Zvlastna T613-4

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa etienne » 11 Jan 2009, 11:54

Ahojte,

minule som si bol pozriet taku docela zaujimavu T613. Mozno je zaujimava len pre mna a kazdy mi teraz povie ze je to standardne, ale ja osobne som take auto -zatial- nevidel.

Jednalo sa o kratku stvorku, r.v. 1994 so servom, bez klimy a bez Mi motora. Ja som bol v tom, ze v roku 1994 bola silna majorita aut uz Mi-cka a nie karbce okrem toho ze boli uz vacsinou s klimou...

Nebolo to tak? Kedy sa vyrobil posledny karbec? Ma niekto konkretne cisla ?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa etienne » 11 Jan 2009, 12:19

Este dodam, ze motor nieje prehodeny.

Užívateľov profilový obrázok
hrubystyl
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 23 Sep 2007, 10:01
Tatry, ktoré vlastním: T613: chromka '77/84, T613-3 '86 2x, '91 2x, T613-4 '93, Special '87
Bydlisko: Košice
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa hrubystyl » 11 Jan 2009, 14:29

ja som onehdaaa videl:rv1994, cm 11075...karby...klima, servo

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Pa3k » 11 Jan 2009, 21:26

Viem ze to sem nepatri ale neviete niekto realne vysvetlit preco maju 613 novsieho datumu c.m nizsie cca o 1000 ako kasne? To sa tie kasne kazili viac ako motory?

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Mojžo » 11 Jan 2009, 21:52

Porucha karosérie je spravidla veľmi nepríjemná.

Moji kamaráti si už neraz pokazili karosériu.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Luboš » 11 Jan 2009, 22:20

Opotřebovaný motor lze ve většině případů kompletně opravit s použitím původního bloku, resp. zadního víka. S totálně schnilým nebo rozstřeleným skeletem to už tak snadné není. Hold se to za takovou dobu rozešlo asi o takový počet, na tom není nic zvláštního.

Etienne, pokud měla Mkovou kastli, tak je to skutečně jedna z mála, ale ono se těch aut v té době už zase tolik nevyrábělo...

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Pa3k » 11 Jan 2009, 23:22

Mojžo napísal:Porucha karosérie je spravidla veľmi nepríjemná.

Moji kamaráti si už neraz pokazili karosériu.
:D no jasne tatra nieje ovocie ale chapeme sa :D

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Mojžo » 12 Jan 2009, 09:26

Ja napríklad nerozumiem
Ale prikladám fotografiu Tatry 613 s pokazenou karosériou
Prílohy
t613crash.jpg
Porucha karoserie

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Pa3k » 12 Jan 2009, 11:01

Aha tak takto ano predsa len na tak maly pocet vyrobenych tatier je dokopy cca2000 kasni a cca1000 motorov privela

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Luboš » 12 Jan 2009, 21:40

To jsi jich napočítal málo, ještě něco přidej! Většina tatrovek prošla někdy v historii větší opravou, obecně od 90. let už je velký problém majít auto s původní karosérií a motorem.

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Pa3k » 12 Jan 2009, 23:42

No myslel som to asi tak že sa vymenilo aspon podla cisel nejakych 20% mozno aj viac ak myslis a to asi u inych znaciek nebyva az tak vysoke cislo. Alebo hej?

Užívateľov profilový obrázok
Tom T613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 06 Okt 2008, 19:14
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Tom T613 » 13 Jan 2009, 00:08

Mojžo napísal:Ja napríklad nerozumiem
Ale prikladám fotografiu Tatry 613 s pokazenou karosériou
Chudak Tatrička :(

Užívateľov profilový obrázok
Mr.Tomash
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 09 Nov 2008, 12:35
Tatry, ktoré vlastním: Tatru nemám :-(
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zvlastna T613-4

Príspevok od užívateľa Mr.Tomash » 13 Jan 2009, 15:02

Mojžo -> vidno že nárazník je kvalitný. zlomil sa ale neohol.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní