Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 01 Aug 2006, 22:17
... cvičně, nějak nám tu ty debaty přes ty prádniny usínají
-
Prílohy
-
-
Zeus_CZ
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 05 Okt 2005, 17:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Pardubice
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zeus_CZ » 02 Aug 2006, 10:01
pendrek pendrek stolička sněhulák
To je průměr při volnoběhu
?
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 02 Aug 2006, 10:51
U Tatry by to možná šlo, ale zde se jedná o normální průměrnou spotřebu vzniklou běžnou jízdou zahřátého vozidla obsazeného jednou osobou, při meziobecním výletu v rozsahu jednoho okresu, při dodržení rychlostních limitů (bodový systém) a s přepínačem LPG v poloze "G"
.
-
Zdenek
Príspevok
od užívateľa Zdenek » 02 Aug 2006, 11:10
A copak je to za vozidlo??? Že by to byla nějaká kočka
? ALe to by mě tam nesedělo to LPG...
-
Vláček
Príspevok
od užívateľa Vláček » 02 Aug 2006, 11:51
Jagin s lpg?
A co znamená v poloze "G"?
-
smarkus
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 18 Okt 2004, 20:45
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613 S r.v. 86
Tatra Beta r.v. 97
- Bydlisko: Havířov
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa smarkus » 02 Aug 2006, 12:13
Radku zapomnel si napsat jeste jeden dulezitej detail. ze jeto vozidlo s automatickou prevodovkou
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 02 Aug 2006, 12:20
smarkus napísal:Radku zapomnel si napsat jeste jeden dulezitej detail. ze jeto vozidlo s automatickou prevodovkou
Preco je to dolezity detail?
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 02 Aug 2006, 12:20
to je fakt Marku. Ano je to XJ40 4.0 24V
se sekvenčním vstřikováním LPG.
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 02 Aug 2006, 12:32
A este take sekvencne vstrekovanie nafty ake dokaze narobit divy...
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 02 Aug 2006, 12:56
Ovšem ten samý motor s normálním reduktorem a směšovačem v sání (chudák vláček, že by další jagin na LPG?) jede s přepínačem v poloze G za 13 (nikoli okresní výlet a bodový systém, ale německé autobahnen a francouzské autoroutes) a displej palubního počítače ukazuje 10,9. Zajímalo by mne, jak moc se blíží údaj palubního počítače reálné spotřebě v případě toho sekvenčního vstřikování plynu. Řídicí jednotka a palubní počítač jsou oklamány emulátory vstřiků...
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 02 Aug 2006, 13:13
Skutečná spotřeba se blíží docela dost, průměrně do + 0,5 litru/100 km od ukazatele. Ověřeno při ladění systému 4 x tankováním systémem plná-plná stále u stejné pumpy během jedinného dne. V případě sekvenčního vstřiku MAGIC je použit odlišný způsob emulace než u klasických podtlakových systémů naroubovaných do sacích traktů motorů a navíc v případě managementu XJ40 je chyba emulace dále snížena tím, že ECU motoru nepoužívá šest jednotlivých linek pro buzení jednotlivých vstřiků, ale užívá skupinové zapojení vstřiků v jedné skupině.
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 02 Aug 2006, 17:37
To je u ctyrlitroveho motoru pekna spotreba. Z tohoto pohledu absolutne nechapu, proc si tedy lidi nustale kupuji TDI... Vzdyt je to uplne tristni, koukat se po Praze na auta: Sama nova, dieselova, krasne nalestena auta, ktera pri pridani plynu chrli cerne saze:-(
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 02 Aug 2006, 21:39
Tatra se na to nechytá, ale TDI pořád jezdí za polovinu...
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 02 Aug 2006, 21:44
Pokud vim, tak je nafta +- dvakrat drazsi nez LPG, ne? Nehlede na to, ze s TDI musis byt ponekud otrly, abys dokazal ignorovat cerny kour za sebou, ne? Nemluve o traktoroidnim zvuku a debilni charakteristice TDI motoru...
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 02 Aug 2006, 22:07
MH: neviem ktore TDi mas na mysli, ale poriadny naftak neznie ako traktor, nedymi a ma super charakteristiku ... To ze netoci 7000 ma vobec netrapi
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 02 Aug 2006, 22:10
Ano, TDi jezdí za polovinu než T613, mnohdy ještě úsporněji. To je svatá pravda.....
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 02 Aug 2006, 22:52
Dlouhodobý průměr mám něco kolem 4,5l/100 km a když se budu snažit jako Radek, za tři to pojede jako nic.
Chrakteristika motoru je skvělá, zvuk snesitelný a žádný dým z toho nejde, já nevidím problém...
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 02 Aug 2006, 23:11
Ja ho vidim, ppac stojim za tebou a koukam, co ti leze z vejfuku.
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 02 Aug 2006, 23:24
To je zvláštní, nikdy jsem si tě nevšiml... Tak ale dej bacha, ať tě někdy nepřejedu...
-
michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa michal heky » 02 Aug 2006, 23:26
Neboj, hned jak vidim, ze davas zpatecku, skacu do prikopu:-)
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných