Nedávno jsem si prohlížel servisní knížku a pročítal, co všechno jsem na autě vyměnil a vzpomínal na nehezké chvilky při boji s plechožroutem. Také jsem byl rád, že jsem díky tomu těch 11 tkm najel bez problémů a bez nějakých vážných poruch;). A pak se to stalo. Přeskočím nudný popis, jak se mi vybíjela v sobotu nová baterka za jízdy a jak mi přimrzal reduktor dnes kolem poledne a přejdu k věci. Po příjezdu domů jsem jel do města nabrat palivo, když jsem se obracel na takovém poloparkovišti, tak jsem s plným rejdem míjel roh obrubníku:D a jak jsem kolem něj prorejdoval, tak najednou slyším "puk" a hned na to takové pšššššš... Nebylo to příliš hlasité, jak bych očekával, dost mě to překvapilo. S hořkou vzpomínkou, že mám v prostoru rezervy kolo na dojetí z M95 a asi jsem prorazil přední gumu, jsem se vydal na prohlídku škod. K mému překvapení bylo kolo v pořádku nahuštěno a nenašel jsem ani škrábance na bočnici. Překvapení se konalo při návratu za volant. Na spojkový pedál se valila zpěněná červená tekutina. Tatra krvácela! Jenže jsem si nemohl vybavit, že bych do spojky dával červený syntol;) A pak mi to došlo, pukla mi hadice od serva . Sice jsem byl rád, že je guma celá a nemusím poprvé v životě podstupovat nepříjemnosti spojené s kolem na dojetí, ale zase mě pěkně nas.... ty jiné drbárny, co mě teď čekají:(. Naštěstí šlo jen o sundání klínového řemene z čerpadla a mohl jsem pokračovat. Palivo jsem nakonec se zababranýma pařátama koupil a už se těším, jak si v budoucnosti vypracuji předloktí a bicepsy:).
P.S. Má někdo zkušenosti se sháněním nových hadic na servo ze speciála? Předpokládám, že je budu muset spíše nechat vyrobit, ale kde? Koncovky hadic jsou univerzální nebo nějaké atypické? Sice mám ve sklepě starší, ale nemám chuť to opravovat napolovic. Nějaká orientační cena?
To byl víkend...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných