Tatra T 700
a le to není o tom hned ted něco prodat, mimo jiné ta Tvoje 95 je ta slovenská zelená_ modrá?? skoro půl milionu najeto??? za těch cca 100tisíc? to je prostě o historické ceně. a 700 ač je to sice stavba na podstatě 613, tak je to nový typ, kdežto 95 je stále 613... je to o historycké vzacnosti ne o tom co kdo hned ted dá...
Je pravda, že T700 moc lidí chce, těch lidí, kteří by ji chtěli, je určitě víc, než kolik bylo těch aut vyrobeno. Takže je jasné, že všichni, co by ji chtěli, ji mít nebudou.michal olejko napísal:A navíc to vždy bude mít punc poslední tatra, jenže problém je v tom že je to mladé a moc lidí to chce(ikdyž po tom flušou) a prostě ví že to mít nikdy nebudou tak zuří...
Na druhou stranu je třeba brát v potaz nějakou míru toho chtění. Míru chtění můžeme vyjádřit třeba částkou, kterou jsou ochotni a schopni za to auto dát. "Být ochoten" a "být schopen" jsou zase dvě rozdílné věci. Když má někdo právě dva milióny (a ne víc), může si buď za všechen svůj majetek koupit jedno auto na leštění nebo raději za 100 000,- Mi longa a za zbytek třeba byt. A najednou máme lidí, kteří takové auto chtějí, mnohem méně, než je aut vyrobených. To je fakt, protože v inzerci se opakuje řada neustále těch samých aut, které se sice za tu částku nabízí, nicméně se neprodají. Lidí, kteří si je mohou dovolit, je vzhledem k současné kupní síle částky se šesti nulami velmi málo. A mezi nimi je těch, kteří to auto chtějí poskrovnu. Skoro se zdá, že všichni tihle lidé už svou T700 mají a stále jich ještě zbývá dost.
A můžeme si hned položit otázku, zda se na tom může něco změnit? Dramatický nárůst počtu velmi bohatých lidí (kteří si mohou dovolit koupit auto za milión a nepoužívat je k normálnímu ježdění) se asi předpokládat nedá ani za vlády ODS. Leda by už milión korun nebyl, to co je nyní. Pak ale současní prodávající, kteří nabízí auto za dnešní milión, stejně nedostanou takovou hodnotu, jako si představují.
Richarde...jj, maš recht, je to tak, ti co to auto chtěli, už ho několik let mají, tak že teď tu zbývá ta skupina těch rýpalu s 8, 10, 12 kusy 613 ,řekněmě v "nálezových stavech" a podobně ve svém vlastnictví, ktera ví že na to prostě nikdy mít nebude... tak aspoň různě žvaní a atd.. s prominutím někdy i sere. Pak je tu to supermalinké procento a to je nějaký excentrický, zámožný člobrdík, jemuž rupne v hlavě čas od času a naráz prostě CHCE, a prodejci se 700 se naň musí zesypat no a kdo je rychlejší ten prodává, ale tento jev se děje s politováním nanejvýš jednou za 10 let, jak praví klasik
Dva miliony naší tvrdé měny za obyčejnou* T700 je dost. Má tady někdo představu kolik stojí její předchůdce m95? A nevíte někdo kolik by se potom mohlo chtít za hasičskou, sportovní (zkrácenou) verzi, nebo nedej bože za to rostomilé kupátko? jinak se kloním k názoru, že je lepší mít jedno vyšperkované vozidlo než deset rozpadajcích se potfor..
*samozřejmě je hloupost říkat "obyčejná T700" když je každá trochu jiná... Že..
*samozřejmě je hloupost říkat "obyčejná T700" když je každá trochu jiná... Že..
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
T700 model 99 s výbavou De Luxe (skrocené záda a odvětraná prdel aj cédéčko) odhaduji na 2 531 100 ,- kč
T700 model 97 s kóžů asi 2 000 000,-
T700 model 97 s hadrů a rádiem SONY na kazošku s dolbynů tak na 1 900 000,-
T700 model 96 s kóžů a s hensfrinů aj vyhřev prdele alespoň na 1 800 000,-
T700 model 96 jen s hadrů a s děravým vyfuňem min. 1 600 000,-
a T700 model 96 prototypa s inakšů desků a s kožů tak na 2 - 3 mega a hotove.
to je jasné snad už aj mojí kozence na dvorečku ne?
T700 model 97 s kóžů asi 2 000 000,-
T700 model 97 s hadrů a rádiem SONY na kazošku s dolbynů tak na 1 900 000,-
T700 model 96 s kóžů a s hensfrinů aj vyhřev prdele alespoň na 1 800 000,-
T700 model 96 jen s hadrů a s děravým vyfuňem min. 1 600 000,-
a T700 model 96 prototypa s inakšů desků a s kožů tak na 2 - 3 mega a hotove.
to je jasné snad už aj mojí kozence na dvorečku ne?
T700
Zdravim ctene plenum. Pridavam fotografiu T700 z roku 1997 priamo z testovacejdrahy v TATRA Koprivnice. Pozrelbysomsi taky test T7OO po tejto drahe tak v plnej rychlosti
Pravdepodobne bytoskoncilo tak ako moj kamarat tu vo svajciarsku ktory sa jednehodna rozhodol ,,preletiet,, zakrutou cez dedinu v rychlosti 230 km Jeho Ford focus RS sa roztrhol po bocnej frontalnej kolizii na dva kusy. A prezilto.
Pravdepodobne bytoskoncilo tak ako moj kamarat tu vo svajciarsku ktory sa jednehodna rozhodol ,,preletiet,, zakrutou cez dedinu v rychlosti 230 km Jeho Ford focus RS sa roztrhol po bocnej frontalnej kolizii na dva kusy. A prezilto.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Ceny konkrétních vozů Tatra 613-4 Mi Long M95:
11739 M95 zelená metalíza - 1.399.100,- kč
11740 M95 červená BMW 286 - 1.009.344,- kč
11744 M95 stříbrná metalíza - 1.545.600,- kč + 128.100,- za video a
televizi?
11745 M95 zelená metalíza 9590 - 1.217.787,- kč
11746 M95 smaragd green VWL Z G U - 1.429.500,- kč
11747 M95 stříbrná metalíza - 1.719.600,- kč
11748 M95 zlatá W8989 -1.195.000,- kč
11749 M95 zelenomodrá N9309 - 1.195.000,- kč
11750 M95 modrá metalíza - 1.674.702,- kč
11751 M95 stříbrná metalíza N9791 - 1.847.438,- kč
11754 M95 břidlice - 1.318.400,- kč
11757 M95 zelená metalíza - 1.167.830,- kč
11759 M95 stříbrná metalíza - 1.646.300,- kč
Další ceny konkrétních vozů:
Duben 1975 - T 613 - Příbor - výbava klasika - cena při převzetí (podepsaná)
cca 235000,- Kč
Electronic 1 690 000 Kč.
Tatra 613-4 malachit, tonovane okna, calouneny kufr a stresni okno, 2.7.1993
608 000,- Kc
Příplatková výbava k T613-4 od 15.9.1993, ceny vč. 23% DPH: - Pětistupňová
převodovka 19.900,-
- Elektrické ovládání oken 8.000,-
- Sluneční clona (asi roletky před zadním sklem?) 1.400,-
- Střešní okno 7.900,-
- Tónovaná skla 3.000,-
- Metalíza 20.000,-
- Katalyzátory 38.900,-
- Klimatizace 49.900,-
- Digitální hodiny 800,-
Příplatková výbava k T613-4 Mi/Long/Electronic/Mobicom od 1.10.1993, ceny
vč. 23% DPH: - Pětistupňová převodovka 19.900,-
- Elektrické ovládání oken 8.000,-
- Sluneční clona (asi roletky před zadním sklem?) 1.400,-
- Střešní okno 7.900,-
- Tónovaná skla 8.900,-
- Metalíza 20.000,-
- Katalyzátory 38.900,-
- Klimatizace 49.900,-
- Digitální hodiny 800,-
- Čalouněný zavazadlový prostor 3.900,-
- Elektricky výsuvná anténa 3.900,-
- Ostřikovače světel 6.900,-
- Elektronové disky + pneu 85.900,-
- Elektrické ovládání zpětných zrcátek 19.900,-
- Elektrické střešní okno + digitální hodiny 39.900,-
- Kožené čalounění 64.900,-
- Bodové osvětlení (lampička) 1ks 2.900,-
- Telefon Eurotel 105.000,-
- Interiér ve dřevě 19.900,-
- Skládací stoleček + osvětlení 14.900,-
- Chladící box-bar 23.900,-
- CD přehřávač-zás. (1-6) 29.900,-
- Elektricky vyhřívaná sedadla 1ks 3.900,-
- Video-barevný televizor 139.900,-
- Přípojka pro počítač 300,-
11739 M95 zelená metalíza - 1.399.100,- kč
11740 M95 červená BMW 286 - 1.009.344,- kč
11744 M95 stříbrná metalíza - 1.545.600,- kč + 128.100,- za video a
televizi?
11745 M95 zelená metalíza 9590 - 1.217.787,- kč
11746 M95 smaragd green VWL Z G U - 1.429.500,- kč
11747 M95 stříbrná metalíza - 1.719.600,- kč
11748 M95 zlatá W8989 -1.195.000,- kč
11749 M95 zelenomodrá N9309 - 1.195.000,- kč
11750 M95 modrá metalíza - 1.674.702,- kč
11751 M95 stříbrná metalíza N9791 - 1.847.438,- kč
11754 M95 břidlice - 1.318.400,- kč
11757 M95 zelená metalíza - 1.167.830,- kč
11759 M95 stříbrná metalíza - 1.646.300,- kč
Další ceny konkrétních vozů:
Duben 1975 - T 613 - Příbor - výbava klasika - cena při převzetí (podepsaná)
cca 235000,- Kč
Electronic 1 690 000 Kč.
Tatra 613-4 malachit, tonovane okna, calouneny kufr a stresni okno, 2.7.1993
608 000,- Kc
Příplatková výbava k T613-4 od 15.9.1993, ceny vč. 23% DPH: - Pětistupňová
převodovka 19.900,-
- Elektrické ovládání oken 8.000,-
- Sluneční clona (asi roletky před zadním sklem?) 1.400,-
- Střešní okno 7.900,-
- Tónovaná skla 3.000,-
- Metalíza 20.000,-
- Katalyzátory 38.900,-
- Klimatizace 49.900,-
- Digitální hodiny 800,-
Příplatková výbava k T613-4 Mi/Long/Electronic/Mobicom od 1.10.1993, ceny
vč. 23% DPH: - Pětistupňová převodovka 19.900,-
- Elektrické ovládání oken 8.000,-
- Sluneční clona (asi roletky před zadním sklem?) 1.400,-
- Střešní okno 7.900,-
- Tónovaná skla 8.900,-
- Metalíza 20.000,-
- Katalyzátory 38.900,-
- Klimatizace 49.900,-
- Digitální hodiny 800,-
- Čalouněný zavazadlový prostor 3.900,-
- Elektricky výsuvná anténa 3.900,-
- Ostřikovače světel 6.900,-
- Elektronové disky + pneu 85.900,-
- Elektrické ovládání zpětných zrcátek 19.900,-
- Elektrické střešní okno + digitální hodiny 39.900,-
- Kožené čalounění 64.900,-
- Bodové osvětlení (lampička) 1ks 2.900,-
- Telefon Eurotel 105.000,-
- Interiér ve dřevě 19.900,-
- Skládací stoleček + osvětlení 14.900,-
- Chladící box-bar 23.900,-
- CD přehřávač-zás. (1-6) 29.900,-
- Elektricky vyhřívaná sedadla 1ks 3.900,-
- Video-barevný televizor 139.900,-
- Přípojka pro počítač 300,-
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných