Strana 5 z 8

Napísané: 24 Nov 2006, 15:12
od užívateľa D.A.
Bojnice většinou stíhám aspoň letecky, Dunaj Tour je přesně co? A kdy? Rád bych to spojil s dopravním muzeem Blava, dosud jsem se tam nedostal.

Napísané: 24 Nov 2006, 15:52
od užívateľa Roman Maďar
neboj agente včas sa dozvieš :D

Napísané: 24 Nov 2006, 16:05
od užívateľa ondrej
Veru Mirku - budeš pozvaný, neboj.
Inak Múzeum v Ba po tieto dni pripravuje novú výstavu - športové a závodné autá, ktorá má byť otvorená v utorok 28.11.
Doterajšia výstava o vývoji vozidiel v Ba je už demontovaná a X-ka je zase späť v Kopřivnici...

Napísané: 24 Nov 2006, 16:06
od užívateľa Zdenek
to Maxono: Souhlasím s tebou v tom, že každý má jiné názor na produkci aut z GB. Jenom mne prostě překvapilo, jak Roman psal o koupě 2 aut, že by ty auta byla až tak špatná....
Třeba já mám s LR 110 jen ty nejlepší zkušenosti (pravda, staré Uaz 469 projede víc :wink: ). Ale je to spíš jak píše Ondrej na tu debatu upifa :D

Napísané: 24 Nov 2006, 16:25
od užívateľa Stevo
XJS? Tie sused potreboval nie 2, ale rovno 3 aby aspon jedna jazdila. no . . mylil sa ... ;-)
Ale zas na druhej strane, vcera som sa nahanal s novym XK, a tomu by som veru spravil miesto v garazi 8)

Napísané: 24 Nov 2006, 18:20
od užívateľa Zdenek
Tak to je sýýýýýla... né 2 ale 3 auta....:lol:
Stejně by mě Stevi zajímalo, co tam lije místo benzínu, že se mu ty auta tak kazí.. :idea: No jasně, už to mám, že on jezdí na LPG, co ? :mrgreen:

Napísané: 24 Nov 2006, 19:39
od užívateľa Maxono
No Števo, teraz neviem ako si sa mohol naháňať s novým XK-čkom. To asi stálo, nie?

Napísané: 24 Nov 2006, 21:36
od užívateľa Roman
Naozaj majú Jaguáre túto povesť. Zrovna jeden môj známy v A si jeden kúpil a má ho 2 mesiace a už rozmýšľa ,ako sa ho zbaviť.Ale bude to mať iste ťažké.Inak ako hovorím je to pekné štýlové auto.

Napísané: 25 Nov 2006, 08:49
od užívateľa Stevo
Maxono: nie, nestalo, ale medzikus bol dost ubohy. A tiez nejazdim na fabii htp
Zdenek: nie, nema lpg, jazdi na normalny benzin. Odchadza povacsine elektronika.
Ja vobec nechcem povedat ze su jagy zle auta, ale premna je to ajtak ta ista story ako u nas Tatra. Keby ich nebol prebral partner vyrabajuci miliony masoviek, tak by zakapali v blate. Na jagportali by sa potom pisalo aky je ten svet nespravodlivy ze nechal vyhynut automobilku vyrabajucu take super auta. Ved pouzivali kotucove brzdy...

Napísané: 25 Nov 2006, 11:06
od užívateľa Roman
Asi tak.

Napísané: 25 Nov 2006, 12:32
od užívateľa tomcat1
V USA je niekolo firiem vyrabajucich kity na zastavbu chevroletu small block do roznych Jaguarov. Aj ja uz mam jeden z corvette v garazi, este mi chyba vhodny Jaguar ...

Re: znovuzrodenie

Napísané: 17 Jún 2008, 21:59
od užívateľa hamich
HN: Tatra chce znovu vyrábět slavné osobáky CTK, idnes 2008-04-05 03:22:15
Automobilka Tatra z Kopřivnice na Novojičínsku plánuje výrobu osobních aut ve stylu retro. Generální ředitel společnosti Ronald Adams v rozhovoru pro středeční Hospodářské noviny prohlásil, že s kusovou výrobou hodlá firma začít možná v roce 2009 nebo 2010.

"Ano, uvažujeme o výrobě osobního auta. Všechno musíme ještě propočítat a připravit, ale máme tolik požadavků od tatra klubů z celého světa, že to nelze přehlédnout," řekl deníku Adams.

O masovou výrobu podle něj nepůjde. "Nikdy nemůžeme konkurovat Mercedesu nebo třeba značce Škoda, prostě někomu, kdo vyrobí milion aut ročně. Ale hledáme možnost obnovení výroby dvou nebo tří starých modelů tatry, ale s tím, že použijeme podvozek nějakého velkého výrobce," uvedl ředitel Tatry.

Firma registruje zájem o přibližně stovku takových vozů ve Spojených státech. Auta by měla být ve stylu retro s původní karoserií a interiérem.

"Bude to muset stát na podvozku nějakého výrobce, jako jsou třeba Ford, Škoda nebo Subaru. Tedy někoho, kdo se může pak i postarat o servis," řekl Adams.

Tatra nyní kvůli nedostatku lidí nestíhá vyrábět ani nákladní automobily.

Jen v kontraktu pro českou armádu by do konce letošního roku měla dodat vojákům 331 vozů, do roku 2009 pak dohromady 556 tatrovek v sedmi verzích.

Připravuje proto akvizice, které by jí umožnily navýšit kapacitu a připravit si tak prostor pro výrobu osobních vozů.

Tatra ukončila výrobu osobních aut v roce 1998. V poválečném období se soustřeďovala na malosériová luxusní vozidla. Vozy T 77 a populární Tatraplan nahradila limuzína T 603. "Šestsettrojek" se do konce roku 1975 vyrobilo téměř 20 500. Poté se do poloviny 90. let vyráběla T 613 a od roku 1996 poslední model T 700.

Re: znovuzrodenie

Napísané: 17 Jún 2008, 22:03
od užívateľa hamich
Replika T603 má stát jako lepší Octavia Josef Gabzdyl, Právo 2008-04-04 09:28:07
Přibližně za padesát tisíc dolarů, tedy podle aktuálního směnného kurzu za zhruba 800 tisíc korun, by měla být k mání replika legendární Tatry 603. Zhruba stejně stojí dnes Škoda Octavia Comfort 1.8 s automatickou převodovkou. 4. 4. 2008 07:57 - KOPŘIVNICE

--------------------------------------------------------------------------------

Výroba malých sérií replik legendárních osobních aut v kopřivnické automobilce, o které jako první informoval server ihned, je ovšem zatím jen ve stadiu příprav studie proveditelnosti.

Tatra údajně zvažuje výrobu maximálně čtyř stovek replik T 603, tatraplánů nebo typu T 700, posledního před zánikem výroby osobních automobilů v roce 1998.

"Podle mých informací se opravdu uvažuje o částce padesáti tisíc dolarů, samozřejmě záleží na výbavě, typu vyráběného vozu, vše je zatím v oblasti plánů, ceník zatím neexistuje,“ uvedl ředitel kopřivnického technického muzea Lumír Kaválek. Nejen pro papaláše

Podle znalce tatrovácké historie Karla Rosenkranze bylo Tater 603 v letech 1955 až 1975 vyrobeno 20 422 kusů. "Nejprve se jejich cena pohybovala v rozmezí 105 až 110 tisíc korun, později se zvýšila na téměř 200 tisíc korun,“ řekl Rosenkranz a dodal, že k šestsettrojce se jen tak někdo nedostal. Převážně byla určena podnikům, případně stranickým funkcionářům. "Nebo ji získal nějaký zasloužilý horník. Občas se říká, že to byly papalášské vozy, ale to nemám rád. Auta za to přece nemohla,“ dodal Rosenkranz.

Předsedkyně Tatra Veteran Car Clubu Alena Čípová si myslí, že repliky koupí hlavně zahraniční zájemci. "V cizině je po starých tatrovkávch obrovský hlad, sběratelé jsou z nich naprosto unešeni. Tam bych viděla hlavní kupní sílu,“ uvedla Čípová.

Re: znovuzrodenie

Napísané: 17 Jún 2008, 22:12
od užívateľa Krieg
Tahle fáma se přehnala tatrováckým světem asi před dvěma měsíci. Jdete s křížkem po funuse.

Re: znovuzrodenie

Napísané: 17 Jún 2008, 22:17
od užívateľa hamich
..tak to se omlouvám...moc často sem nezabloudím.. :(

Re: znovuzrodenie

Napísané: 18 Jún 2008, 07:27
od užívateľa Lojzkův vnuk

Re: znovuzrodenie

Napísané: 18 Jún 2008, 07:55
od užívateľa ladis
Dost by mě zajímalo, jaký by byl zevnitř výhled. Prosklení připomíná spíše průzory. Elektromotory v nábojích kol ano, ale s tradičními materiály bodou příliš těžké, s netradičními příliš drahé :-)

Re: znovuzrodenie

Napísané: 18 Jún 2008, 07:58
od užívateľa radek
Dobrý humus, a to by si řidič oblékal nebo se ze dveří vysune lehátko a vtáhne ho dovnitř? A nebo je to koncipované na typizovanou "EU" osobu, tedy 1,55 m výšky a 51 kg váhy? :mrgreen:

Re: znovuzrodenie

Napísané: 18 Jún 2008, 08:05
od užívateľa ladis
Třeba se otevírá celý vrch karoserie :-) (konečně jsem přišel na inspirační zdroj, autor návrhu ho měl pravděpodobně celou dobu na stole - Genuis myš s kolečkem!)

Re: znovuzrodenie

Napísané: 18 Jún 2008, 08:12
od užívateľa Sedo
ladis napísal:Třeba se otevírá celý vrch karoserie :-) (konečně jsem přišel na inspirační zdroj, autor návrhu ho měl pravděpodobně celou dobu na stole - Genuis myš s kolečkem!)
No tak Ladisi to si trafil presne s tou Genius mysou :D - ale uplne.