Pár fotek z natáčení
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
vasa, pozeram na tvoje foto havarovaneho coupe a vsimol som si ze predna kapota ma plynove vzpery, to nie je bezne riesenie?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Ergo_sum: můžeš prosím Tě prozradit,jaké argumenty rozhodly v neprospěch koupi T613? Měl jsi o T613 jiné představy? Čim Tě zklamala? Díky za odpověď.
Re: Pár fotek z natáčení
Bylo by jen ten patent něco stál ,a vyráběl to západní nepřítel ---to je prototyp Vignale kupé na tom vozu jsou použity komponenty z civilizace.. U nás v čssr jsme slejzaly ze stromů takže se to odflinklo kde mohloErgo_sum napísal:vasa, pozeram na tvoje foto havarovaneho coupe a vsimol som si ze predna kapota ma plynove vzpery, to nie je bezne riesenie?
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
vasa, nechapem kde beries vsetky tie fotky ale ak ide o historicke informacie mas moj respekt
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Matyjas, mal som to stastie ze som mohol priamo pri jazde porovnat t613 z t603. T603 je uplne ine auto, sedis ta vyzsie nas uplne iny vyhlad a mas pocit uzasnej charyzmi, pri jazde sa pristihnes ze sa musis usmievat a svet je zrazu iny...
Nebudem t613 ohovarat, je vo vsetkych meratelnych parametroch lepsia ale tam som nic podobne necitil...
Nebudem t613 ohovarat, je vo vsetkych meratelnych parametroch lepsia ale tam som nic podobne necitil...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Mně se to originální tatrovácké řešení s těmi ohromnými pružinami strašně líbí, funkčně to vyhovuje a má to i další výhodu. Kapalinové vzpěry by byly za tu dobu už xkrát v pr***, ale tohle pořád spolehlivě slouží a servisu netřeba.vasa26 napísal:Bylo by jen ten patent něco stál ,a vyráběl to západní nepřítel ---to je prototyp Vignale kupé na tom vozu jsou použity komponenty z civilizace.. U nás v čssr jsme slejzaly ze stromů takže se to odflinklo kde mohloErgo_sum napísal:vasa, pozeram na tvoje foto havarovaneho coupe a vsimol som si ze predna kapota ma plynove vzpery, to nie je bezne riesenie?
Re: Pár fotek z natáčení
Luboš napísal:Mně se to originální tatrovácké řešení s těmi ohromnými pružinami strašně líbí, funkčně to vyhovuje a má to i další výhodu. Kapalinové vzpěry by byly za tu dobu už xkrát v pr***, ale tohle pořád spolehlivě slouží a servisu netřeba.vasa26 napísal:Bylo by jen ten patent něco stál ,a vyráběl to západní nepřítel ---to je prototyp Vignale kupé na tom vozu jsou použity komponenty z civilizace.. U nás v čssr jsme slejzaly ze stromů takže se to odflinklo kde mohloErgo_sum napísal:vasa, pozeram na tvoje foto havarovaneho coupe a vsimol som si ze predna kapota ma plynove vzpery, to nie je bezne riesenie?
První prototyp Vignale 613 (co je v muzeu) je má od roku 1968 a stále spolehlivě fungují jak v předu na kufru tak i na kapotě motoru...holt nejsou vyrobeny na taiwanu nebo v číně
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Ja mam tiez skusenost ze su spolahlive, vadi mi len ich "vlastnost" ze ked je zima tak maju slabsiu tlacnu silu.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Žádné z těch aut nebylo používáno v provozu třicet let, ale možná tak třicet měsíců a zda ty vzpěry už tehdy několikrát neměnili (nedivil bych se), to ti dnes už nikdo neřekne.vasa26 napísal:První prototyp Vignale 613 (co je v muzeu) je má od roku 1968 a stále spolehlivě fungují jak v předu na kufru tak i na kapotě motoru...holt nejsou vyrobeny na taiwanu nebo v číně
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
kupé, ktoré bolo používané asi najdlhšie, ju má vzadu beznádejne vyfučanú...
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
a vpredu sa predná kapota tou vsperou aj sama dovre?
lebo ak áno, tak si ju tam nejako dobastlím, tak ako sme to dobastlili vzadu....
lebo ak áno, tak si ju tam nejako dobastlím, tak ako sme to dobastlili vzadu....
Re: Pár fotek z natáčení
ondrej napísal:kupé, ktoré bolo používané asi najdlhšie, ju má vzadu beznádejne vyfučanú...
Re: Pár fotek z natáčení
Ondro vždyť sám dobře víš ,že vzpěra na kupé neni vyrobena ve West Germany.!!..proto je vyfučená !!:idea: ..ondrej napísal:kupé, ktoré bolo používané asi najdlhšie, ju má vzadu beznádejne vyfučanú...
a používání -1968 nehoda a uskladnění vraku ,mezitím polovina věcí s vozu rozkradena ...pak jak píšeš uvedení do provozu o hodně let později ..
tak nejvíc používaný byl prototyp 4,6. a těm obě stejně jako u prototypu 1 fungují bez problémů dodnes
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Vasa26: skoro to vypadá ,že kvalita T613 stojí na plynových vzpěrách. Nejdříve několik skutečností: řešení s pružinami nezabírá žádný využitelný prostor pro zavazadla a nezhoršuje přístup k motoru. Podle mě je maximálně spolehlivé a i po letech zůstává funkční.Což jsou vlastnosti pro tenhle mechanismus rozhodující. Na druhou stranu položím otázky: Jaká byla funkčnost vzpěr? Jak si poradily s rozměrnou a těžkou kapotou? A co jejich spolehlivost? Na kolik by v té době přišli a našli by se devizové prostředky na nákup? Byl by zajišten servis a prodej vzpěr v množství odpovídající poměrně exponované součásti? Neznám na výše uvedené otázky odpověď,ale troufnu si tvrdit,že ne každé, na první pohled modernější řešení,musí být v konkrétním případě lepší.
Re: Pár fotek z natáčení
Matyjas: Asi tak nejak. Velmi kvalitni prispevek.
Re: Pár fotek z natáčení
S kapotou si poradí hravě u T700 se k tomu opět vrátily podle vzoru z roku 1968 - Servis vzpěr by nebyl tak strašný.Když se chce tak to jde jenž by někteří lidi ve ""zlatých časech""neměli "uměle" co dělat na sklad(pružiny)aby se to opět sešrotovalo,a dokola..
A navíc, se vzpěry využívají dodnes...a jejich cena neni tak strašná pro jejich široké využití i v jiném průmyslu..
(minimum toho co by vyšel mechanizmus pružina vzor T613)
A navíc, se vzpěry využívají dodnes...a jejich cena neni tak strašná pro jejich široké využití i v jiném průmyslu..
(minimum toho co by vyšel mechanizmus pružina vzor T613)
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pár fotek z natáčení
Taky jsem si všiml, kolik řidičů používá k podepření pátých dveří nějakou hůlku, protože po půl desetiletí plynové vzpěry jsou "bez plynu" a dveře nedrží, nebo krásně při otevírání vržou..Matyjas napísal:Vasa26: skoro to vypadá ,že kvalita T613 stojí na plynových vzpěrách. Nejdříve několik skutečností: řešení s pružinami nezabírá žádný využitelný prostor pro zavazadla a nezhoršuje přístup k motoru. Podle mě je maximálně spolehlivé a i po letech zůstává funkční.Což jsou vlastnosti pro tenhle mechanismus rozhodující. Na druhou stranu položím otázky: Jaká byla funkčnost vzpěr? Jak si poradily s rozměrnou a těžkou kapotou? A co jejich spolehlivost? Na kolik by v té době přišli a našli by se devizové prostředky na nákup? Byl by zajišten servis a prodej vzpěr v množství odpovídající poměrně exponované součásti? Neznám na výše uvedené otázky odpověď,ale troufnu si tvrdit,že ne každé, na první pohled modernější řešení,musí být v konkrétním případě lepší.
Ale na T700 bych už ty péra nechtěl...
Re: Pár fotek z natáčení
Nebylo tomu v roce 75 naopak, Vaso?vasa26 napísal: ..navíc, se vzpěry využívají dodnes...a jejich cena neni tak strašná pro jejich široké využití i v jiném průmyslu..
(minimum toho co by vyšel mechanizmus pružina vzor T613)
Re: Pár fotek z natáčení
To jo, ale vem že tu byla možnost..když se vžiješ do civilizovaného světa kde je to normální funkční praxe a porovnáš zabržděnej středověk co byl zde ,kde se místo vymyšlenejch patentů vymejšlely složitosti sice funkční ale dál v ničem jiném nepoužitelné...kdyby byl zájem o plyňáky tak by patrně nebyl jen jeden výrobce tim pádem by mezi sebou konkurenční výrobci museli slevovat jakožto fungovalo vždy a funguje i dnesmiloš bukáček napísal:Nebylo tomu v roce 75 naopak, Vaso?vasa26 napísal: ..navíc, se vzpěry využívají dodnes...a jejich cena neni tak strašná pro jejich široké využití i v jiném průmyslu..
(minimum toho co by vyšel mechanizmus pružina vzor T613)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných