No, už přestanu otravovat lidi s dotazem, která kola …. Seskupil jsem celkem 64 hlasů z řad jak příznivců značky, tak normálních nepostižených „civilistů“. K tak vysokému počtu jsem se uchýlil jen proto, že k rozvážení dlouho vyrovnaného hlasování nechtělo přesvědčivě dost dlouho dojít. Vždy, když přibyl hlas na straně jedné, následoval hlas opačný. No, ale abych to nenatahoval,
27 hlasů bylo pro design „A“,
37 hlasů pro design „C“. Převládající názor A-čkařů byl, že pro velký a těžký vůz lépe sedí masivnější „A“, „C“ působí příliš subtilně. C-čkaři se zase nejčastěji shodovali v názoru, že „C“ jsou k reprezentativnímu vozu decentnější a elegantnější a že „A“ jsou příliš výrazná nebo sportovní. Mnohé názory jsou zajímavé (např. mě překvapilo, jak i sportovnost není vnímána jednotně), některé úsměvné, pro zajímavost je uvádím:
A-čkaři:
"A" jsou hezčí, "C" vypadají jak stará dřevěná loukoťová kola.
Mě by esteticky nevadil ani jeden druh. Volil bych mohutnější "A".
Hlasuji za design "A". Ne že by se mi ty disky až tak líbily, ale design C má tenké loukotě a nějak mi to k velkému a těžkému autu nesedí. Přeci jen ta Tatrovka je kus auta.
„C“ mně připadá jako „sportovní“ (je to takovej „rychlej“ design), ale nehodí se k tomu „usedlému“ typu auta .Takže hlasuji pro „A“.
"A" dávají ráz elegance, "C" jsou spíš do sportovna.
Jednoznačně "A".
"C" jsou spíš na silnicích běžnější. Ale tahle Tatřička není jen tak něco, a proto bych k ní volil "A".
Rozhodně "A".
"A" jsou lepší, "C" jsou na špínu horší.
Jednoznačně "A", mám pro ně slabost. Navíc Tatra je auto budící respekt, takže nemůže stát na nějakých jehličkách.
Dal bych hlas spíše "A" před "C", protože jsou masivnější, čímž se lépe hodí ke hmotnému (myšleno fyzicky i designově) vozu, jakým oplácaný model 1996 (97) je.Nicméně, ani "C" nejsou nejhorší, každopádně lepší, než hypermoderní vzory "lopatky větrné elektrárny" se třemi špejlemi. Při opětovném prohlížení fotek jsem si ještě uvědomil, co mi evokují "C" - vyvoněnou filcku 1.9 ftuningu fropě fplný palbě... Bléééé!
Jednoznačne volím "A", jsou prostě super. Falcová kola mohu.
Mně se líbí "A". K 613 i 700 se ty tenké nehodí.
Jednoznačně "A", 700-vka až tak oblá není.
C-čkaři:
"A" mají plnější vzhled a při otáčení jejich paprsky příliš opticky splynou.
"A" působí na limuzínu příliš vytuněně.
"A" připomínají Favorita.
"A" připomínají BMW, jsou moc výrazná, "C" jsou méně výrazná, a tudíž více vynikne auto.
"A" jsou moc sportovní.
"C" jsou decentnější a lépe sedí k limuzíně.
"C" jsou lepší, působí elegantněji a sportovněji.
"C" jsou elegantnější, "A" jsou jak z tržiště od rákosníků.
"C" působí lehce, bez zbytečného materiálu. "A" mají moc velké plochy bez tvarových změn.
"A" jsou svým pojetím sportovnější, "C" se tváří více luxusněji a protože se jedná o luxusní a reprezentativní vůz bez deklarovaných sportovních ambicí, domnívám se více signifikantní a celkově čistější řešení je s modelem "C".
"C" se mi asi více líbí pro vizuální lehkost.
"A" se mi nelíbí pro velký lem.
"C" jsou jednoznačně hezčí, opravdu pěkné a sluší. "A" mají také určitě něco do sebe, protože jsou 100% odrazem své doby a pokud chceš mít z auta pohrobka reálného socialismu a 100% stylové papalášské auto, dej si tam pro zvláštní retro příležitosti i "A".
Oboje vypadají dobře. Při porovnání z podobného obrázku lepší "C".
"A" jsou takové hranaté spíš pro T613, 700vka je zaoblenější, takže spíš "C".
Já bych si vybral ten typ C, je lehčí, vzdušnější, ne tak ,,namachrovaný".
Držel bych se větší originality a použil "C", které byly pro T700 z výroby nejtypičtější.
"C" ze dvou nabízených variant se mi zdá být tím lepším.
"C" se mi více líbí, přestože mají vzhled jako kola od koňského povozu.
No a co jsem si z toho vzal. Popravdě jsem chtěl raději slyšet „A“, začal jsem vážně uvažovat o jejich koupi, ale asi zůstanu u „C“. C-čkům také nahrává fakt, že ačkoli s nimi vyjížděly T700 nejčastěji, postupně jsou na těchto kolech méně a méně vidět, většina T700 se přezouvá do jiných kol, dost často právě do „A“. Aby tomu nebylo jak s tou klasickou černou u T603. Ještě nejsem pevně rozhodnutý, zatím tomu dám ještě čas. A nebo, na jednu stranu dám „A“ a na druhou „C“. To tu ještě nebylo, co.