Pár fotek z natáčení
Re: Pár fotek z natáčení
Ono -kolik řidičů dbá na pravidelnou údržbu svého vozu =spotřebního zboží??? Výrobce dává nějakou záruku.pak je na majiteli jak o to dál pečuje .Také by jsi nejezdil na pneu od výrobce až do totálního rozkladu gumy drátů apod. vyměníš jen když ubyde vzorek..že??
Re: Pár fotek z natáčení
Vubec si nemyslim, ze jsem se narodil ve stredoveku.CSSR zacalo vyrazne zaostavat az tak v roce 1980-85 a skoncilo kolapsem systemu v 1989.vasa26 napísal:To jo, ale vem že tu byla možnost..když se vžiješ do civilizovaného světa kde je to normální funkční praxe a porovnáš zabržděnej středověk co byl zde ,kde se místo vymyšlenejch patentů vymejšlely složitosti sice funkční ale dál v ničem jiném nepoužitelné...kdyby byl zájem o plyňáky tak by patrně nebyl jen jeden výrobce tim pádem by mezi sebou konkurenční výrobci museli slevovat jakožto fungovalo vždy a funguje i dnesmiloš bukáček napísal:Nebylo tomu v roce 75 naopak, Vaso?vasa26 napísal: ..navíc, se vzpěry využívají dodnes...a jejich cena neni tak strašná pro jejich široké využití i v jiném průmyslu..
(minimum toho co by vyšel mechanizmus pružina vzor T613)
Re: Pár fotek z natáčení
[/quote]
Vubec si nemyslim, ze jsem se narodil ve stredoveku.CSSR zacalo vyrazne zaostavat az tak v roce 1980-85 a skoncilo kolapsem systemu v 1989.[/quote]
¨
Výborně
Vubec si nemyslim, ze jsem se narodil ve stredoveku.CSSR zacalo vyrazne zaostavat az tak v roce 1980-85 a skoncilo kolapsem systemu v 1989.[/quote]
¨
Výborně
Re: Pár fotek z natáčení
tenhle článek hodně prozrazuje..
Re: Pár fotek z natáčení
dopisovatel každopádně nepochodil. zatoužil po civilizovaném vybavení...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Jak to víš, že nepochodil? Které auto nižší třídy mělo cca v roce 1985 vzadu nějaké pásy, natož samonavíjecí?
Re: Pár fotek z natáčení
a druhevasa26 napísal:dopisovatel každopádně nepochodil. zatoužil po civilizovaném vybavení...
a prve: neni tam rok ale 130 se vyrabeli po roce 80 Vaso
Za druhe: myslis ze v kapitalisticke cizine to bylo jinak?
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Napriklad VW Golf II, dokonca seriovo od lepsej vybavy ako CL (ostatne za priplatok), Opel Kadett E vsetky verzie za priplatok a dokonca aj Fiat 127 Novua II za priplatok... takto sa da pokracovat.Luboš napísal:Jak to víš, že nepochodil? Které auto nižší třídy mělo cca v roce 1985 vzadu nějaké pásy, natož samonavíjecí?
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Kazdopadne casom pochopil ze mu nestaci chciet a mat na to peniaze, ale ze ak nieco "naviac" potrebuje socialisticku znamostvasa26 napísal:dopisovatel každopádně nepochodil. zatoužil po civilizovaném vybavení...
Re: Pár fotek z natáčení
Miloši-a prve: neni tam rok ale 130 se vyrabeli po roce 80 Vaso
Za druhe: myslis ze v kapitalisticke cizine to bylo jinak?
Prve -to byl příklad -že byly i tací co se nechtěli zakopávat pod zem.
Druhé- bylo- pohled porovnání š130 pro domácí chudinu a š130 pro západ rozdíly jsou snad viditelné..
Za druhe: myslis ze v kapitalisticke cizine to bylo jinak?
Prve -to byl příklad -že byly i tací co se nechtěli zakopávat pod zem.
Druhé- bylo- pohled porovnání š130 pro domácí chudinu a š130 pro západ rozdíly jsou snad viditelné..
Re: Pár fotek z natáčení
Ano rozdily tam jsou, ale to je snad samozrejme pro tu dobu, jak pro socialistickou tak pro kapitalistickou zemi.Co to ma spolecneho s lidmi zakopavajicimi se pod zem... to nechapu
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
aj na našom trhu boli medzi ponúkanými 130-kami rozdiely, to auto na hornom obr. je vo výbave "L",
okrem toho existovali aj verzie "GL", ktoré sa odlišovali luxusnejšou výbavou (iná prístrojová doska, iné čalúnenie interiéru, ale aj napr. veľkoplošné puklice, ako na spodnom obr., ako aj bočné ochranné lišty a ďalšie drobnosti).
To exportné auto na spodnom obr. mi však už pripadá zbatočne "prezdobené", vyzerá to skôr ako dielo nejakého zahraničného importéra, ako počin materského závodu..
okrem toho existovali aj verzie "GL", ktoré sa odlišovali luxusnejšou výbavou (iná prístrojová doska, iné čalúnenie interiéru, ale aj napr. veľkoplošné puklice, ako na spodnom obr., ako aj bočné ochranné lišty a ďalšie drobnosti).
To exportné auto na spodnom obr. mi však už pripadá zbatočne "prezdobené", vyzerá to skôr ako dielo nejakého zahraničného importéra, ako počin materského závodu..
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Vašku, takových drobných odlišností ve výbavě domácích a exportních verzí automobilů můžeš nalézt mraky a to v obou směrech. Západní "chudině" z Itálie nebo Francie muselo postačit i v druhé polovině 80. let pouze levé vnější zpětné zrcátko, ale vozy dovážené do ČSSR musely být i v základní výbavě dovybaveny tím pravým, jinak tu vůbec nedostaly TP. V Rakousku až téměř někdy do konce 70. let nemusely být osobní vozy vybavovány žádnými bezpečnostními pásy, a to ani na předních sedačkách atd. Zvláštní byla třeba švédská úprava, kde úplně všechna osobní auta někdy od roku 1973 musela být vybavena stěrači hlavních světlometů, ale Saaby a Volva na vývoz byla naopak o tuto "vymožnost" často připravena atd. Takže chce to vidět v souvislostech a neřadit vyspělou průmyslovou ČSSR do středověku jen kvůli menší poklici na kole u základní verze Š130L, která se na všechny trhy nedodávala.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Právě protože je SPZ původní a od prvního přihlášení tak nechci, aby to ostatním majitelům přišlo lítočadík napísal:...už dlouho se chci zeptat, jaké důvody Tě vedou k tak důkladnému vymazávání SPZ nejen svého vozidla, přestože má tak krásnou dobovou SPZ NJ-xx-xx (jistě stále původní od prvního přihlášení vozidla ), která dle mého také patří neodmyslitelně k historii vozidla?!
Chápu, když nechtěně vyfotím vozidlo svého zájmu při nějakém přestupku (často nevhodně parkuje...), ztížím pak takto identifikaci vozidla, abych zbytečně nevystavoval majitele nějaké újmě. Ovšem nehrozí-li nic takového...
U speciálních vozidel či veteránů, kterých je málo nebo jsou "obecně známé" lze i bez SPZ vozidlo většinou snadno identifikovat, jako třeba Ondrovo kupé .
Vždyť jak pěkně působí na černé jedničce původní HK-xx-xx, které mohla obdržet při svém prvním přihlašování do provozu. To červená AES-xx-xx má alespoň "dobovou okresní" SPZ, ovšem přidělovanou cca na přelomu let 1994/1995, t.j. vydávanou dvacet let po ukončení výroby T603, laikům však bude připadat dostatečně dobová, jako např. dobově odpovídající AE či ABA...
Naproti tomu 603-1 pepa musí na své modré strpět dnešní krajskou xSx-xxxx, provedením značně odlišnou od dobových a která se proto dle mého názoru na veterány tolik nehodí, ale co na plat. Přesto máme štěstí, že mohou legálně dosud přežívat tyto staré SPZ a že Česko "nepostihla" povinná výměna SPZ jako Slovensko. Naproti tomu tam dnes může alespoň existovat EVČ (SPZ) např. NR-TATRA !
Sám mám bohužel také zánovní "krajskou" RZ, ale vhodnou dobovou SPZ (z období 1976-1983), nejraději AA-xx-xx , bych při každé vhodné příležitosti (výstavka, sraz) rád na vozidlo umisťoval... Ostatně ve vedlejším vlákně "nadpozemský voz ZIL" je fotka ex vládního Volva s dobovou poznávací značkou IBM 0-02 (DDR, Berlín). Mimochodem, tato poznávací značka vyskytující se převážně (?) na Volvech se proto lidově hláskovala jako I-ch B-in M-ilioner = jsem milionář...
A bohužel pokud se něco nezmění v zákoně tak o ni stejně za pár let přijde až T603 po mně někdo zdědí a přepíše se na něj.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Taky jsem koukal jak jsem to tím tlesknutím hezky zdůraznil. Akorát, že jsem si tleskl abych ze sebe vytlačil dokončení věty, nějak mi docházela slova co jsem to vlastně chtěl říctjack napísal:Jirko nemá to chybu..už jsem to viděl asi 10x Dobrý bylo jak si mu tlesknutím rukou rázně vysvětlil, že tým 603 byl jediný, který dojel celý....a pak vysvětlování majitele stříbrný 603jky, že je nutné aby si slečna ve vozidle při jisté činnosti zula střevíce Po shlédnutí přišla štamprlka slivovičky, to snad ani nijak jinak nešlo..
Ale majitele T613 asi moc nepotěšila tato věta : "Když vylezete s Tatraou 603, tak se všem ohromně líbí. Když vylezete s Tatrou 613, tak všichni říkají, že je hnusná......"
Jinak, ještě jsem při natáčení popisoval fotky na zdi a nakonec se mě reportér zaptal za kolik bych Tatru prodal, samozřejmě, že jsem vyhrkl, že nikdy a ani za nic a že s Tatrou bojujeme za její slávu kde se dá, to se jim už ale nehodilo
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
omlouvat se nemusíš, já myslel, že stránky znáš a ptáš se z legraceLibor napísal:To se ptáš vážně nebo si děláš srandu vždyť je spousta fotek na našich www http://t603-marathon.tatraportal.sk/
jinak je to ta bílá vlevo viz foto.
Promiň moc , musel jsem si ten film pustit znova a ty dva úseky mě opravdu unikly. A ty stránky, taky nastuduju , protože T603 se mě začíná líbit pořád víc a víc. Jen je bohužel moc velká a já mám už garáže secsakra omezené
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Čekal jsem různé důvody, ale tento mi vyrazil dech! Půvabné zdůvodnění, díky...Lojzkův vnuk napísal:...protože je SPZ původní ... tak nechci, aby to ostatním majitelům přišlo líto ...
Proč tolik pesimismu? Než potomci budou dědit bude ještě přehršel změn zákonů. Optimisticky předpokládám, že nějaké budou pro nás i příznivé...Lojzkův vnuk napísal:...bohužel ... o ni stejně za pár let přijde...
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Pár fotek z natáčení
Osvobození PHM pro HV od spotřební daně?
Povinné ručení "na šoféra"?
Depozit na neomezenou dobu?
Kdy?
Povinné ručení "na šoféra"?
Depozit na neomezenou dobu?
Kdy?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Osvobození PHM pro HV od spotřební daně? Proboha proč?
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Pár fotek z natáčení
"Optimisticky předpokládám, že nějaké budou pro nás i příznivé..."
Proboha proč?
Proboha proč?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných