Prehrievanie motora 603
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Prehrievanie motora 603
Mam taky problem so svojou 603:
Motor sa hreje a nedokazem udrzat teplotu v zelenom poli. Aj na okreskach je teplota v strede zeleneho.
Mam namontovane bocne kryty na lapacoch, klinove remene 780*17, zebra vycistene, membrana otvarania klapky je v poriadku, predstih nastaveny na stroboskope...
nenapada ma uz dovod v com by mohol byt problem. Pri dodrzani predpisaneho tempa po dialnici 110 - 130 teplotu neudrzim ani s odsroubovanymi krytmi na bocnych lapacoch.
Je to normalne u tohto auta???
Motor sa hreje a nedokazem udrzat teplotu v zelenom poli. Aj na okreskach je teplota v strede zeleneho.
Mam namontovane bocne kryty na lapacoch, klinove remene 780*17, zebra vycistene, membrana otvarania klapky je v poriadku, predstih nastaveny na stroboskope...
nenapada ma uz dovod v com by mohol byt problem. Pri dodrzani predpisaneho tempa po dialnici 110 - 130 teplotu neudrzim ani s odsroubovanymi krytmi na bocnych lapacoch.
Je to normalne u tohto auta???
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Taky si myslím, děda projel od roku 1972 téměř celou východní Evropu s T 2/603 a to auto jelo se čtyřmi lidmi a plně naložené. Jediný problém, který se u T603 vyskytoval bylo nastartování zahřátého motoru, což se děje pro vzduchovou bublinu která vznikne v benzinové pumpě..tato nepříjemnost se dá odstranit přiložením mokrého hadru na benzínovou pumpu..Jednou dokonce musel v Berlíně startovat pomocí startovací kliky, protože pár krát zmáčknul akcelerační pedál Samozdřejmě, že takové startování vzbudilo ohromný ruch kolemjdoucích
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Prehrievanie motora 603
Maximálna trvalá rýchlosť pre T603 (nie "predpísané tempo na diaľnici") bola udávaná 130km/h.koušák napísal:...Motor sa hreje a nedokazem udrzat teplotu v zelenom poli. Aj na okreskach je teplota v strede zeleneho..... Pri dodrzani predpisaneho tempa po dialnici 110 - 130 teplotu neudrzim ani s odsroubovanymi krytmi na bocnych lapacoch.
Je to normalne u tohto auta???
Je úplne bežné, že pri svižnej jazde sa v horúcich letných dňoch ručička teplomeru oleja dostáva tesne na začiatok červeného políčka, alebo až mierne do neho. Vtedy je nutné znížiž tempo jazdy.
O nejakom zelenom políčku na teplomeri pre T603 však nič neviem...
Správnosť funkcie teplomera sa dá ľahko overiť napr. pomocou vriacej vody (100°C).
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
mam tam uz druhy motor a deje sa to iste. Karburatory su funglovky so spravnym osadenim. Jedine ma este napada znova ist na stroboskop a zkontrolovat predstih.
Ondrej ja mam na teplomeri cervene a zelene policka. Tempo udrzujem normalne, nejezdim s nou ako zavodnik, ale pomaly mi dochádza inspiracia, v com by mohol byt problem.
Ako rozoznam vetraky z elektrocentraly od Hckovych?
Ondrej ja mam na teplomeri cervene a zelene policka. Tempo udrzujem normalne, nejezdim s nou ako zavodnik, ale pomaly mi dochádza inspiracia, v com by mohol byt problem.
Ako rozoznam vetraky z elektrocentraly od Hckovych?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných