Úžasná jazda

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 29 Aug 2004, 22:30

To je nějaký tunning...? Ti co jsou dál, přišli na to, že existuje taky nějaká vrtačka a začali do řemenic kolem dokola navrtávat otvory... Vypadá to efektně a úspora hmotnosti je taky značná a hlavně se to dá pořídit s minimálními náklady... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 30 Aug 2004, 08:42

Hej, a vacsinou tym ktory su v tunnningu dalej ako my smrtelnici, a navrtavaju odlahcovacie otvory aj do brzdovych strmenov, to prida minimalne 20 koni, znizi spotrebu o tri litre, a na krizovatke nechaju za sebou v dymovej clone stat hocaku BMW 7-ku...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 30 Aug 2004, 10:08

Tak to by musel byt iny sado-maso. Toto nemusim :shock: A najlepsie ked zrezu z pruzin takych 7cm. To potom sedi na ceste jak slak :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Aug 2004, 14:00

Ale to odlehčení řemenice skutečně může nějakou tu tisícinu koně přidat... Je otázka na jak dlouhou... :P

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 30 Aug 2004, 14:15

A rýchle nálepky a mračítka pridávajú 1740 koní

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 30 Aug 2004, 14:28

Stevo, nahodím úryvky z našich ICQ rozhovorov o tuningu ? :))

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 30 Aug 2004, 14:46

Mojzo: Jasne, nahod...sice sa mi z nejakeho skveleho dovodu nedari nalogovat, ale o spagatom ovladane cossie turbo svet nesmie prist ;-)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 30 Aug 2004, 16:54

Sakra tusim som zmeskal debatu o dedinskom tuningu :)

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 30 Aug 2004, 17:42

Nic si nezmeskal, Mojzo ma vsetko archivovane... Ale bojim sa ze ked to dielo publikuje, prudko padne nasa reputacia :-D

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 30 Aug 2004, 17:48

Mission: Let Mojzo's PC explode :-)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 30 Aug 2004, 17:57

Stevo odporucaju dvaja odbornici z troch :)
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... 4&start=20

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 30 Aug 2004, 18:36

Takže Mojžo a Števo v "tuzing" téme v zážitkoch. Čítať na vlastné riziko

603

Príspevok od užívateľa 603 » 13 Sep 2004, 08:33

eeejj veru jazda pre radost... este ked ide clovek pozriet dalsiu tatru...
Prílohy
DSCI0018.JPG
DSCI0018.JPG (64.58 KiB) 9342 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 13 Sep 2004, 15:00

ej vezruze mas pravdu :wink:

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 15 Sep 2004, 22:21

Dnes som sa konecne po 2 alebo 3 mesiacoch odviezol domov na T. Najprv negativa - prevodovka vydava strasne zvuky, zle sa radi 1° a 2°, predok na nejake cudne tendencie, co sa tyka udrzania priameho smeru, a samozrejme brzdy su slabe. Kasna je zasvinena od vosku a v prednom blatniku je diera. Zajtra skocim omerat brzdy, a asi kupim Shell do prevodovky.
A pozitiva - zo vsetkych 3 aut mi T sedi najlepsie "do ruky". Isiel som prevazne po dialnici, nieco cez 2000 ot/min, a pod 100 km/h. Posed je velmi dobry, a ten velky volant je uplne uzasny. Hluk v kabine tiez nizky. Jednoducho Tatra, plna spokojnost.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 15 Sep 2004, 22:54

S tým maskovaním rýchlosti plný súhlas. Pri 100 km/h, aj viac sa vlastne vôbec nič nedeje. Toto nevedie i omnoho novšie autá.

A aj pri 150-160... a viac km mám v Tatre taký pocit sucha a bezpečia. Ako v žiadnom inom stroji

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Sep 2004, 23:00

Mojzo napísal:A aj pri 150-160... a viac km mám v Tatre taký pocit sucha a bezpečia. Ako v žiadnom inom stroji
Takže v ostatních strojích při 160ti máš pocit mokra...? :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 16 Sep 2004, 09:15

aaach bože

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Sep 2004, 09:29

No ja mam pocit mokra pri 160-ke napr. vo Favorite. Od strachu som cely spoteny :)

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 16 Sep 2004, 09:50

160 vo Favorite ist 260 in da T613.

Pri dosahovaní tejto rýchlosti na Favorite musíš už mať vzadu na okne nálepku NO FEAR.
Tým dávaš všetkým najavo, že si dostatočný blázon a nemáš strach s tým toľko jazdiť :)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných