Strana 1 z 2

PREZIDENT - NORTHSTAR

Napísané: 29 Nov 2004, 20:28
od užívateľa radek
Jak jsem slíbíl na foru TKB, tady to je (pokud jste si toho někdo nevšimli) :

Napísané: 29 Nov 2004, 20:30
od užívateľa tomas
No, mohla to byt peckaaaa :)

Napísané: 29 Nov 2004, 20:31
od užívateľa michal heky
Zajímavé.
Ještě, že zkrachovali, to je opravdu hrůza. :roll:

Napísané: 29 Nov 2004, 20:32
od užívateľa tomas
Ale predny nahon :?

Napísané: 29 Nov 2004, 20:53
od užívateľa radek
Lepší přední náhon a auto na úrovni, než popelnice s pohonem zadních kol! :D A pro šťouravé : vždy bude jednodušší dodělat 4x4 u vozu s motorem vpředu a původně poháněnou jen přední nápravou než se pokusit u vozu s motorem vzadu páchat přední náhon, vzpomeňte si na koncepci T625. :D Pro Michala : oni právě zkrachovali díky tomu, že to NEZKUSILI.

Napísané: 29 Nov 2004, 21:00
od užívateľa michal heky
Oni zkrachovali proto, že vůbec neřešili životnost karoserie (po pěti letech shnije), ani úděsné dílenské zpracování, ani přístup k zákazníkům, ale zabývali se krávovinama typu motor V8 vpředu s pohonem předních kol.

Napísané: 29 Nov 2004, 21:13
od užívateľa radek
Michal : :D :D :D

Napísané: 29 Nov 2004, 21:50
od užívateľa Luboš
Michale, tehdy se běžně dávala i na zahraniční auta pouze jednoletá záruka, Tatra dávala 18 měsíců! :mrgreen:

Napísané: 29 Nov 2004, 22:12
od užívateľa Chapman
Vyzerá to velmidobre,to sa musí nechať.Mohol to byť kludne nástupca T613(resp. T700). Len by ma zaujímalo,prečo dal Král tú V8-čku pozdížne :?: :!: :?

Napísané: 29 Nov 2004, 22:14
od užívateľa Chapman
Chcel som povedať priečne,sorry :wink:

Napísané: 29 Nov 2004, 22:36
od užívateľa radek
Pravděpopodobně proto, aby mohl být použit celý "power-train" s pohonem předních kol. :D

Napísané: 30 Nov 2004, 01:03
od užívateľa michal heky
Jaké by asi byly jízdní vlastnosti? Motor PŘED přední nápravou -- tzn. zatížení přední nápravy kolem 60%? Todle bych opravdu nechtěl...

Napísané: 30 Nov 2004, 09:17
od užívateľa radek
No, rozhodně by drželo na silnici lépe než T613long s prázným kufrem a posilovačem ZF :D

Napísané: 04 Dec 2004, 23:00
od užívateľa OLDSKOOL
Moje Babka mela Northstar V8 v jednom coupe z 80 let. Kurva to je sracka. Proc´s myslel ze to prodavali Tatre za 10000$. Protoze je to na hovno motor. Budte radi, ze tam mate zaprdeli ty aircooled motory.

Napísané: 05 Dec 2004, 00:16
od užívateľa radek
Něco ti asi ušlo pane "oldskool", kupní smlouva zněla na NorthStar V8 4,6litru se sekvenčním vstřikováním, 270 nebo 300 HP, 408 nebo 401 Nm modelového roku 1994. Žádný vrak z přelomu 70tých a 80.tých let.

Napísané: 05 Dec 2004, 00:16
od užívateľa Mojžo
Oldskool rulez :-D

Milujem takéto rofloidné príspevky

Napísané: 05 Dec 2004, 00:33
od užívateľa OLDSKOOL
Tak to pardooon, moje babka by nikdy motor over 300hp stejne nechtela.
To vis, bdelost a obezretnost, to plati v kazdem weku.

Napísané: 05 Dec 2004, 00:33
od užívateľa Mojžo
Tomu wer
Dáwam schopnosti, brat moj.

yow

:)

Re:

Napísané: 10 Okt 2010, 14:07
od užívateľa vasa26
Luboš napísal:Michale, tehdy se běžně dávala i na zahraniční auta pouze jednoletá záruka, Tatra dávala 18 měsíců! :mrgreen:
vím že to nesmím dávat , ale k záruce T 613 od roku 1975 :D http://www.vasa26.estranky.cz/clanky/za ... t-613.html

Re: PREZIDENT - NORTHSTAR

Napísané: 14 Okt 2010, 22:46
od užívateľa Eda
20 x AŠ - Čierná pri Čope -> v roce ´75 celkem rulezzz záruka na zdejší poměry.
Když jsem nedávno projížděl alba fotek a viděl jsem jak má fotřík Erku které si koupil v roce 80´ a já mu do toho kecám z kočárku v roce 82, samé fleky po základní barvě........


a to prý na libavé v -20 v předmětném erku skončili bez elektřiny v lese když mi byl měsíc a jeli mě ukázat babce..... (jsem se vyklubal v lednu)
Just another reason to buy Dacia