asi věřil, ale to je jen domněnka. Výrobní čísla T148 končila přes 110 000. Jak to bylo značené u T813 si teď nevzpomenu, ale 39 000 se jich asi nevyrobilo, tak nevím...

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 26 Okt 2005, 19:54

Jo díky Luboš, alespoň mám hrubé obraz jak to tedy je...
Jinak to auto jsem neviděl ale dle slov řidiče je velmi opotřebované "........nemožu moc zahamtnót brzdy, to by mě vypadlo přední sklo.... "
Ale jinak co mi říkal tak tvarově je to standartizovaná kabina, nic jiného oproti sérii. A motor tak to je obyčéné osmivál bez turba - tak mi to aspoň tvrdil.
TAkže ještě jednou díky Luboš a kdyby mi kdokoliv iné ještě poradil víc, tak bych byl velmi vděčné. :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Okt 2005, 20:04

Motor by v tom měl být ale s deseti válci, i ten udaný výkon by tomu odpovídal...

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 27 Okt 2005, 17:08

No taky mě to vrtá hlavó, když mi tvrdil že osmivál bez turba. To by bylo spíše tak cca 180 kW +/-. Musím se ho ještě pozeptat, snad ho uvidím během víkendu.
Jinak platí stále to, že jestli ví někdo víc o označování nákl. tater, tak chlapy nehamónit a fláknót to na portál, nejen já bych bel rád. :)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných