Letošní zimu nebudou medvědi spát

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 02 Nov 2004, 12:55

áno, na objednávku sa dá, robí sa to priamo na to-ktoré auto, aby to pasovalo, chrómka či plasťák...cena je však vysokááá - asi milión pytlíkov kafe, alebo tuším okolo 60tis. Sk, presné info ti dá Roman Maďar, vychádza to ale najmenej 4x toľko, ako konvenčná sada...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 02 Nov 2004, 20:09

Když tak vidím ty obrázky, aby nám z toho Ríšana netrefilo! :D :D :D Ty svody s tlumičem vypadají zajímavě a ta cena není nejhorší. Popřemýšlíme.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Nov 2004, 21:52

Tak on ten důchodce, co mi po revoluci natřel motor ve chromce načerveno opravdu předběhl dobu. :idea: A já to chtěl příští rok odstranit! :o
Prílohy
Copy of 20-05-2004_0043.jpg
Copy of 20-05-2004_0043.jpg (39.82 KiB) 8778 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 02 Nov 2004, 22:02

ešte lamely ventilátora na bledomodro...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Nov 2004, 22:08

... a už by tomu nic nechybělo! :D

avatt

Príspevok od užívateľa avatt » 03 Nov 2004, 09:16

ten červenej alternátor je hustééééj :D

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Nov 2004, 13:26

Ale funguje! :wink:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 04 Nov 2004, 10:12

Anyway scared.

Užívateľov profilový obrázok
Brtník
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 10 Feb 2005, 22:46
Tatry, ktoré vlastním: T-613 BS. To je dílo :-D :-D
Bydlisko: Křivoklátské hvozdy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Brtník » 26 Máj 2005, 23:19

Takže přátelé,jak jsem velkohubě prohlašoval,že to Bojnice jistí, tak jak si jistě někteří z Vás všimli,nejistily.Proč? Absolutní nedostatek času cokoli dělat a dodělat,brum.
Ale jak to vypadá,premiéra bude nejpozději v Kopřivnici. Těším se na Vás,brum :)

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 27 Máj 2005, 07:57

...no takže akurát som si pozrel ten vyleštený motor a poviem Vám, že hneď ako som si vymenil slipy :P tak to musím okomentovať.
Idem sa urobiť asi ešte raz!!!!!!!!!!!!!!!
Ja neviem či ten vlado do mňa niekedy pi***al ale ruku by som mu aj tak potriasol (samozrejme tou druhou 8) )
Toto je zatiaľ najlepšie čo som videl. Len tak pre info- koľko koní to pridá :D

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 27 Máj 2005, 21:39

Kľudne mu môžeš ruku podať.Vlado ten motor"iba" financoval, takže má ruky čisté.To leštenie síce kone nepridá ale dobrý pocit určite. :lol:
Prílohy
Amerika 005.jpg
(525.28 KiB) 621 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 19 Feb 2006, 23:19

Na žádost majitele/renovátora v jedné osobě, opět pár foto z postupu prací. Nehledejte časovou posloupnost, třídit se mi to nechtělo, je možné, že to bude trošku přeházené....
Prílohy
P2190882_res.jpg
P2190882_res.jpg (75.64 KiB) 8243 zobrazení
P2190883_res.jpg
P2190883_res.jpg (74.67 KiB) 8243 zobrazení
P2190884_res.jpg
P2190884_res.jpg (78.51 KiB) 8243 zobrazení
P2190887_res.jpg
P2190887_res.jpg (92.45 KiB) 8243 zobrazení
P2190893_res.jpg
P2190893_res.jpg (70.59 KiB) 8243 zobrazení
P2190897_res.jpg
P2190897_res.jpg (66.73 KiB) 8243 zobrazení
P2190899_res.jpg
P2190899_res.jpg (83.69 KiB) 8243 zobrazení
P2190901_res.jpg
P2190901_res.jpg (85.96 KiB) 8243 zobrazení
P2190909_res.jpg
P2190909_res.jpg (89.53 KiB) 8243 zobrazení
P2190912_res.jpg
P2190912_res.jpg (67.95 KiB) 8243 zobrazení
P2270905_res_M.jpg
P2270905_res_M.jpg (79.19 KiB) 8243 zobrazení
P9031036_res_M.jpg
P9031036_res_M.jpg (88.62 KiB) 8244 zobrazení
P9031054_res_M.jpg
P9031054_res_M.jpg (46.12 KiB) 8244 zobrazení
PC030304_res_M.jpg
PC030304_res_M.jpg (93.13 KiB) 8243 zobrazení
PC040315_res_M.jpg
PC040315_res_M.jpg (93.71 KiB) 8243 zobrazení
PC040322_res_M.jpg
PC040322_res_M.jpg (89.86 KiB) 8243 zobrazení

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 19 Feb 2006, 23:32

Tak si myslím,že s tím potom Brtník najezdí max.200 km ročně.To není tatra,ale umělecké dílo.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 19 Feb 2006, 23:54

Omyl, to je přestavba zchátralé T613-3 na vozidlo pro běžný provoz, které bude v určeném horizontu minimálně 7 let vyžadovat pouze základní technickou údržbu.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 19 Feb 2006, 23:58

Taková paráda... to by mě bolelo...
taková Tatra z Kopru nikdy nevyjela..

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 20 Feb 2006, 00:39

No, jsa Brtník relativně realisticky smýšlející člověk, nemůžeš po něm Miloši chtít, aby do něčeho nacpal X set tisíc Kč (ono samo o sobě ja ta investice sice svým způsobem krok proti "realismu", ale na druhou stranu, na ručně zhotoveném, naprosto k obrazu svému upraveném vozidle, ku kterému neexistuje stejné druhé, je nutností, zvlášť s tak mizerným základem kvality, jakým je T613) a pak se na to chodil do garáže koukat, jak to stojí na koberci, a jestli nejsou padlá prachová zrníčka příliš velkou zátěží pro lak. Takové "exoty" (snad to nikdo nevezme příliš osobně) sice znám taky, ale dodnes jsem nepochopil, proč to vlastně dělají, kór s něčím tak málo historicky zajímavým, jako jsou různé mutace krabicovité T613. Jo, být to T80 v kabriu nebo alespoň hliníkové Monte-Carlo, či T613K, prosím.... To auto dělá pro sebe, aby ho POUŽÍVAL, koneckonců, právě za tímto účelem se auta vyrábí, že...... :D

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 20 Feb 2006, 03:46

Tak to je teda něco! Nad těmi barvami by kdejaký kolotoč zbledul závistí... :D

Mimochodem, k čemu jsou ta dřívka v té krabici? To také půjde někam na tatru?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 20 Feb 2006, 08:57

Ano, to jsou (v surovém stavu, když opustily CNC frézku) výplně otvorů přístrojové desky - pro vypínače a pro výdechy vzduchu k čelnímu sklu.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 20 Feb 2006, 10:00

A to že díly podvozku, řízení, motoru atd. v Kopřivnici nenatírali nejroztodivnějšími barvami taky bránilo v normálním užívání v provozu a bylo třeba to takto upravit? Leda že by šlo o racionální využití zbytků barev v plechovkách po natření plotu, okapů a provedení bezpečnostních nátěrů hran schodů? Já osobně si myslím, že technice, která je z principu střízlivá a racionální (a v tom je její pravá krása), sluší také střízlivé a účelné povrchové úpravy. Pokud ovšem účelnost nátěru ramene přední nápravy červeně a řídicí tyče modře nespočívá v tom, že auto bude stát na kanálu, pod ním budou proudit davy turistů a je obava, aby se některý o ty komponenty netřísknul do hlavy.

prdoš

Príspevok od užívateľa prdoš » 20 Feb 2006, 20:14

Musim uznat, ze se mi to fakt strasne moc libi. Jak je videt Brtnik ma fantazii a vi jak se ma pohrat s barvama.
P.S. Radsi s tim nejezdi na zadnou pout. :lol: :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 87 neregistrovaných