Letošní zimu nebudou medvědi spát
- Brtník
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 10 Feb 2005, 22:46
- Tatry, ktoré vlastním: T-613 BS. To je dílo :-D :-D
- Bydlisko: Křivoklátské hvozdy
- Kontaktovať užívateľa:
Mno,to je jenom zas kousek postupu finálových prací,abyste si mohli trošku zaslintat monitoury,brum .
Ty dřívka (jenom doplním) jsou z buku,jednak aby se to při obrábění neštípalo a jednak po povrchové úpravě to v tý kůži móóc pěkně vypadá.
Pokud jste nikde nezahlédli bowdeny,nezahlédli jste správně,neboť všechny byly nyhrazeny servama (termostaty topení,vzduch.klapky, sytič).
Takže v květnu naviděnou
Ty dřívka (jenom doplním) jsou z buku,jednak aby se to při obrábění neštípalo a jednak po povrchové úpravě to v tý kůži móóc pěkně vypadá.
Pokud jste nikde nezahlédli bowdeny,nezahlédli jste správně,neboť všechny byly nyhrazeny servama (termostaty topení,vzduch.klapky, sytič).
Takže v květnu naviděnou
A není lepší udělat termostat čistě elektrický (čidlo, dvoupolohový regulátor, relátko ovládající čerpadlo) než šílený elektromechanický převod (mechanický termostat, servo, ovládání serva, regulátor, relátko)? Mám za to, že co do spolehlivosti, nákladů a jednoduchosti první varianta jednoznačně vítězí.
- Brtník
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 10 Feb 2005, 22:46
- Tatry, ktoré vlastním: T-613 BS. To je dílo :-D :-D
- Bydlisko: Křivoklátské hvozdy
- Kontaktovať užívateľa:
Ovládání serva jest velmi jednoduché : +/- 12V, a potenciometr.Žádný relé není potřeba.Je to nejjednodušší řešení spolehlivě fungující.
Ad Zdicho:
Uvedení do provozu jest plánováno na duben tohoto roku.Ne,ještě to nejezdí,neboť jsem normálně průměrně vydělávající člověk,kterej mimoto že sype vaškerý možný prostředky do tatry,má ještě rodinu a v ní dospělou dceru na studiích.
Teď už jenom čekám na poslední várku dříví který vypadne z NC frézy a kompletuje se interiér.
Ad Zdicho:
Uvedení do provozu jest plánováno na duben tohoto roku.Ne,ještě to nejezdí,neboť jsem normálně průměrně vydělávající člověk,kterej mimoto že sype vaškerý možný prostředky do tatry,má ještě rodinu a v ní dospělou dceru na studiích.
Teď už jenom čekám na poslední várku dříví který vypadne z NC frézy a kompletuje se interiér.
Skoro jako bowden. Tolika peněz kvůli tomu, aby se dosáhlo stejného efektu jaký má bowdenový knoflík nastavení teploty topení u každé Felicie? A jde lehko jako potenciometr.Brtník napísal:Ovládání serva jest velmi jednoduché : +/- 12V, a potenciometr.Žádný relé není potřeba.Je to nejjednodušší řešení spolehlivě fungující.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No, elektrické dráty Ríšane kupříkladu nezareznou a mnohem lépe se konstrukcemi automobilu vedou a ukládají a o finanční náročnosti lze také polemizovat, vzhledem k jisté "exkluzivní" dostupnosti u Brtníka použitých komponent a snadnosti jejich zástavby by nové bowdeny+objíždění vrakovišť s ND Škoda+úpravy palubní desky pro osazení mechanických pák či koleček+řešení podsvícení toho včeho+zkulturnění, aby člověk v kůži zašité palubní desce nekoukal na železná táhla původem z roku 1960 či odporné umělohnotné knoflíky VW produkce vyšlo podstatně nákladněji než řešení již použité. A konstruovat "z oleje" nějaké elektronické termostaty, vybírat pro ně jakostní "automotive" součástky, aby se spínací diference neposouvala podle počasí, aby držely parametry i když bude v autě na sluníčku +70 či v zimě -10, hledat výběrová(zakázková) teplotní čidla, řešit co s tím v případě poruchy, ošetřit spínací meze, a mnoho dalšího, to taky není řešení na jeden víkend či za "100,- Kč", to může být časem, až Brtník nebude vědět co roupama. Prostě se použilo co se použilo a funguje to. Úkol splněn, odškrtnuto, tečka. Lze se věnovat dalším, jinak by to nevyjelo ani v roce 2010.... Tož asi tak....
- Brtník
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 10 Feb 2005, 22:46
- Tatry, ktoré vlastním: T-613 BS. To je dílo :-D :-D
- Bydlisko: Křivoklátské hvozdy
- Kontaktovať užívateľa:
Táákže kočičky a kočičkové,brum, jest zapotřebí ctihodnému phoru oznámiti, že včéra večír (Radek dodá přesný čas a další foto) se ozvalo v garáži po čtyřech letech temné dunění a celej barák se naplnil smradem ze spálenýho naturálu .
Béesko ožívá a já mám z toho strááášnou radost.takže jestli se neposere výroba posledního dříví do palubky...........tak za tři tejdny..........NASHLE
Béesko ožívá a já mám z toho strááášnou radost.takže jestli se neposere výroba posledního dříví do palubky...........tak za tři tejdny..........NASHLE
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Proto je lepší sedět v jeskyni a nevylézat
Prostě začneš jezdit, nejdřív trochu obavy při každém otvírání a zavírání čehokoliv, za chvíli si zvykneš, časem vidíš, že je to auto i spolehlivé a přestaneš mít strach, že zůstaneš někde viset a pokud se stane to, čeho se bojíš, tak je to smutné, tomu se nedá zabránit. Pokud skřípe jenom plech, je to ok.
Prostě začneš jezdit, nejdřív trochu obavy při každém otvírání a zavírání čehokoliv, za chvíli si zvykneš, časem vidíš, že je to auto i spolehlivé a přestaneš mít strach, že zůstaneš někde viset a pokud se stane to, čeho se bojíš, tak je to smutné, tomu se nedá zabránit. Pokud skřípe jenom plech, je to ok.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Hm, každé auto, ktoré jazdí, nutne časom utŕži nejaký ten šrám - skôr, či neskôr. Tomu sa nedá zabrániť. A dokonca aj autá, ktoré sú niekedy spoľahlivo zagarážované a myslíme si, že sú úplne v bezpečí, môžu utrpieť nečakanú ujmu. Garáž vyhorí (stalo sa nedávno na Východnom Slovensku kde zhorela krátka Mi), zborí sa strecha pod snehom (máme v čerstvej pamäti z tohoro web-u), mne napríklad zase nabúrali striebornú T603 priamo v múzeu dopravy, slabou útechou bolo, že ten druhý voz bol T87. Pri pretláčaní T87 mi hranou otvorených predných dverí premačkli lapač vzduchu...michal heky napísal:Víte co mne zejména odrazuje od toho, podstoupit podobné martyrium jako Brtník?
Představa, že po letech galejí v garáži vyjedu a nějakej kokot mi tatru zboří.
Doufám, že jsem tímhle nenamaloval čerta na zeď, ale... jak se k tomu vlastně filozoficky stavíš, Ty, Brtníku?
Takže - dávať pozor a jazdiť. A ako napísal Zdicho, ak už sa niečo stane, nech to skončí iba u tých plechov, tie sa dajú opraviť..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných