Strana 1 z 4

Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 08:24
od užívateľa Eda

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 08:52
od užívateľa koušák
spíš apríl...

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 09:07
od užívateľa tatřík-nereg.
nebo někdo dostal záchvat...

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 10:52
od užívateľa Luboš
Pokud by to dopadlo, byla by to beztak ještě větší trapárna než newBrouk, newFiat500 atp.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 11:17
od užívateľa Mirek
Jo jo, stejnej průšvih jako novej Mini. O ten Fiat 500 taky vůbec není zájem.
ihned.cz tuto zpravu zveřejnil až 2. dubna, už jde jen o to, jestli neopisovali od konkurence z 1.4.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 11:24
od užívateľa miloš
No hura!!! Ze bych si konecne koupil funglovku Tatru?

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 12:23
od užívateľa Luboš
Mirku, ono není pro koncového uživatele až tak důležité, zda je nebo není o to auto na trhu zájem, originální Fiat 500 v roce 1957 nešel vůbec na odbyt a jaká je z toho dneska legenda! Mně a milionům dalším potenciálních zájemců je naprosto proti srsti, že ta auta vznikají jako laciné imitace originálů, kde se převezme pouze zavedený název a pár linií na karosérii a drze se to prskne na podvozek Pandy nebo Golfu, dovybaví dalšími standardními celky a automobilka to poté prezentuje jako kdyby to bylo já nevím co vyjímečného.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 12:40
od užívateľa Mirek
Jenže další spousty lidí ty retro-auta kupují. Zájem trhu o auto je pro koncového uživatele sakra důležitý, rozhoduje totiž o tom, jestli se to auto dá koupit. Původní Fiat 500 se stal legendou protože na začátku prodeje nešel na odbyt? Zajímavá logika.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 12:45
od užívateľa miloš
Luboš napísal:Mirku, ono není pro koncového uživatele až tak důležité, zda je nebo není o to auto na trhu zájem, originální Fiat 500 v roce 1957 nešel vůbec na odbyt a jaká je z toho dneska legenda! Mně a milionům dalším potenciálních zájemců je naprosto proti srsti, že ta auta vznikají jako laciné imitace originálů, kde se převezme pouze zavedený název a pár linií na karosérii a drze se to prskne na podvozek Pandy nebo Golfu, dovybaví dalšími standardními celky a automobilka to poté prezentuje jako kdyby to bylo já nevím co vyjímečného.
Vyborne, Lubo! skoda, ze tady neni smajlik-tleskam...... :idea: :idea: :idea:

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 12:55
od užívateľa Ergo_sum
Takze odbyt nie je dolezity, taka doba tu uz bola :mrgreen: Luboš, kolko ludi rozmysla ako ty ak budem optimistom mozno niekolko tisic a teraz to este vyfiltruj kolko z nich ma dostatocnu kupnu silu na kupu "skutocneho" auta... Jednoducho dnesna spolocnost je konzumna ak chces ekonomicky uspiet musis sa prisposobit.

P.S. podla mna je este stale relativne dobra doba, uvidis tak o 20-30r. uz vsetky auta budu len s Chini alebo Indie :-)

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:06
od užívateľa Luboš
T613 byla z odbytového hlediska vyloženě Katastrofa, koupit se nedala a přesto jich mám dnes dost a hodlám si je nechat. Všechno nestojí jen na masové výrobě... Tupá ovce, co drží krok s davem si koupí cokoliv, co jí dnešní reklama natluče do hlavy, ať je to dobré nebo ne. Já jsem hold náročnější zákazník, mě Fiat Panda v trochu jiném kabátě s jinou nálepkou a cenovkou nemá šanci příliš oslovit, to by se Italové museli o dost více snažit.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:12
od užívateľa Eda
No ať tak, či onak, kdyby někdo byl schopen vybavit krásnou karoserii T600, 603 (viz. prototypová studie z USA), 700 nynější technikou a za dobrou cenu by to mělo alespoň trochu punc originality a štítek TATRA a.s., beru všemi deseti a okamžitě.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:15
od užívateľa miloš
Luboš napísal:T613 byla z odbytového hlediska vyloženě Katastrofa, koupit se nedala a přesto jich mám dnes dost a hodlám si je nechat. Všechno nestojí jen na masové výrobě... Tupá ovce, co drží krok s davem si koupí cokoliv, co jí dnešní reklama natluče do hlavy, ať je to dobré nebo ne. Já jsem hold náročnější zákazník, mě Fiat Panda v trochu jiném kabátě s jinou nálepkou a cenovkou nemá šanci příliš oslovit, to by se Italové museli o dost více snažit.
Ano, Lubo, jsi narocnejsi zakaznik bezpochyby. Vsak je taky vrcholem tveho vozoveho parku Skoda Fabia sedan.....

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:23
od užívateľa miloš
a o tupych ovcich se zatim rozsirovat nebudeme, vid?

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:25
od užívateľa Ergo_sum
Nestavajme tu vzdusne zamky... Ak by ten 1.april bol pravda a Tatra by zacala vyrabat skutocne osobny automobil, treba si uvedomit ze by to bola viac menej rucna vyroba a to prinasa aj odpovedajucu cenu. Ak budem velmi ale velmi umierneny v odhade ceny tak po 2.mil sa urcite nedostanu.

Skuste sa zamysliet ake auta si moze zakaznik kupit za 2.mil a teraz si uprimne odpoved kolko by s nich Tatra vedela presvedcit a cim aby si kupili prave ju...???

P.S. A skuste pri tom mysliet ako bezny konzument a nie ako fanusik Tatry...

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:30
od užívateľa miloš
Ja myslim, ze to bude nastaveno bud pro naprosteho fanouska znacky, nebo vystredniho prachace, co si to bude moci dovolit. Ovsem i ten fanousek bude muset mit adekvatni prijem aby auto treba do 5-ti let splatil.

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:32
od užívateľa ivkej
Luboš napísal:Mirku, ono není pro koncového uživatele až tak důležité, zda je nebo není o to auto na trhu zájem, originální Fiat 500 v roce 1957 nešel vůbec na odbyt a jaká je z toho dneska legenda! Mně a milionům dalším potenciálních zájemců je naprosto proti srsti, že ta auta vznikají jako laciné imitace originálů, kde se převezme pouze zavedený název a pár linií na karosérii a drze se to prskne na podvozek Pandy nebo Golfu, dovybaví dalšími standardními celky a automobilka to poté prezentuje jako kdyby to bylo já nevím co vyjímečného.
ja som taktiež toho názoru...radŠej by som bol za to keby tatra vyrábala všetko sama.....

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:42
od užívateľa Ergo_sum
miloš ma pravdu, teraz treba rozpocitat kolko tych zakaznikov v skutocnosti je a ci dokazu pokryt naklady na vyvoj, pripravu vyroby a nakoniec vlastnu vyrobu...

P.S, este taka drobost, ak pouziju podvozok napriklad zo SupreB bude to este Tatra???

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:51
od užívateľa miloš
Ergo_sum napísal:Takze odbyt nie je dolezity, taka doba tu uz bola :mrgreen: Luboš, kolko ludi rozmysla ako ty ak budem optimistom mozno niekolko tisic a teraz to este vyfiltruj kolko z nich ma dostatocnu kupnu silu na kupu "skutocneho" auta... Jednoducho dnesna spolocnost je konzumna ak chces ekonomicky uspiet musis sa prisposobit.

P.S. podla mna je este stale relativne dobra doba, uvidis tak o 20-30r. uz vsetky auta budu len s Chini alebo Indie :-)

Mam trochu strach, ze tvoje predpoved se splni jeste drive.....



Výrobce nejlevnějšího auta světa koupil značky Jaguar a Land Rover
Největší indická automobilka Tata Motors zaplatí 2,3 miliardy dolarů (asi 37,6 miliardy Kč) za britské značky Jaguar a Land Rover, které dosud vlastnila americká společnost Ford Motor. Firma to oznámila ve středu.

26. 3. 2008 13:15 - 26. 3. 2008 13:17 Aktualizováno - BOMBAJ
"Jsme velice potěšeni, že Jaguar i Land Rover se stanou významnou součástí naší značky," uvedla podle BBC indická automobilka.

Ford se rozhodl prodat obě značky v jednom balíku již loni v červnu. Důvodem jsou špatné hospodářské výsledky společnosti. Jaguar a Land Rover zaměstnávají přibližně 16 tisíc lidí.

Prezident Fordu Mulally věří, že oběma značkám se bude pod vedením Tata Motors dařit.

Ford koupil Land Rover od německé automobilky BMW v roce 2000. Jaguar získal v roce 1989. Loni v březnu Ford prodal za 925 miliónů dolarů značku Aston Martin.

Indická automobilka se dere do popředí zájmu zejména díky svým laciným vozům. Před několika dny představila firma na ženevském autosalonu Tata Nano, jehož cena by se měla pohybovat kolem 45 tisíc korun
Tata má i několik dalších akvizic po celém světě, plánuje rozšíření vozu nejdříve do Indie, pak Číny, jižní Ameriky, Ruska a pak přijde na řadu i Evropa.

toh, Novinky

Re: Apríl nebo serozní plán?

Napísané: 02 Apr 2008, 13:57
od užívateľa miloš
Ergo_sum napísal:miloš ma pravdu, teraz treba rozpocitat kolko tych zakaznikov v skutocnosti je a ci dokazu pokryt naklady na vyvoj, pripravu vyroby a nakoniec vlastnu vyrobu...

No snad to nedopadne podobne jako flikovani 700....Ale snaha se velmi ceni!
Ergo_sum napísal:P.S, este taka drobost, ak pouziju podvozok napriklad zo SupreB bude to este Tatra???

Tak Tatra to bude urcite, SuperBu take nikdo nerika Volkswagen, ale duse Tatry bude z pulky pryc......